Mul on niiku enemmän ku 15 ihastusta?? Right??? MuT
SE ON SEMMOSTA.
Huvittavaa on kans oikeesti se että mulla on tältä BB-kaudelta ollu 4 kpl tyyppejä. Hmm. Ja mä kun kickoffia katellessani mietin että ei tuolla edes ole ketään kehen saattaisin ihastua. Tai niin mä luulin, vaikka toisaalta valehtelematta ensisilmäyksellä olin juhanist silleen "ok toi on niin mun tyyppinen" mut sit taisin mennä samalla sekunnilla kieltämismoodiin joten en välittäny mut sit jossain vaiheessa oli pakko myöntää. Taavistaki saatoin jotain ajatella mut seki oli semmost et en mä ny alussa nii välittäny. Sannist en kyl tainnu ekas jaksos mitään ihmeempää aatella. Ja anssista myöskään en, paitsi että se näyttää vähän mun entiseltä säädöltä (tavallaan???) Ja että se on "tavallaan" komee mut ei mun tyyppinen kuitenkaan, siis jotain tommost kelasin sillo. Noooh mut :] elämä aina yllättää, ja bb erityisesti.
Mut siis huutist koska juhanist muistan kaikista selkeiten sen et olin heti ensisilmäyksellä silleen "voi vittu.. tästä tulee ongelmia" :D mut sit onnistuin kieltää sen mut vaa hetkeks
Mut yleensä noilla on tapana roihahtaa ihan saatanasti kun aikaa on kulunu tarpeeks, eihän se yleensä alussa ookaan mitään super voimakasta. Tai en mä tiiä, voi kai se ollakin, mut viimeistään sit vähän myöhemmin roihahtaa vähän liikaa. Mut juu, i'm okay 😃
HUUDAN vähän niinku jii on myös roihahtanut vähän vitusti liikaa 🧐 tässä ajan myötä. Ku jos vertaa et sillon tammikuus olin sillee about et "tavallaan komee mut ei mun tyyppiä" ja huhtikuus? Olin et "hmm se vaikuttaa silt et sil ois tunteit mua kohtaan, voi ei jos sil on kosk mä en tunne samoin, vai tunnenkohan sittenkin.... Ehkä ihan vähän mut eeeeei nyt kuitenkaan silleeenn"
Ja nyt viime aikoina oon ollu vaa sillee "jumankauta mä rakastan sua eniten kaikista mun irl-ihastuksista koskaan babe why tho,,,,,,,,,,,,,, 😭" niiku mitä hittoa on tämä mood???? Nyt? Sitten? Taas?