Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Ei ollut ihmeellinen joulu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 131204" data-attributes="member: 56"><p>Joo sama.</p><p>Toisen vanhemman oon toki nähnyt humalassa monesti ennenkin ja muutenkin sukulaiseni. Toinen oli toisilla isovanhemmilla, niin oli ensimmäinen aatto kun ei oltu edes yhdessä.</p><p>Olin isovanhemmilla joten aika väsyttäväähän tuo oli ja lemmikkikin oli kokoajan ihan levoton ja stressaantunut ihmisistä.</p><p></p><p>Yöllä näin pahaa unta ala-asteen kiusaajastani ja teki mieli kostaa. Ja noh siitä että jotkut yrittiki kostaa sille heittämällä sen portaista pari kertaa alas mut mä en tienny ja sit pelkäsin et mua syytetään ja muutenki päädyin sit pahoittelrmaan siltä ja auttamaan sitä. Nukuin liian myöhään ja olin vihanen itelleni ha heräsin puoliääneen kiroillen ja haluten itkeä. Itkinkin hitusen lukittauduttuani vessaa.</p><p></p><p>Eli loistava joulu woo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 131204, member: 56"] Joo sama. Toisen vanhemman oon toki nähnyt humalassa monesti ennenkin ja muutenkin sukulaiseni. Toinen oli toisilla isovanhemmilla, niin oli ensimmäinen aatto kun ei oltu edes yhdessä. Olin isovanhemmilla joten aika väsyttäväähän tuo oli ja lemmikkikin oli kokoajan ihan levoton ja stressaantunut ihmisistä. Yöllä näin pahaa unta ala-asteen kiusaajastani ja teki mieli kostaa. Ja noh siitä että jotkut yrittiki kostaa sille heittämällä sen portaista pari kertaa alas mut mä en tienny ja sit pelkäsin et mua syytetään ja muutenki päädyin sit pahoittelrmaan siltä ja auttamaan sitä. Nukuin liian myöhään ja olin vihanen itelleni ha heräsin puoliääneen kiroillen ja haluten itkeä. Itkinkin hitusen lukittauduttuani vessaa. Eli loistava joulu woo [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Ei ollut ihmeellinen joulu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja