Suhteet Ei ollut ihmeellinen joulu

Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Vanhemmat joivat ja alkoivat antaa minulle huikeita ihmissuhdeneuvoja. Eivät ne kunnolla jurrissa olleet mutta ihan selkeäsi nousuissa ja sen aisti. En ole koskaan nähnyt heitä kaatokännissä, ovat hyvin pitäneet huolta ettei niin pääse tapahtumaan, mutta nykyään liukenen omatoimisesti paikalta kun alkaa mennä vähänkään lujempaa. Olin muutenkin koko päivän allapäin eikä oikein joulufiilistä. Katsoin sitten Frendejä yksin sängyssä pimeässä kun en jaksanut kuunnella heitä tai omia ajatuksiani.

Muilla?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Joo sama.
Toisen vanhemman oon toki nähnyt humalassa monesti ennenkin ja muutenkin sukulaiseni. Toinen oli toisilla isovanhemmilla, niin oli ensimmäinen aatto kun ei oltu edes yhdessä.
Olin isovanhemmilla joten aika väsyttäväähän tuo oli ja lemmikkikin oli kokoajan ihan levoton ja stressaantunut ihmisistä.

Yöllä näin pahaa unta ala-asteen kiusaajastani ja teki mieli kostaa. Ja noh siitä että jotkut yrittiki kostaa sille heittämällä sen portaista pari kertaa alas mut mä en tienny ja sit pelkäsin et mua syytetään ja muutenki päädyin sit pahoittelrmaan siltä ja auttamaan sitä. Nukuin liian myöhään ja olin vihanen itelleni ha heräsin puoliääneen kiroillen ja haluten itkeä. Itkinkin hitusen lukittauduttuani vessaa.

Eli loistava joulu woo
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Mulla oli vaan tylsä joulu. Serkut oli kipeänä niin ei edes nähty niitä. Tuntu ennen joulua että ei voi vielä olla joulu, ja nyt se meni jo. Vähänniinku ei olis ikinä ollukkaan.


Mutta varmasti ikävä katsella vanhempien juomista :[
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
nuorisolauma pahoinpiteli miehen (tuli viis isoa kuhmua päähän, silmäkulma aukesi, selkäranka sai iskuja ja 3 hammasta irtosi). mies oli täysin puolustuskyvytön (puoli sokea koska tuore kaihileikkaus, toinen käsi halvaantunut, molemmat polvet odottaa tekonivelleikkausta). potki lähestulkoon pelkästään päähän. menin väliin kun näin miehen maakavan maassa ja usean pojan potkivan oikein olan takaa miestä päähän, kunnon voimalla. menin väliin ja sain siipeen itsekin, en läheskään niin paljon kun mies tosin (onneksi sain edes jotain annettua takaisin). tyypillistä että joulut menee meillä yleensä aina jotenkin vituiksi.

vanhempien juominen on varmasti ahdistavaa varsinkin jos ne juo enemmän, onneks ei kuitenkaan usein tuota tee (näin siis ymmärsin). mutta ikävää silti, uskon että ei tuntunut kivalta, varsinkaan jouluna. =(
 
Ylös Pohja