Ihastuminen Ei saatana näin taas lukion aikasesta opettajastani unta

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,214
Reaktioarvo
2,893
Jooh tosiaan oon nähny hänet viimeksi irl varmaan... Vuonna 2018 tai jotain? Kuitenkin siitä on aikaa

Ja nyt sit hän tuli taas mun uniin ihan out of nowhere. Niiku täysin ei-mistään koska en ollu ajatellut sitä ihmistä yhtään eilen illalla tai varmaan koko eilispäivänä. Enkä juuri muutenkaa viime päivinä.

Mitä helvettiä? Tää ihastus vaan jatkuu ja jatkuu edelleen vaikka mä en oo nähny sitä ties kuinka pitkää aikaa, enkä ajattele sitä paitsi välillä, mut sillon ku ajattelen nii ajattelen v i t u s t i. Ja nään unta siitä joskus.

Ei terve 😂 ja heipä hei

Onko kellään muulla oikeesti samaa tilannetta että ois edelleen ihastunu opettajaansa jota ei oo nähny hetkeen? Siis for real. Mä valmistuin lukiosta vuonna 2018 OIKEEST. tosin sen jälkeen oon muutamia kertoja käyny siel piipahtaa mut kuitenkin.

Tää on niin absurdia.

Siis en oo ees vihanen itelleni mut tunnen ainoastaan sellasta hämmennystä ja sellast et tää on niin absurdia

Oikeesr edelleen ajattelen sitä ja ikävöin

No ei kai siinä. Sitä paitsi ikävöinhän mä edelleen sitä yhtä ohjaajaakin, jonka oon nähny varmaan viimeks samoihin aikoihin. On siitäkin pari vuotta jo vierähtänyt ja edelleen ikävä sitäkin äijää

Ei morjens

Täytyy varmaan puhua tästä kohta mun työntekijälle et juu en pääse yli mun opettajasta enkä siitä yhdestä ohjaajasta :D

(Sit sen open lisäks näin unta vegardista joka oli huvittavaa myös, koska siihen ihastuin myös vuonna 2014 alunperin :DDDD ihan niinku siihen opettajaankin ihastuin alunperin vuonna 2014 :D mua naurattaa en oikeesti kestä näit ihmisiä)

Ja välillä vaan tuntuu et toi opettaja ja toi ohjaaja on about isoimpii irl-ihastuksii mitä mul on koskaan ollut? Koska ne oli (ja on) molemmat niin pahoja
(No siis on vegard myös ollu jäätävän voimakas rakastuminen mut se ei oo irl-ihastus)

Ahaha mä en kestä ok moi

Pliis jos kellään on tääl sama tilanne ni kertokaa toki

Jos näätte edelleen unia entisestä opettajasta niin kertokaa mulle etten oo yksin lmaoooooo i-

Voin hyvin.

Siis mitä helvettiä se ohjaajaki on ollu vuodesta 2016? Ootko tosissas.

Et periaatteessa voi sanoa et oon tykännyt siitä ohjaajasta kuus vuotta?????????? Ja siitä opettajasta (+vegardista) kaheksan vuotta???????????????????????????????????????????????????????????? Onks vuodesta 2014 kaheksan vuotta

Oikeest miten kauan voi tykätä.......... Tää ei vieläkään lopu no jaa mikäs siinä, en voi sanoa että oon yllättynyt

Sit se uni siit opettajast oli viel sairaan outo. Se oli tosi söpö mut tosi outo ja niiku eh what? Jotenkin niin super sulone ja söpö uni mut sit myös vähän pelottava ja vähän ehkä seksuaalinenkin. Ennen kaikkea hämmentävä ja outo. Rääh.

Oikeest save me. Mua hajottaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,214
Reaktioarvo
2,893
Oikeest RÄÄH mietin kans jatkuvasti sitä ku tanssin sen mun open parina vanhojen harkoissa

Toivottavasti tää ei o liian yksityiskohtasta mut mä siis jouduin sen pariks koska mun oma pari tais olla jossain hevonkuusessa sillo yksissä treeneissä.

Ei vittu se oli kyllä elämäni kuumottavin tilanne vois melkeen sanoo.

Olin todennäköisesti punainen kuin tomaatti ja muistan vaa että katoin sitä ja mun sydän hakkas ja yritin muistaa niit vitun tansseja siin et ööh miten pitää liikkua

Mut sit taas toisaalta ei se ollu niin jännittävää ku ois voinu luulla vaan mul oli aika mukava olo. Vähän kiusallinen mut kuitenkin aika turvallinen lmao. Ei jumalauta oikeest siin kohtaa millää ei ollu mitään väliä, mä vaa lumouduin siit ihmisest täysin, mut en tiiä huomasko sitä musta 🤡 oikeest tilanne vitun 🤡/5

Hahahaha se oli kyl yks absurdeimmista tilanteista ikinä

Toinen about yhtä absurdi tilanne oli se kun istuin mun toisen irl-ihastuksen vieres ja olin sen kainalossa ja se oli ihan vitun outoa että se yhtäkkiä näyttikin kiinnostusta muhun, koska olin ihan sillee et "ei se must tykkää"

No joo toiki tapahtu joskus pari vuotta sitten mut oli sekin niin vitun maagista ja samalla niin vitun kiusallista

Taidan hajota :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,214
Reaktioarvo
2,893
Kiusallisuus level 100

On vaa nii ikävä sitä opettajaa että sattuu

En tiiä miks mutta on

Ihan sama ei oikeesti mitää välii millään vaikka se osas olla vitun ärsyttävä mut olin silti niin tajuttoman rakastunu siihe ja kai mä sit edelleen oon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,214
Reaktioarvo
2,893
En ymmärrä mikä saatanan kirous mulla on opettajien suhteen kun timppakin on ollu opettajana tai siis sijaisena ainakin?? siis mä-

Hei pliis heittäkää mut sillalta alas

Timppaki ollu yli vuoden

Vittu yli vuoden ............... Mitä

Vajoon psykoosiin samantien
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,214
Reaktioarvo
2,893
Aika sairasta. Nyt kuuntelen sille maikalle tekemääni soittolistaa. Pitkästä aikaa.

Kyl ihmisen aivot on sit outoi. Mikä saa rakastumaan? Miks? Sairasta

Tää lista helpottaa ikävää ja samalla lisää sitä.

Miksen saa nähdä sitä enää

Ja joka kerta ku mä sanon et "oon yli siitä" ni vähän ajan päästä huomaan että en olekaan

Noh, onneks saan tänään muuta ajateltavaa ku on niin sanotusti menoa. Vaikka ei mitään isoa ookaa mut jotain

Voi ei ..... Miserable at best. Tää biisi ei oo...... Ei oo mahollista.... Tästä biisistä tulee mieleen sekä opettajaihastukseni että i että vegard että Joonas että Sonny????????????? AINAKIN

tää biisi on nostalgian määritelmä

Ei sen kummempaa.

Tästä tulee myös vähän mieleen toinenkin opettajaihastus

Tai ainakin muista mayday paraden biiseistä, ehkä tästäkin

Kukas se yks oli jota sillon aattelin ja kuuntelin tätä..... Varmaa joku yläasteihastus........ Varmaa yläasteen ope ihastus vielä kaiken lisäks.......... Kyynel vierähtää koht 😂 tuskaa

Tuskaa ja nostalgiaa 🤡
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,214
Reaktioarvo
2,893
TOINEN BIISI MAYDAY PARADEE

SILKKAA KIUSAAMISTA

KYLLÄ NYT KOHTALO/JUMALA/JOKIN KOETTELEE

voi vittu tää biisi

Ihan naurettavaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,214
Reaktioarvo
2,893
Siis MAYDAY PARADE on mun yläaste- ja lukiovuodet että ei tässä muuta vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,214
Reaktioarvo
2,893
Kai tää vähän lauristaki muistuttaa..... Huutista Laurille
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,214
Reaktioarvo
2,893
Ei jeesus nyt kuuntelen jarpin soittolistaa seis heti paikalla

Tääki on tavallaan nostalginen. Tai siis.. voiko viime syksystä kokee jo nostalgiaa :D lmao onks nyt helmikuu haha what

Nonii nyt tää biisi sit taitaa liittyy enemmänkin sinne kevääseen 2019 😂 please stop.

Se -19 oli kyl paha, en tiiä millon mun tunteet oli voimakkaammat jarbbii kohtaa mut niiku 2019 kevät ja viime syksy oli ehk niit the aikakausii. Tavallaan muutenki mut noi oli ne pahimmat kai D: en tiiä miks seki nyt jo tenkin edelleen on mielessä. Ja siis miten yks biisi voi vaa täysin viedä siihen aikaan ja tuoda tunteet takas jos ne on ehtinyt kuihtuu siinä välissä. Ne ei siis koskaan mee pois. Koska ne tunteet pysyy aina siel vitu aivoissa tapahtu mitä tahansa? Joko taka-alalla tai sitten sillee et sitä ajattelee koko ajan. Sillon ku ne tunteet on taka-alalla niin sillonki sitä ihmistä ajattelee edelleen joskus muttei koko ajan. Ja sit on niitä kausii kun sitä aattelee koko ajan.

Huvittavaa mutta tätä tää kai sitten on. Elämää tai jotain.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,214
Reaktioarvo
2,893
Ei saatana oikeasti taas

Tuun selittää tänne taas. Näin (vanhan) kuvan siit opest mikä on mun gallerias ja se järkytti. Mut nyt ei oo kyse edes niin paljon siitä. Vähän ehkä,mutta enemmän mua häiritsee noi kaks. Eiku kolme oikeestaan. Hyuka (yllättäen), Ola (sekin yllättävää taas) ja sitten Oleg (mikä yllätys sekin). Sairasta. Ja atm kuuntelen olegille tekemääni soittolistaa ja mietin että miten helvetissä voin olla tämmönen. Mut kai tää kaikki on sitten sitä Lithromantic shittiä, en kyllä tiiä enää. En tiiä enää millanen täällä kuuluu ees olla. Mut aika vaikee teeskennellä normaaliakaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,214
Reaktioarvo
2,893
Oikeest mitä helvettiä. Hobi ja gd. Oleg. Hyuka. Ola. Kaikki on niin turhaa. Yritän hukuttaa kaiken musiikkiin mut miks se musa mitä kuuntelen on txt:tä.

Kaikki mun tunteet on niin ultimaattisen turhia. Mä en tiiä onko mikään elämässä ei-turhaa, mutta mun tunteet ainakin on niin turhia kun ikinä voi olla. Näistä ei tuu koskaan mitään ja jos tuliskin niin mä en pystyis kuitenkaan. Esim näin mun irl-ihastusta pitkästä aikaa ja menin puihin siitä mut vaikka meillä olis jotain niin en pystyis varmasti. Joten kaikki on pelkkää turhuutta, you can't fucking win. Mä en voi voittaa rakkaudessa mutta mä en voi voittaa elämässä muutenkaan, eikä voi muuten kukaan muukaan. Turha selittää että elämässä on jotain positiivista kun ei ne positiiviset asiat koskaan voita negatiivisuutta. Ei elämäs yksinkertaisesti oo mitään järkee. Tääl ei voi voittaa mitenkään, ei koskaan. Mä en ymmärtänyt miks mä synnyin kun sitä mä en pyytänyt vittu koskaan. Kelaa jos en ois syntynyt. Eipä tarvis nyt miettii sataa eri ihmistä ja sitä että miten mä selviin tästä ihan hirveestä elämästä. Eikä tarvis koko ajan kuunnella veljen ihan vitun ärsyttäviä juttuja. Ehkä ainoo hyvä asia on mun kissat mut mikään ei auta siihen kuinka paljon pelkään elämää. Itken päivittäin. Saan paniikkikohtauksia edelleenkin autossa. Silloinkin kun kaikki on hetken aikaa hyvin niin joku aina pilaa sen ja usein se joku on mun veli. Tai sitten mun kaverit.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,214
Reaktioarvo
2,893
Tai sit joku villu. Samalla se on ihan idiootti mut silti en pysty olla ajattelematta sitä
Seki basically vaa pilasi mun elämän. Ei oo enää koskaan paluuta siihen mitä oli ennen sitä, tai ennen timppaa. Tai Chris. Eikä mikään näistä oo mitään muuta kuin kärsimistä. Oon NIIN kateellinen normaaleille ihmisille. Mä en ainakaan oo normaali. Kaikkea muuta.
 
Ylös Pohja