Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
ei TAAS naisvihaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 86590" data-attributes="member: 386"><p>miulla on nyt ollu viime päivinä aika vaikeeta, niin en oo tännekään jaksanu päivitellä yhtään mitään asioitani, muutamiin kesuihin oon vaan vastaillu D: aattelin että teen erikseen kesun siitä, miks nyt menee vähän huonommin. toissapäivänä itkin melkein huutoitkua varmaan viis kertaa.</p><p></p><p>halusin nyt ekana tulla avautumaan tänne eilisestä, kun koin taas sisäistettyä naisvihaa (josta tein varasijaan keskustelun). kävin miun kaverin "lukan" kanssa cittarissa ja hän valkkas miulle huulipunan, kun en ite osannu päättää, minkä värisen ottaisin. laitoin huulipunaa kotona ja tajusin, et se on super hyvä! ihana kirkkaanpunanen väri ja pysyy älyttömän hyvin huulissa, paras huulipuna mikä miulla on ikinä ollu.</p><p>äiti sattu tietysti olemaan kotona ja erehdyin kysymään hänen mielipidettä, niin sieltäpä tuli vähän paheksuvalla ilmeellä vastaus, et "jjoo, ihan hyvä, mut on tuo aika huomiota herättävä"... niinku excuse me, jos haluan käyttää näyttävää huulipunaa, niin sen ei pitäs olla siulle mikään ongelma :/ pitäskö sit olla harmaana hiirulaisena jossain nurkassa vai?</p><p>voihan olla ettei äiti tarkottanu sitä noin ja hän nyt ei muuten vaan pidä siitä väristä, ehkä mie ylireagoin jotenkin. mutta väistämättä tuli sellaset vibat sisäistetystä naisvihasta, eli että se ois jotenkin liittyny siihen, ettei nainen saa olla liian "huomiota herättävä".</p><p></p><p>toinen tilanne oli selvästi sisäistettyä naisvihaa ja kyllä kiehu päässä. olin lukan kans discordissa ja äiti tuli koputtamaan miun huoneen oveen, kun hänellä oli jotain asiaa. </p><p>äiti sitten huomas, että miulla oli toppi päällä, ja... tätä nyt on vähän vaikee pukee sanoiks, mutta hän nosti omaa paitaansa ja katto vuorotellen miun silmiä ja vuorotellen rintoja paheksuen. hän myös teki suulla semmosen liikkeen... tätä nyt en ainakaan osaa selittää, mutta tiiättekö, silleen et oli ilmaa poskissa ja vähän niinku mutristi huulia D: ja kun äiti tekee tuon, niin se tarkottaa sitä, et ihan ku oisin tahallani pistäny miun rinnat esille. </p><p>en tiiä saatteko tästä koko selityksestä selvää, mutta pointti siis se, että kaikki ne ilmeet ja eleet mitä äiti siinä ovella teki, kuvasti sitä, että miun pitäs jotenki peittää rintojani enemmän ja että näytän niitä liikaa. </p><p>1) oon isorintanen, että pikkasen vaikee niitä on kauheasti piilottaa, 2) tulin saunasta ja miulla oli kuuma, totta vitussa voin käyttää toppia ilman että oon jotenkin tyrkky ja 3) luuletko että aion alkaa hävetä itteeni ja piiloutuu johonki isoon t-paitaan, ettei vaan varmasti näy mitään? kuule ei. mie HUUDAN, jos / kun vielä vittu kerrankin jaksat esineellistää miun vartaloa. shut the fuck up.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 86590, member: 386"] miulla on nyt ollu viime päivinä aika vaikeeta, niin en oo tännekään jaksanu päivitellä yhtään mitään asioitani, muutamiin kesuihin oon vaan vastaillu D: aattelin että teen erikseen kesun siitä, miks nyt menee vähän huonommin. toissapäivänä itkin melkein huutoitkua varmaan viis kertaa. halusin nyt ekana tulla avautumaan tänne eilisestä, kun koin taas sisäistettyä naisvihaa (josta tein varasijaan keskustelun). kävin miun kaverin "lukan" kanssa cittarissa ja hän valkkas miulle huulipunan, kun en ite osannu päättää, minkä värisen ottaisin. laitoin huulipunaa kotona ja tajusin, et se on super hyvä! ihana kirkkaanpunanen väri ja pysyy älyttömän hyvin huulissa, paras huulipuna mikä miulla on ikinä ollu. äiti sattu tietysti olemaan kotona ja erehdyin kysymään hänen mielipidettä, niin sieltäpä tuli vähän paheksuvalla ilmeellä vastaus, et "jjoo, ihan hyvä, mut on tuo aika huomiota herättävä"... niinku excuse me, jos haluan käyttää näyttävää huulipunaa, niin sen ei pitäs olla siulle mikään ongelma :/ pitäskö sit olla harmaana hiirulaisena jossain nurkassa vai? voihan olla ettei äiti tarkottanu sitä noin ja hän nyt ei muuten vaan pidä siitä väristä, ehkä mie ylireagoin jotenkin. mutta väistämättä tuli sellaset vibat sisäistetystä naisvihasta, eli että se ois jotenkin liittyny siihen, ettei nainen saa olla liian "huomiota herättävä". toinen tilanne oli selvästi sisäistettyä naisvihaa ja kyllä kiehu päässä. olin lukan kans discordissa ja äiti tuli koputtamaan miun huoneen oveen, kun hänellä oli jotain asiaa. äiti sitten huomas, että miulla oli toppi päällä, ja... tätä nyt on vähän vaikee pukee sanoiks, mutta hän nosti omaa paitaansa ja katto vuorotellen miun silmiä ja vuorotellen rintoja paheksuen. hän myös teki suulla semmosen liikkeen... tätä nyt en ainakaan osaa selittää, mutta tiiättekö, silleen et oli ilmaa poskissa ja vähän niinku mutristi huulia D: ja kun äiti tekee tuon, niin se tarkottaa sitä, et ihan ku oisin tahallani pistäny miun rinnat esille. en tiiä saatteko tästä koko selityksestä selvää, mutta pointti siis se, että kaikki ne ilmeet ja eleet mitä äiti siinä ovella teki, kuvasti sitä, että miun pitäs jotenki peittää rintojani enemmän ja että näytän niitä liikaa. 1) oon isorintanen, että pikkasen vaikee niitä on kauheasti piilottaa, 2) tulin saunasta ja miulla oli kuuma, totta vitussa voin käyttää toppia ilman että oon jotenkin tyrkky ja 3) luuletko että aion alkaa hävetä itteeni ja piiloutuu johonki isoon t-paitaan, ettei vaan varmasti näy mitään? kuule ei. mie HUUDAN, jos / kun vielä vittu kerrankin jaksat esineellistää miun vartaloa. shut the fuck up. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
ei TAAS naisvihaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja