Syvälliset ei TAAS naisvihaa

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
miulla on nyt ollu viime päivinä aika vaikeeta, niin en oo tännekään jaksanu päivitellä yhtään mitään asioitani, muutamiin kesuihin oon vaan vastaillu D: aattelin että teen erikseen kesun siitä, miks nyt menee vähän huonommin. toissapäivänä itkin melkein huutoitkua varmaan viis kertaa.

halusin nyt ekana tulla avautumaan tänne eilisestä, kun koin taas sisäistettyä naisvihaa (josta tein varasijaan keskustelun). kävin miun kaverin "lukan" kanssa cittarissa ja hän valkkas miulle huulipunan, kun en ite osannu päättää, minkä värisen ottaisin. laitoin huulipunaa kotona ja tajusin, et se on super hyvä! ihana kirkkaanpunanen väri ja pysyy älyttömän hyvin huulissa, paras huulipuna mikä miulla on ikinä ollu.
äiti sattu tietysti olemaan kotona ja erehdyin kysymään hänen mielipidettä, niin sieltäpä tuli vähän paheksuvalla ilmeellä vastaus, et "jjoo, ihan hyvä, mut on tuo aika huomiota herättävä"... niinku excuse me, jos haluan käyttää näyttävää huulipunaa, niin sen ei pitäs olla siulle mikään ongelma :/ pitäskö sit olla harmaana hiirulaisena jossain nurkassa vai?
voihan olla ettei äiti tarkottanu sitä noin ja hän nyt ei muuten vaan pidä siitä väristä, ehkä mie ylireagoin jotenkin. mutta väistämättä tuli sellaset vibat sisäistetystä naisvihasta, eli että se ois jotenkin liittyny siihen, ettei nainen saa olla liian "huomiota herättävä".

toinen tilanne oli selvästi sisäistettyä naisvihaa ja kyllä kiehu päässä. olin lukan kans discordissa ja äiti tuli koputtamaan miun huoneen oveen, kun hänellä oli jotain asiaa.
äiti sitten huomas, että miulla oli toppi päällä, ja... tätä nyt on vähän vaikee pukee sanoiks, mutta hän nosti omaa paitaansa ja katto vuorotellen miun silmiä ja vuorotellen rintoja paheksuen. hän myös teki suulla semmosen liikkeen... tätä nyt en ainakaan osaa selittää, mutta tiiättekö, silleen et oli ilmaa poskissa ja vähän niinku mutristi huulia D: ja kun äiti tekee tuon, niin se tarkottaa sitä, et ihan ku oisin tahallani pistäny miun rinnat esille.
en tiiä saatteko tästä koko selityksestä selvää, mutta pointti siis se, että kaikki ne ilmeet ja eleet mitä äiti siinä ovella teki, kuvasti sitä, että miun pitäs jotenki peittää rintojani enemmän ja että näytän niitä liikaa.
1) oon isorintanen, että pikkasen vaikee niitä on kauheasti piilottaa, 2) tulin saunasta ja miulla oli kuuma, totta vitussa voin käyttää toppia ilman että oon jotenkin tyrkky ja 3) luuletko että aion alkaa hävetä itteeni ja piiloutuu johonki isoon t-paitaan, ettei vaan varmasti näy mitään? kuule ei. mie HUUDAN, jos / kun vielä vittu kerrankin jaksat esineellistää miun vartaloa. shut the fuck up.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
Äh ikävä kuulla et oot tommosen taas törmänny:/
Vanhemmille vaan voi olla vaikea sisäistää että oma lapsi kasvaa ja ei pukeudu enää niinkuin lapsena. Ja voihan se olla että äitisi toistelee asioita mitä on omassa nuoruudessaan kuullut esim omilta vanhemmiltaan? Eihän se kommentoinnista hyväksyttävää tee...mutta saattaa auttaa ymmärtämään syitä miksi näin.
Olen minäkin pientä kommentointia kuullut, esim siitä että mun "ei vielä tarvitsisi alkaa sheivaamaan", ja siihen vastasin että ei tarvitse ei mutta entä jos haluan? Ihan niinkuin kaikki tuo tehtäisi ainoastaan muita ihmisiä varten?
Samoin muutama vuosi sitten kokeillesani sukulqiseni vanhaa rippimekkoa (joka oli ihan hitusen liian pieni) ja siis en muista millä sanoilla mutta jotenkin niin että "pituus olis oikee mut mä olin varmaan vaan irwikissan ikäisenä kapeampi" hän sai sen fiiliksen että minun pitäisi olla vielä hoikempi vaikka mekko oli joku xxs. Muutenkin tämä aika kommentoi syömisiäni esim sitä miten vähän syön kasviksia ja kertoo mitenkä paljon on taas niitä itse syönyt ja lyttää kaikilla tämmöisillä kommenteilla aika tehokkaasti
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
... vittu auttakaa... kyllä, saat luvan kanssa huutaa äidillesi. kysypä samalla, että mikä vitun pakkomielle hänellä on sinuun, ku seksualisoi sua koko ajan...? hmm... kuulostaa vähän... oudolta... 🤔 tai lähinnä, jos mun äiti ois noin pakkomielteinen mu kehoa yms. kohtaan, niin alkaisin täs vaihees miettii, että mikä vittu sitä oikeesti vaivaa. kysy ensi kerralla, palan halusta tietää vastaukset kysymyksiini!

kyllä se on kuulkaas sillä tavalla, että: äiti roskiin ja roskis uuniin ja uuni rotkoon, en legit usko et tota voi enää pelastaa. voi olla ja todennäkösesti onkin kute joskus vissii sanoinki, et ehk hän yrittää jotenki päästä eroon asenteistaan, mut ne on niin syvällä ettei pääse. puhumattakaan tosiaan siitä, et ehk hän on ikävä kyllä saanut samanlaisen kasvatuksen... ei kumpikaan noista ole oikeutus olemaan tollanen, mut ne antaa käytökselle syyn. sanoisin kyllä, et ehdotapa äidilles, että hän alottaa vaikka jonku uuden harrastuksen. sit hänen ei enää tarvitse olla sulle tollanen, ku on muuta tekemistä! ":)"

ohho, sen vissii huomaa, että mua iha tosissaan alkaa vituttaa D: noh, ilmankos, ku näitä tarinoita on niin paljon nimeomaa sun äidistä. pistää niin perkeleesti vihaksi...

also, tsemppiä elämään!!!! D: ihan tarpeeks vaikeeta yrittää selvitä vaikeista ajoista, ja sit vittu vielä ku äiti on tollane kusimutteri ni ei saatana oikeesti. oonki ihmetelly sitä, ku oot ollu tääl nii hiljanen, mut sit aattelin et ehk on tapahtunu jotain tai oot antisosiaalinen muuten vaan tai sitten menee ns. heikommin tai jotain D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
... vittu auttakaa... kyllä, saat luvan kanssa huutaa äidillesi. kysypä samalla, että mikä vitun pakkomielle hänellä on sinuun, ku seksualisoi sua koko ajan...? hmm... kuulostaa vähän... oudolta... 🤔 tai lähinnä, jos mun äiti ois noin pakkomielteinen mu kehoa yms. kohtaan, niin alkaisin täs vaihees miettii, että mikä vittu sitä oikeesti vaivaa. kysy ensi kerralla, palan halusta tietää vastaukset kysymyksiini!

kyllä se on kuulkaas sillä tavalla, että: äiti roskiin ja roskis uuniin ja uuni rotkoon, en legit usko et tota voi enää pelastaa. voi olla ja todennäkösesti onkin kute joskus vissii sanoinki, et ehk hän yrittää jotenki päästä eroon asenteistaan, mut ne on niin syvällä ettei pääse. puhumattakaan tosiaan siitä, et ehk hän on ikävä kyllä saanut samanlaisen kasvatuksen... ei kumpikaan noista ole oikeutus olemaan tollanen, mut ne antaa käytökselle syyn. sanoisin kyllä, et ehdotapa äidilles, että hän alottaa vaikka jonku uuden harrastuksen. sit hänen ei enää tarvitse olla sulle tollanen, ku on muuta tekemistä! ":)"

ohho, sen vissii huomaa, että mua iha tosissaan alkaa vituttaa D: noh, ilmankos, ku näitä tarinoita on niin paljon nimeomaa sun äidistä. pistää niin perkeleesti vihaksi...

also, tsemppiä elämään!!!! D: ihan tarpeeks vaikeeta yrittää selvitä vaikeista ajoista, ja sit vittu vielä ku äiti on tollane kusimutteri ni ei saatana oikeesti. oonki ihmetelly sitä, ku oot ollu tääl nii hiljanen, mut sit aattelin et ehk on tapahtunu jotain tai oot antisosiaalinen muuten vaan tai sitten menee ns. heikommin tai jotain D:
Kusimutteri 😂😭 apua
 
Ylös Pohja