Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
ei TAAS naisvihaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 86593" data-attributes="member: 56"><p>Äh ikävä kuulla et oot tommosen taas törmänny:/</p><p>Vanhemmille vaan voi olla vaikea sisäistää että oma lapsi kasvaa ja ei pukeudu enää niinkuin lapsena. Ja voihan se olla että äitisi toistelee asioita mitä on omassa nuoruudessaan kuullut esim omilta vanhemmiltaan? Eihän se kommentoinnista hyväksyttävää tee...mutta saattaa auttaa ymmärtämään syitä miksi näin.</p><p>Olen minäkin pientä kommentointia kuullut, esim siitä että mun "ei vielä tarvitsisi alkaa sheivaamaan", ja siihen vastasin että ei tarvitse ei mutta entä jos haluan? Ihan niinkuin kaikki tuo tehtäisi ainoastaan muita ihmisiä varten?</p><p>Samoin muutama vuosi sitten kokeillesani sukulqiseni vanhaa rippimekkoa (joka oli ihan hitusen liian pieni) ja siis en muista millä sanoilla mutta jotenkin niin että "pituus olis oikee mut mä olin varmaan vaan irwikissan ikäisenä kapeampi" hän sai sen fiiliksen että minun pitäisi olla vielä hoikempi vaikka mekko oli joku xxs. Muutenkin tämä aika kommentoi syömisiäni esim sitä miten vähän syön kasviksia ja kertoo mitenkä paljon on taas niitä itse syönyt ja lyttää kaikilla tämmöisillä kommenteilla aika tehokkaasti</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 86593, member: 56"] Äh ikävä kuulla et oot tommosen taas törmänny:/ Vanhemmille vaan voi olla vaikea sisäistää että oma lapsi kasvaa ja ei pukeudu enää niinkuin lapsena. Ja voihan se olla että äitisi toistelee asioita mitä on omassa nuoruudessaan kuullut esim omilta vanhemmiltaan? Eihän se kommentoinnista hyväksyttävää tee...mutta saattaa auttaa ymmärtämään syitä miksi näin. Olen minäkin pientä kommentointia kuullut, esim siitä että mun "ei vielä tarvitsisi alkaa sheivaamaan", ja siihen vastasin että ei tarvitse ei mutta entä jos haluan? Ihan niinkuin kaikki tuo tehtäisi ainoastaan muita ihmisiä varten? Samoin muutama vuosi sitten kokeillesani sukulqiseni vanhaa rippimekkoa (joka oli ihan hitusen liian pieni) ja siis en muista millä sanoilla mutta jotenkin niin että "pituus olis oikee mut mä olin varmaan vaan irwikissan ikäisenä kapeampi" hän sai sen fiiliksen että minun pitäisi olla vielä hoikempi vaikka mekko oli joku xxs. Muutenkin tämä aika kommentoi syömisiäni esim sitä miten vähän syön kasviksia ja kertoo mitenkä paljon on taas niitä itse syönyt ja lyttää kaikilla tämmöisillä kommenteilla aika tehokkaasti [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
ei TAAS naisvihaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja