Suhteet Ei tunnu kivalta kun isä leikkii mykkäkoulua

Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Tulee jotenkin sellainen olo että mun pitäisi olla jotenkin pahoillani siitä, ettei kilpaurheilu valitettavasti ole mun juttu. Että en enää suostu olemaan hänen sätkynukkensa ja toteuttamaan hänen unelmaansa. Että mulla oli nyt kerrankin tarpeeksi rohkeutta ja olin tarpeeksi vahva sanomaan oman mielipiteeni. Miten asiat oikeasti on. Vaikka ei tietenkään pidä. Parempi näin kun että itken kentän laidalla itsekseni kun en pysty tähän henkisesti.

Jaahas, sentään suostui nyt tulemaan sanomaan minulle hyvää yötä, vissiinkin äiti pakotti. (Kyllä, väitin että olen väsynyt ja menen nukkumaan kun en jaksanut tätä kylmää ilmapiiriä joka on ollut koko päivän)
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Ai hemmetti D: minä oon meillä se joka pitää mykkäkoulua koska ei päässyt puhdistautumaan. Tosin tässä paine nousee lähinnä mulla D: tsemppiä taas, kyllä sillä järki palaa
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
Hyvä kun olit jämäkkä! Mulla ei ole henkilökohtaista kokemusta kilpaurheilusta mutta monella ystävällä on ja sen perusteella totean ettei se todellakaan sovi kaikille. Ja se ettei joku asia ole sun juttu tai sovi sulle ei tee susta heikompaa, huonompaa eikä sun tarvi olla siitä tippaakaan pahoillasi. Toisia ihmisiä on turha yrittää miellyttää.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Hyvä kun olit jämäkkä! Mulla ei ole henkilökohtaista kokemusta kilpaurheilusta mutta monella ystävällä on ja sen perusteella totean ettei se todellakaan sovi kaikille. Ja se ettei joku asia ole sun juttu tai sovi sulle ei tee susta heikompaa, huonompaa eikä sun tarvi olla siitä tippaakaan pahoillasi. Toisia ihmisiä on turha yrittää miellyttää.
Kiitos! <3
 
Ylös Pohja