Aihe vapaa ei vittu kuinka kuumottavaa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
siis menetän järkeni koska atm mul on lainassa ERÄÄN ihmisen ipad vai mikä tää ny onkaa ja käytän sillä varasijaa, mul on siis incognito-tila päällä mutta toinen huoli on siinä että tän näppäimistön muistiin jää sanoja (kai?) . ja sitähän mä EN halua en vitussakaan... nyt on kyl aika vitun ahdistavaa. oikeastaan tää on muutamankin ihmisen käytössä atm niin ei vittu kuolen jos tää näppäimistö paljastaa mun salaisuuksia ei vittuuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
noniin ihan satavarmasti koht kaikki tietää mitö oon kirjoitellut tällä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Hahahhhaha huutista ku oon käyttny tot spotifyt tolla laitteella niin nyt se ei enää vaadi salasanaa vaan yhdellä klikkauksella pääsee mun tilille VITTU ja no sen laitteen omistaja kuulemma osaa ehkä auttaa että miten se homma korjataan Mutta en kestä jos se näkee mitä mun tilillä on. JOTEN luonnollisesti vaihdoin kaikki (melkein) soittolistojen nimet about pelkkään pisteeseen (melkein jokaisen listan nimi on ".") Ja kaikki kuvaukset yms kans muutin ja poistin kaikki maholliset kansikuvat listoista paitsi koska spotify on perseest ni ne kuvat saattaa silti näkyä ainaki siin alotussivulla rääh skreeeee

Joooh en tiiä pitäskö vielä vaihdella loppujen listojen nimet vai haittaako jos siellä nyt on lista nimeltä "villu 💘" jonka kaikki näkee 🤔 tai saattaa nähä, eihän ne välttämättä sille mun tilille mee jos ne koittaa korjaa sitä ongelmaa mut hhhh hhh oki en tiiä kuinka pahassa pulassa oon nyt

Mut siis älkää ikinä tehkö näin................. Oon niin kuumotuksis atm
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Siis nyt mun vainoharhat vaan pahenee enkä enää ikinä nimeä mun listoja muuten kun "." :Dfdddddddf koska jos joku pääsee mun tilille.... Ei vittu............................ ......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
HUUTISTA Nyt tää on viel yhdistyny mun puhelimeen hhahshshshsh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Ei saatana tätä elämää voisko noi kuvat oikeesti olla näkymättä tossa 😭 itkem
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Nonii nyr piräs kaikki liian nolot olla poistettu tai nimi vaihdettu tsi jotenki. Ehkä ton yhen muijan listan vois viel vaihtaa ettei tuu kaapista ulos vahingos jos ne sattuu sen näkemää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Joo nonii ei nyt SAS

Täähän menee hyvin

Nyt vittu xd

Huudan nyt en voi oikeesti enää pitää mun listoilla mitään nimiä tai mitään kuvauksii tai kuvii ku toi kirjautuminen nyt on muistissa tos ja kiitos elämä


Eeeeeei saaaatanaaaaaaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Hahahah tää on kyllä silkkaa itsemurhaa koko keissi

Onneks tuolt pitäs olla noloimmat poistettu mut ois kandenu poistaa kaikki maholline

Ok nyt ehkä sain sen sillee et se ei enää muista mun kirjautumistm

Mut oon silti edelleen ihan vitun vainoharhane

Viiiittttttuuuuuuuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
Johhhooooo vittuu kiva, miten kaikki voi mennä päin helvettiä tänää

Also j tais nähä mun Timppa-kuvan hhhhh hhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Kamalaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,496
Reaktioarvo
2,891
En ymmärrä miks j:n edes pitää olla aina vittu jossain siis miks tää ei lopu IKINÄ

tää ei vittu vaan lopu
 
Ylös Pohja