Aihe vapaa Ei vittu mä en jaksa totaaaaaa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Joo vittu olin niin sillee lol en tykkää siitä enää mut vittu IHA VITU SAMA SITTE
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Miks mä aina joudun myöntämään mun tunteet uudestaan. Miks mä aina luulen että ne on ohi. En vittu kohta enää usko kenenkään kohdalla että ne on ohi. Ku ei ne mee ikinä ohi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Hahhah ei saatana

On se jännä että juha on kans sellanen että ei perkele mee pois ikinä nää tunteet ei ei ei
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Okei huutista? Se on aina niin huvittavaa kun pitkästä aikaa kattoo jonkun vidin KUTEN pilalle menneet otokset kummelist 😑😭 juuh katoin äsken ja tota noin se.... On niin outoa kun kaikki traumat nousee pintaan ja oot vaan silleen "mitäh" kosk niiku..... En tiedä mitä täs välis on ees tapahtunu :D en hitto edes tiedä mitä on tapahtunut. Ihan vitu järkyttävää palata jonkun materiaalin pariin pitkästä aikaa ja sit oot vaan silleen öhh juuu miks unohan taas kaiken muun ja miks millään ei oo välii ei ees ahistuksella xD jotenki vaa sellane "miks mä ees välitän niiku who cares about anxiety who cares about LIFE mitä välii millää koska timppa" että ok.

No siis jarppia en kyllä unohda siltikään joten huutista niin helvetisti

Enkä ees tiiä mikä vittu mua on nyt ahistanu niin saatanasti koska nyt en taas muista mitään siitä

Se oli kyllä huvittavaa selata youtuben ehotuksia kummelin kattomisen jälkeen ja nähä vaa jarpin lärvi about joka toisessa videossa melkeinpä XDDDDDDDDDDD siis mikä mun aivoil on hätänä ku noi kaks on tommosii vitu random keissei joista ei IKINÄ pääse yli. Ja kaiken lisäksi vielä näin viime yönä unta T:STÄ (mikä oli jo itessää hiton sekavaa) ja sit ku katoin timppaa ni koko ajan vaa kelasin kuinka paljon se muistuttaa t:tä ja mua oikeesti järkyttää 😭😭😭😭😂😭😂😭😂😭 sit kauheet flashbackit siihen uneen apua. Siin muute tapasin t:n randomisti ja sit mun iskä ties että meil on juttua ja olin vähän ahistunu tai häpesin sitä (ylläri) ja se oli outoo emt. Sitä paitsi t oli iha vitu lärvit ja muutenki about iha idiootti ja silti vaa olin sillee lol rakastan xD VAIKKA en ees oo ajatellu koko miestä ny????? Lopettakaa pliis xd niiku oikeesti apua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Ok näin unta hp:stä niin saatanasti

Ja jarpist

Olikohan tää tyylii eka kerta ku hp oli noin intensiivisesti mukana mun unes. Hmm hmm voi vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Siis mul on kyl joku ihmeen kirous tässäkin et aina käy näin, ei pysty rakastuu vaa yhteen henkilöön missään porukassa aina pitää olla kaks vähintään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Voi viddu. Siis jarpist mä oon tottunu tykkäämään mut HP MIKS????? järkyttävää nähä siit unta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Mitääh ei vittu nyt oikeasti huutista wonderwallille pitkästä aikaa
 
Ylös Pohja