Tyyli Eiii se väri lähti heti ekassa pesussa pois...

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Raato eii mä sain kaks päivää kun oikeesti tykkäsin mun hiuksista. Kolmantena ne oli vähän likaset mut ihnsm. Nyt sitä väriä ei oo jäljellä kun ehkä ihan sellasia sävyjä jossain...

Suruttaa, hajottaa... raato mä toivoin et se pysyisi sen luvatun 6-7 vk mut ei ilmeisesti ku mulla on käsittelemättömät hiukset ni ei ois pitäny uskoa... sinne meni monta kymppiä rahaa
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Mulla pysy varmaan puoli vuotta jonkulainen sävy päässä :D:

Tietty haaleni mutta silti
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Ymmärrän :D miekään en oo värjäämisen jälkeen kertaakaan ikävöiny omaa väriä :D
Minkä väriset sulla on nyt?
Ja siis mä kyllä tykkään omasta värustänikin, violetti vaan sai mut kattomaan mun hiuksia peilistä ekaa kertaa silleen et ne on oikeesti hienot:D
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Shokkivärien kanssa kannattaa joka pesun yhteydessä tehdä värinaamio. Eikö sulle mainittu tästä siellä kampaajalla?
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
voi harmi D: toivottavasti joku ratkasu löytyis kun pidit siitä sävystä (kuulosti kyllä ihanalta sellanen liian ja hopeisen ns. sekotus <3).. hitsi kun en osaa auttaa :/
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Aika jännä ettei elumen (muistanko väärin?) pysynyt. Tosin aika jännä myös jos läntättiin käsittelemättömän hiuksen päälle, kun ei nuo shokkivärit tuppaa yleensä edes tarttumaan jos ei ole vaalennusta alla. Sen mitä ite oon ellua käyttänyt niin oli pakko aina vaalentaa juurikasvut että tarttuu ja ellu ei lähtenyt hiuksista kun leikkaamalla tai värjäämällä tummemman värin päälle.
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Ei tää kyllä mikään shokkiväri tietääkseni ollut? Ihan kevytväriä vaan kait

Shokkivärejä on violetti, punainen, vihreä, sininen ja vaaleanpunainen. Eli ei luonnolliset hiusvärit.

Mulla on itselläni siis nuo kaikki ollut pinkkiä lukuun ottamatta päässä ja useampaan kertaan.
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Aika jännä ettei elumen (muistanko väärin?) pysynyt. Tosin aika jännä myös jos läntättiin käsittelemättömän hiuksen päälle, kun ei nuo shokkivärit tuppaa yleensä edes tarttumaan jos ei ole vaalennusta alla. Sen mitä ite oon ellua käyttänyt niin oli pakko aina vaalentaa juurikasvut että tarttuu ja ellu ei lähtenyt hiuksista kun leikkaamalla tai värjäämällä tummemman värin päälle.

Mulla on myös aina vaadittu vaalennus, joskus kaksikin ennen varsinaisen värin laittamista.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Shokkivärejä on violetti, punainen, vihreä, sininen ja vaaleanpunainen. Eli ei luonnolliset hiusvärit.

Mulla on itselläni siis nuo kaikki ollut pinkkiä lukuun ottamatta päässä ja useampaan kertaan.
Ahaa. Goigkaamalla "shokkiväri" löysin nimittäin vain suoravärejä`\_(•_•)_/`
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,884
Reaktioarvo
1,407
Mulla oli joskus vedetty sellasella ''kestävällä'' aineella hiukset violetiks, mutta sekin lähti muutaman pesun jälkeen melkeen kokonaan.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Aaa joojoo. Meen nyt värjäyttään jossain vaiheessa kait uudelleen jos saan reklamaation tehtyä
Tee ihmeessä. Jos maksat rahaa siitä et sun hiukset värjätään ja luvataan et se väri pysyy monta viikkoa mutta pysyy pari päivää niin ei se oo ok.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Tee ihmeessä. Jos maksat rahaa siitä et sun hiukset värjätään ja luvataan et se väri pysyy monta viikkoa mutta pysyy pari päivää niin ei se oo ok.
Joo. Sain onneks ajan kesäkuulle, joutuu tässä nyt vähän olemaan ei-violetti mutta kyllä mä selviän:D
 
Ylös Pohja