Aihe vapaa eilen oli bff synttärit <3

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
tottakai pitää tehä keskustelu :)! oon vaan niin ylpee, että miulla on hänen kaltanen paras ystävä. oon ylpee, että myö ollaan niin samankaltasia.

-----‐-------------

kun astuin lukioon reilu kaks vuotta sitten, en ois voinu kuvitellakaan löytäväni hänen kaltaista ystävää. muistan sen päivän kun eilisen... menin enkun tunnilla hänen luokse (+siinä oli kaks muuta) ja kysyin, pääsenkö heiän ryhmään tekee yhen keskustelu tehtävän. tottakai. jossain vaiheessa hän käänty minuu päin ja kysy onko FNAF miulle mitenkä tuttu (hyvinkin). mie kysyin häneltä voinko tulla heiän kaa syömään ja niinhän myö sit mentiin ruokailuun ja juteltiin kaikista mahollisista peleistä. kun koulupäivä loppu, miun täti soitti miulle ja kysy miten meni. olin innoissani ja sanoin, että kerron kotona kaiken ja niinhän mie sit kerroin kaiken hänestä :)

-----‐-------------

kaks kesää sitten käveltiin sokkarilla. jotain vitsailtiin ja hän tokas, "bffs forever" ja sanoin sit vakavana, "no kyllä - oikeesti" ja...kaipa siitä lähtien ollaan oltu parhaita ystäviä :D

-----‐-------------

muistan myös kun tuli sydänsuruja (deittailuun liittyen). hän vei miut syömään (tarjos ruoan), hän osti miulle jätskii myös. sen jälkeen mentiin Prismaan ja sain valita mitä tahansa herkkuja. sitten mentiin hälle... katottiin hauskoja videoita, kuunneltiin FNAF biisejä (varsinkin "into the pit", mikä on molempien ykkös lemppari) sekä pelattiin Outlastii myöhään, kunnes ruvettiin nukkuu. ja ainiin! hän oli päivittäny tietsikan taustakuvan miun lempi hahmoon yhestä pelistä.

-----‐-------------

1) hän on opettanu miulle paljon ja hän inspiroi minuu. kaikista paras asia minkä oon oppinu: olla välittämättä muitten mielipiteistä. oon ihaillu hänen "I don't give a fuck" asennetta ja se on tarttunu minuun. oon oppinu vaan olemaan oma itteni.

2) hän on miulle tärkein ihminen tässä maailmassa. en tiiä mitä ihmettä tekisin ilman häntä. muutenkin miulla on hänen seurassa tosi hyvä olla... saan olla ihan oma itteni ja stimmailla aivan rauhassa.
...itseasiassa välillä vaan huudetaan ja tehään muita ääniä :D ihanaa neuroepätyypillistä stimmailua & kommunikointia (molemmat ADHD lapsia)

3) voinko vaan sanoo vielä kerran kuinka tärkee hän on miulle? hän on miun veli.

-----‐-------------

meillä on välillä hauska tapa vaan mennä Prismaan ja kiertelemään :D tottakai elektroniikka puoli on se minne mennään ekana, kun hän on hyvin obsessoitunu elektroniikasta.

-----‐-------------

meillä on koodinimet...
hesburger = burbur
burger king = Grillby's (Undertale referenssiä :D)

-----‐-------------

mie oon nähny hänet hänen huonoimpina päivinä, sekä parhaimpina. hän on nähny miut miun huonoimpina päivinä, seeekäää parhaimpina. ollaan pysytty toistemme rinnalla ja kyllä tiiän, että tullaan myös tulevaisuudessa. hän oikeesti tuntee miut ja tietää miusta äärimmäisen paljon. ...hän tietää millä ärsyttää minuu, eikä pelkää ärsyttää tahallaan :D

-----‐-------------

en malta oottaa ens viikkoo (mahollisesti ens viikko), kun aion taas tänäkin vuonna kuttuu hänet meille :)! miulla on kunnon suunnitelma :D...
tilaan meille pitsaa ja ostan kaikkia herkkuja (hot rods & grills sipsejä, aakkos karkkeja ja semmosia gluteenittomia muffineja... sekä tottakai Dr. Pepper & pepsii). ne herkut tottakai tulee olee miun huoneessa valmiina :)! sitten voitais eka kattoo lakolta jotain videoita, kuten aina, JA sen jälkeen pelata minee & amnesiaa x)! sekä oon luonu playlistin youtubeen, jossa on kaikki hänen lemppari fnaf, bendy, undertale, jne. biisit :)! tottakai teen vielä kortin sekä kirjotan kirjeen siitä, miten tärkee hän on.
...lahja pitäis hommata, mutta yritän kattoo netistä jonkun FNAF pehmon, mikä ei kyllä vielä ens viikoks tulis, mutta jos joskus.
 
Ylös Pohja