Aihe vapaa En halua edes tietää huoh voi vittu

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,729
Reaktioarvo
2,897
En halua ajatella sukupuoltani enää. Periaatteessa voisinkin vaan luovuttaa ja olla silleen et okei, en mä sit ees yritä miettiä mitä sukupuolta oon.

Eihän mun tarvi sitä tietää yhtään mihinkään.

Mutta kaikki missä sitä kysytään. Must tuntuu et sitä kysytään koko ajan. Ja mä en kestä sitä ahdistuksen määrää mikä tulee jos jossai paperis kysytää sitä. Etenkin se ahdistaa jos siinä on vaa kaks vaihtoehtoo. Mut ahistaa se muutenki ku en haluis vastata yhtään mitään. Ku en haluis ajatella sitä sukupuolta ollenkaan. Mitenköhän mä pärjään ku meinaa tulla paniikki siitä jos jossain lomakkees kysytään sukupuolta :))))
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,729
Reaktioarvo
2,897
Nvm i'm bigender (taas hetken aikaa kunnes taas ajattelen että oon jotain muuta)

Mut oikeestaan nää kaikki termit on sitä samaa asiaa, genderfluid ja bigender esim on ollu mulle sitä samaa paskaa kuinka koen olevani nainen ja muunsukupuolinen samaan aikaan. Tai en tiedä onkse just samaan aikaan vai fluidisti mut anyway idegaf. Ihan sama. En jaksa ajatella enää että MISTÄ TÄÄ JOHTUU ja mitä jos oonki cis tai mitä jos oonki täysin muunsukupuolinen tai mitä jos mitä jos vittu IHAN SAMAAAAAA :D ohdjdjfkfkfkgkg täs on muute sama mikä biseksuaalisuudes: se et oot koko ajan sillee et mut mitä jos mä oon sittenkin kokonaan tota toista. Niiku biseksuaalisuudes: mitä jos mä oon sittenkin kokonaan suuntautunu miehiin tai mitä jos mä oon sittenkin kokonaan suuntautunu naisiin. Ja bigender: mitä jos mä oonki vaa cis nainen ja mitä jos mä oonki vaa pelkkä muunsukupuolinen. Mut vittu minkä mä sille voin jos mun kokemus on niin sekava että satun samaistumaan molempiin identiteetteihin. Vittu. Niin olkoot sit niin eikä SIITÄ SEN ENEMPÄÄ :D lmao i'm triple bi koska biseksuaali ja biromanttinen ja bigender xD jjjjjjjjaaa. Onneks en enää mieti aseksuaalisuutta se ei häiritse mua enää THANK GOD. ei ainakaan nyt hetkeen oo mietityttäny se ollenkaan, ainoastaan tää muu shitti :D mut ehk tää täst nyt alkaa jotenki lutviutuu kai. Tai sitten kriiseily jatkuu :D mutjoo toi sukupuolihomma on ollu varmaan kaikista hirvein asia siis aaaaaaaaaaaaa :D ehkä kaikista vaikein. Toki valehtelematta täytyy kyl sanoa et sen lisäks mun mesofiliani on myös ollu ihan kauheen vaikeeta ainakin hyväksyä koska juuuh itseinho. Mutta kai sekin siitä rauhottuu joskus. Ehkä kaikki tää rauhottuu joskus. Ehkä

Nyt täytyy toivoo et saan nukuttua ja etten ala miettii henkilöitä 😭 ainakaan häiritsevästi silleen että meen paniikkiin siitä
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Minä vittu en jaksa enää murehtia D: olen kävelevä kusipää joka tuijottaa intensiivisesti kiukkuisena ja valittaa elämästä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,729
Reaktioarvo
2,897
Oi että ocd on sitten ihana sairaus, pakko-oireiluahan tämän on oltava. Vittu jee.
 
Ylös Pohja