Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
en haluaisi elää nyt, tässä ajassa.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 93250" data-attributes="member: 289"><p>nojoo, aina on jotain huonosti ja varsinkin joskus asiat on ollu paljon huonommin kuin nyt. niin se taitaa mennä, mut sanon, että oon ajatellu samoja asioita ku alottaja. sillä erolla, että oon tullut siihen lopputulemaan, että missään ajassa ei ois oikeestaan ollu parempi elää enkä sitä sillai toivo, että oisin ollu jollain aikakaudella elelemässä D: mut siin ei myöskään ole mitään väärää, että haluais elää jollain muulla aikakaudella - ei siis sillä, että joku niin olisi aiemmin sanonut, mut aattelin sanoa vain.</p><p></p><p>joskus mietin, et haluan luopuu älypuhelimesta ja haluisin, että asiat ois ihan eri tavalla ku on nyt. teknologian kehitys ja kaikki mietityttää suhteellisen paljon, koska vaikka silläkin saadaan aikaan paljon hyvää, se tuo myös huonoja asioita mukanaan - niin kuin varmaan kaikki muukin täs maailmassa. tykkään elektroniikasta ja tykkään, kun tulee jotain uusia juttuja sillä saralla mut... en tiedä. joskus kieltämättä nää asiat mietityttää.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 93250, member: 289"] nojoo, aina on jotain huonosti ja varsinkin joskus asiat on ollu paljon huonommin kuin nyt. niin se taitaa mennä, mut sanon, että oon ajatellu samoja asioita ku alottaja. sillä erolla, että oon tullut siihen lopputulemaan, että missään ajassa ei ois oikeestaan ollu parempi elää enkä sitä sillai toivo, että oisin ollu jollain aikakaudella elelemässä D: mut siin ei myöskään ole mitään väärää, että haluais elää jollain muulla aikakaudella - ei siis sillä, että joku niin olisi aiemmin sanonut, mut aattelin sanoa vain. joskus mietin, et haluan luopuu älypuhelimesta ja haluisin, että asiat ois ihan eri tavalla ku on nyt. teknologian kehitys ja kaikki mietityttää suhteellisen paljon, koska vaikka silläkin saadaan aikaan paljon hyvää, se tuo myös huonoja asioita mukanaan - niin kuin varmaan kaikki muukin täs maailmassa. tykkään elektroniikasta ja tykkään, kun tulee jotain uusia juttuja sillä saralla mut... en tiedä. joskus kieltämättä nää asiat mietityttää. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
en haluaisi elää nyt, tässä ajassa.
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja