Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
En jaksaisi/haluaisi olla nainen.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Lalamon" data-source="post: 86804" data-attributes="member: 89"><p>Samaistun moneen näistä. Tässä lähipäivinä mua on alkanut ahistaa tapaukset, jolloin mua on ahdisteltu seksuaalisesti. Ja tää kaikki on tapahtunut sen takii, että oon nainen. Netissä jos on poika, niin siihen ei sanota mitään, mutta heti jos nainen on ruudun takana, niin heti kuumana ollaan utelemassa tissikuvia, huorittelemassa sun muuta. -__- </p><p></p><p>Samoin tuota vähättelyä oon joutunut kokemaan, jopa kotonakin. Tuntuu niin inhottavalta, ettei itse tule lainkaan kuulluksi, vaan joko päälle puhutaan tai ei kuunnella. Inhottavaa, kun perheessä moni muu tulee kuunnelluksi, enimmäkseen miespuoliset jäsenet. </p><p></p><p>Sekä myös tuo pimeellä kulkemisen pelko on mulle tuttua. :/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lalamon, post: 86804, member: 89"] Samaistun moneen näistä. Tässä lähipäivinä mua on alkanut ahistaa tapaukset, jolloin mua on ahdisteltu seksuaalisesti. Ja tää kaikki on tapahtunut sen takii, että oon nainen. Netissä jos on poika, niin siihen ei sanota mitään, mutta heti jos nainen on ruudun takana, niin heti kuumana ollaan utelemassa tissikuvia, huorittelemassa sun muuta. -__- Samoin tuota vähättelyä oon joutunut kokemaan, jopa kotonakin. Tuntuu niin inhottavalta, ettei itse tule lainkaan kuulluksi, vaan joko päälle puhutaan tai ei kuunnella. Inhottavaa, kun perheessä moni muu tulee kuunnelluksi, enimmäkseen miespuoliset jäsenet. Sekä myös tuo pimeellä kulkemisen pelko on mulle tuttua. :/ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
En jaksaisi/haluaisi olla nainen.
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja