Syvälliset En jaksaisi/haluaisi olla nainen.

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
330
Reaktioarvo
137
• En jaksa sitä jatkuvaa naisten vähättelyä/ alentamista somessa sekä oikeessa elämässä
• en jaksa sitä ettei naista aina oteta vakavasti tai haukutaan alentavasti
• en jaksa pelätä yksin kulkiessa pimeellä
• en jaksa menkkoja, haluaisin rinnat pois
• jos joskus haluisin biologisen lapsen niin joutuisin synnyttämään
• en jaksa sitä ”naiset kuuluu keittiöön”, ”naisen paikka on keittiössä”
• haluisin mennä armeijaan, mutta kunto ei taida riittää miesten rinnalla.
• Kun käyn usein tekojäällä pelaamassa lätkää, usein pojat/miehet katsovat todella pitkään (ihmettelee varmaan miksi nainen pelaamassa lätkää)

Haluaisin olla kuin mies:
• pidempi
• fyysisesti parempi, pienempi rasvaprosentti
• ei tarvis kuunnella sitä vähättelyä/alentamista somessa ja oikeessa elämässä.

Kaikki olisi itselleni niin paljon helpompaa miehenä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Lätkää pelaavana tyttönä samaistun tuohon kahdeksanteen kohtaan.

Tuntuu välillä väärältä olla nainen. Mutta välillä taas ei. Se on vaikea selittää. Joskus tuntuu, että elämä olisi niin paljon helpompaa miehenä, mutta samalla en haluaisi olla mies. Sukupuoleni oikeastaan todellisuudessa huitelee jossakin tämän nainen-mies-ajattelun ulkopuolella, mutten ole jaksanut asiaa sen enempää pohtia. Toistaiseksi olen ainakin ihan tyytyväinen naispuolinen henkilö.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
en samaistu kahteen vikaan (en halua armeijaan ja en pelaa jääkiekkoa), mutta muuten koko teksti on samaistuttava. toisaalta pidän naisena olemisesta ja en osais nähä itteeni miehenä, mutta sitten nuo seikat tekee naisena olemisesta vaikeeta. jos ihan ekana sais vaikka tän naisten rajottamisen ja solvaamisen vittuun, niin maailma ois edes vähän parempi paikka.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Samaistun moneen näistä. Tässä lähipäivinä mua on alkanut ahistaa tapaukset, jolloin mua on ahdisteltu seksuaalisesti. Ja tää kaikki on tapahtunut sen takii, että oon nainen. Netissä jos on poika, niin siihen ei sanota mitään, mutta heti jos nainen on ruudun takana, niin heti kuumana ollaan utelemassa tissikuvia, huorittelemassa sun muuta. -__-

Samoin tuota vähättelyä oon joutunut kokemaan, jopa kotonakin. Tuntuu niin inhottavalta, ettei itse tule lainkaan kuulluksi, vaan joko päälle puhutaan tai ei kuunnella. Inhottavaa, kun perheessä moni muu tulee kuunnelluksi, enimmäkseen miespuoliset jäsenet.

Sekä myös tuo pimeellä kulkemisen pelko on mulle tuttua. :/
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Kiitti, olin just unohtanut mun sukupuolen kyseenalaistamisen. En jaksa vittu miettii asiaa 24/7
 
Ylös Pohja