Keho En ois uskonut, että reagoisin näin vahvasti verikokeisiin

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
TW: veri/verikoe, laitan varmuudenvuoksi, koska tää saattaa olla ällöttävää luettavaa.

Kävin tänään verikokeissa ja ei ollut kovin ihana kokemus. Yleensä mulla on ollut verikokeet nopeesti ohi, mutta tänään ei mennyt ihan niin hyvin. Ensin oikeesta kädestä ei saatu verta ja sitten kesti tosi kauan ottaa vasemmasta kädestä. Keskityin vaan hengittämiseen, mutta sitten tää verikokeen ottaja alko kertomaan miten verisuonet supistuu tmv. ja samalla näin ne putkilot täynnä verta siinä mun edessä ja alko vähän pyörryttään. Pääsin sitten onneksi kävelemään takaisin odotustilaan ja olisin halunnut vettä, mutta eihän siellä tietenkään ollut. Autolle kävellessä alko pyörryttää kunnolla ja autossa oli lähellä että olisin oksentanut. Siinä sitten pidättelin tuskan hien noustessa pintaan, mutta selvisin kotiin. :D Kotona tulikin vatsa kipeeksi, mutta yllättävän nopeesti vessassa käynnin jälkeen toivuin tästä koettelemuksesta, täytyy vaan toivoo, ettei ihan heti tarvi mennä uudestaan. Musta tuntuu, että musta on tullut jotenkin herkempi tälläsille jutuille tai sitten tää vaan johtui siitä, että jouduin olemaan siellä normaalia kauemmin ja huono olo pääsi nousemaan näin vahvaksi. D:
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
714
Reaktioarvo
823
Ensi kerralla voi sit muistella että tästäki kokemuksesta selvisit, ei tuu siten lietsottua omaa paniikkia pahemmaksi.

Tosin en tiedä miten tämmönen pelko käytännössä toimii, mun mielestä verikokeet on hauskoja D:
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Ensi kerralla voi sit muistella että tästäki kokemuksesta selvisit, ei tuu siten lietsottua omaa paniikkia pahemmaksi.

Tosin en tiedä miten tämmönen pelko käytännössä toimii, mun mielestä verikokeet on hauskoja D:
Samaa mieltä! Musta on jotenkin kummasti hauskaa tökkiä toisia neulalla ja verikokeetkin on ihan mukava. Toki niissä oon joutunut niin paljon lapsena käymää mutta lol:D
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Ensi kerralla voi sit muistella että tästäki kokemuksesta selvisit, ei tuu siten lietsottua omaa paniikkia pahemmaksi.

Tosin en tiedä miten tämmönen pelko käytännössä toimii, mun mielestä verikokeet on hauskoja D:
En tiiä mistä johtuu, mutta oon aina jotenkin inhonnut verisuonia, en niinkään verta, mutta verisuonet on aina ällöttänyt. Ja toi on totta, en usko, että kovin usein käy näin ja yleensä ne verikokeet menee nopeesti ja huono olo ei ehdi mennä niin pahaksi.
 
Ylös Pohja