en oo tainnut koskaan avata varasijaa puhelimella

Liittynyt
27.6.2022
Viestejä
46
Reaktioarvo
19
jotenkin siitä vaan tuli juttu että niin ei tehdä ja tää avataan vaan koneella. en tiiä mikä homma mut en tainnu kyllä kauheesti demissäkään olla muuta kun läppärillä
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Tietsarilla kaikki vaan helpompaa, puhelimella vain aamupalapöydässä ja työpaikalla.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Mikset tee TÖITÄ,,TYÖM PAIKALA?!!!!?????
Teen niitäkin toki enimmäkseen, mutta joissakin töissä myös maksetaan myös siitä ajasta että olet siellä käytettävissä koska vain mihin kellon aikaan vain.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,482
Kun oon lueskellu tätä foorumia niin mua on aina ihmetyttäny tää tämmönen helvetinmoinen huutis, huutista huutista huutista... kaikennäkösille järkevillekin asioille tulee huutista miks pitää joka helvetin asialle tulla huutista Mun pitikin sanoa paljon törkeämpää tekstiä, mutta mä nyt siivosin tän ja niin edelleen mut on tää uskomatonta huutista, huutista joka helvetin asialle tulee huutista. Mitään hauskaa ei mul oo yhtään hauskaa kun ihan typerille asioille koko ajan tulee huutista. No huutista tulee joka ikiselle asialle eihän kukaan kestä lukee tämmöstä huutista
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Kun oon lueskellu tätä foorumia niin mua on aina ihmetyttäny tää tämmönen helvetinmoinen huutis, huutista huutista huutista... kaikennäkösille järkevillekin asioille tulee huutista miks pitää joka helvetin asialle tulla huutista Mun pitikin sanoa paljon törkeämpää tekstiä, mutta mä nyt siivosin tän ja niin edelleen mut on tää uskomatonta huutista, huutista joka helvetin asialle tulee huutista. Mitään hauskaa ei mul oo yhtään hauskaa kun ihan typerille asioille koko ajan tulee huutista. No huutista tulee joka ikiselle asialle eihän kukaan kestä lukee tämmöstä huutista
Pastat tippuu lattialle.
 
Ylös Pohja