Keho En osaa syödä "oikein"

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Mun ongelma on se kun joko syön koko ajan, esim. 2kk sitten mulla oli koko ajan nälkä joten söin koko ajan vaikka söin ihan terveellisesti (siis että se ruoka oli terveellistä) , mutta sit kun ns lopetin sen eli kun teki mieli jotain niin en vaan ottanut mitään. NOH nyt sitten ei tee mieli ikinä mitään jonka takia saatan huomata vasta illalla et hei, taas meni päivä ilman mitään ruokaa (varsinkin kun aamu palaa en syö) :(

Muuten ei kiinnosta ollenkaan mutta kun treenaan tällä hetkellä noin 3-4 krt viikossa ja haluun kasvattaa lihasta niin ei kauheesti auta kumpikaan D:
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
juu kannattaa syödä hyvin jos tuloksia haluat (siis että lihaksia kasvatat). Tarvitset proteiinia ja no muutenkin syöminen on ihan hyväks keholle jos rasittaa sitä paljon liikunnalla. Lepo on myös tärkeää. Itse sinuna laittaisin hälytykset kun on aika syödä jotain. Määrän ei tarvitse olla kauhean suuri mutta jotain välipaloja.
 
Liittynyt
12.5.2021
Viestejä
97
Reaktioarvo
91
Yks vaihtoehto on kans pätkäpaasto, jossa paastotaan x aika päivästä ja syödään y ajan. Esim. 16h paastotaan ja 8h syödään tai 20h paastotaan ja 4h syödään. Mut sit joutuu tosiaan lyhyen ajan sisällä syömään ittensä aika ähkyyn et saa kaikki päivän tarvittavat kalorit. Mut jos on tapana et välil ei tuu syötyy mitää ja sit ku syö nii syö hirveet määrät nii joku tommonen vois olla sitte ehkä ratkasu.

Tietty jos oot alaikänen/sul on jotain perussairauksia tms. nii sit en välttämättä suosittelis...

Ite oon tosta tykänny just siks et sit ku syön nii haluun et ei tarvii rajottaa syömisiään ja sit ku ei syö nii ei tarvii ees miettiä ruokaa.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Täällä on ollut muilla tosi hyviä vinkkejä ja suosittelen itsekin näin alkuun vaikka hälytysten laittoa aina ruoka-aikoihin.
 
Ylös Pohja