Työ en päässyt lidliin edes haastatteluun

aarre

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
63
Reaktioarvo
48
nyt oon ihan varma etten saa kesätöitä mistään muualtakaan. kun ei oo kokemusta ja ikää yli 20. en varmaan saa valmistumisen jälkeenkään sitten töitä.

kiva.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
Itse asuin vielä 3kk sitten pk seudulla mistä olen myös kotoisin ja nyt sitten muutin kumppanini kanssa Itä-Suomeen jonka takia jouduin lopettamaan työni pk seudulla. En ole saanut töitä täältä ja ikää myös yli 20-vuotta. Ahdistaa ja vituttaa. Olen valmistunut ammatiin muutama vuosi sitten, mutta oman alan hommia ei ole. Toivottavasti jossain vaiheessa joku nappais tai sitten muihin hommiin. Tääkin sen verran pieni paikkakunta niin heti ei töitä löydy.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
eikös ne oo lapsille ja nuorille? en oo kyllä ikinä perehtynyt, mutta sellainen kuva mulle on jäänyt jostain :D

^ Tuon mukaan 13 - 28-vuotiaille tarkoitettu. Jos kuulut ikäryhmään ja tämä kiinnostaa, niin tässä ainakin yksi vaihtoehto. Ja sitten on tietysti perinteinen mustikoiden tms. poiminta, joita voi myydä verottomasti torilla. Tai no, tässä vaiheessa on vaikea tietää, miten torimyyntien käy, mutta ehkä vaihtoehtoisiakin tapoja myydä marjoja löytyy?
 
Ylös Pohja