En pidä kokeellisesta kemiasta

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Enkä kemian tunneista ihan vain koska pelkään myrkyttyväni jo koskemalla niitä pöytiä, saatikka mittalaseja jne joiden käsittelyn delegoin suoraa muille tai aineita.
Yleensä hoidan meidän ryhmässä kkaasupoltinta jne kun muut ei uskalla käyttää sitä. Itselle ei mitään ongelmaa koska nestekaasu ei ole niin paha ja ne on yleensä semi puhtaita. Kolmijalkaan ja kuumennus verkkoon minua ei saa koskemaan koska inhottaa ajatuskin sen tahmeudesta ja kaikesta siitä mitä siinä pinnassa on.
Muita?
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
jos lohduttaa nii yleensä kouluissa ne käytettävät aineet on semmosia että niistä ei mitään vakavaa voi tulla ja suojavarusteet (lasit ja takki) suojaa niiltä pieniltäki vaaroilta mitä niis on. ne aineet meinaan on yleensä laimennettu nii paljo et esim hapot ei oo väkeviä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,597
Reaktioarvo
6,502
Mää just tykkään kokeellisuudesta ja tykkään käsitellä kaikkia aineita xd

Viimeksikki oli sitä jotaki hopeamitäliesulfaattia ja kaikennäköstä muuta ainetta :D Ne oli siistin näkösiä
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
jos lohduttaa nii yleensä kouluissa ne käytettävät aineet on semmosia että niistä ei mitään vakavaa voi tulla ja suojavarusteet (lasit ja takki) suojaa niiltä pieniltäki vaaroilta mitä niis on. ne aineet meinaan on yleensä laimennettu nii paljo et esim hapot ei oo väkeviä.
Ei se taida lohduttaa kun en halua koskea edes kemianluokan sokeriin
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
En pidä mistään kokeellisesta, liian epämääräistä xD onneksi matemaatikkona voin pyöriä vaan abstraktissa maailmassa, jossa kaikki on eksaktia :D
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
Ei se taida lohduttaa kun en halua koskea edes kemianluokan sokeriin
joo ymmärrän. aattelin vaa et jos ois helpottanu se et just tietää et ne on vaa lieviä aineita eikä aiheuta mitää vakavampii juttui vaikka vahingos osuiski. mut ymmärrän kyl, ei siin mitää.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Joo ite kans inhosin kemiaa :D pääasiassa siksi ettei kiinnostanut ja sähläsin tunneilla kaiken aikaa ja ope myös inhosi minua juuri siitä syystä, mutta myös siksi että pelkäsin koko ajan tekeväni jotain väärin. Kolmijalkaa minäkin itse asiassa hoidin usein kun otin aina se tehtävän kun en halunnut tehdä mitään muutakaan
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Joo ite kans inhosin kemiaa :D pääasiassa siksi ettei kiinnostanut ja sähläsin tunneilla kaiken aikaa ja ope myös inhosi minua juuri siitä syystä, mutta myös siksi että pelkäsin koko ajan tekeväni jotain väärin. Kolmijalkaa minäkin itse asiassa hoidin usein kun otin aina se tehtävän kun en halunnut tehdä mitään muutakaan
Joo siis on tullut vähän vaarallisia tilanteitakin kun yritin kerran sammuttaa yhtä tulitikkua pipetillä jossa olikin etanolia eikä vettä:D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
No yläasteella en oikeen kemiasta ja täten silleen erityisen hirveesti kemian kokeista pitänyt. En kuitenkaan muista kammonneeni kokeiden tekoa, paitsi et pelkäsin, et jotain happoa osuis käteeni. :D Pelkäsin nimittäin, et mun kädet sit syöpyis.

Ja no, näin lukiossa en pitänyt kemian kokeiden teosta, kun en melkeen millään tämmösenä loonerina paria tai ryhmää löytänyt. :D Ja kerran kun tein kemian koetta yksin, vaikka piti pari tai ryhmä olla, niin kun ryhmäläiset hoputteli ja naljaili mulle vierestä. :/ Ei ollut yhtään kivaa, ja meidän luokan kerrotaan olevan mukava ja suvaitsevainen luokka...
 
Ylös Pohja