Aihe vapaa En taas ymmärrä uniani

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Mistä hemmetistä johtuu että näin empust unta. Hhhh hhhh ja se oli viel iha sairaan outo uni XD huoh hoih

En myöskään kestä sitä että oikeasti oon ihastunu joeliin ja joonakseen ja aleksiin unien takia basically 🥺 seuraavaks varmaan sitte nään ollista ja tommista unta ja ihastun niihin???? Ja nikosta aloin tykätä iha muute vaa, en siks et näin siitä unta. Tai joelist en oo kyl varma et johtuko se siitä unesta mut kummasti vähän sen jälkeen aloin tykätä siitä enemmän 🤔 hmm

Mut joo ny ku mietin sitä emppu-unta nii jotenki raastaa taas koska... En halua ajatella sitä taas kerran,,,,,
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
RÄÄH no nyt en varsinkaan ymmärrä uniani. Näin jotain tosi raastavaa unta olast, ja sit siin tais olla myös Lauri ja kieran???? Must tuntuu etten haluu ees selostaa sitä ku se oli jotenki nii liikaa mun psyykkeelle :D mut siis basically joku semmone et ihmiset yritti erottaa meit ku ilmeisesti oli olan kans sit jotai juttua, mut sit toisaalta ola tais iteki olla vähän sillee et ei tää oo oikein :D tiedä sitten miks ei ollu mutta nojoo. No siis kaiken kaikkiaan ihan helvetin hämärä uni joten en todellakaan tajua. Sit lauri oli siin kans koko ajan about flirttailemas mulle ja se auttoi mua jossain jutus ja olin sillee "🥰☺️😍" mutta sitten ilmeisesti seki oli vaa jotai sellast et se ei kuitenkaan ois voinu olla mun kanssa mut kuhan piti flirttailla 🤔 sit jossain vaiheessa olin randomisti muuttanu takasin meiän entiseen kotiin??? Mutta sit asuin jotenki puoliks siellä ja puoliks tääl?? Mut eka se oli muka jossain helsingis lähellä merta, sit ku katoin ikkunasta ni se näyttiki samalt ku mun mummon kerrostalon pihalla :D eli se oli vähän niiku meiän entinen koti mutta ei kuitenkaan? Ainaki maisema oli vähän eri. Mut unethan on tämmösiä.

Sitte omg todella rasittavaa ku on nyt soinu päässä se vitun leave before you love me mut joo se biisi kyl sopi kai toho unen teemaan?? Tai ku mun mielestä Ola ja Lauri oli molemmat tos unes exactly sillee niiku ton biisin kertoja, sillee juuh tässä nyt kiusataan tota ja flirttaillaan mutta ei mitään sen enempää voi olla. Siis muistan ku katoin siinä olaa ja se oli kaikki jotenki nii tajuttoman raastavaa ja kai sekin jollain tasolla siin tykkäs must mut kai se sit vaa kuunteli mieluummin muiden mielipiteitä 🤔😂 ei vittu mikä psykoositason uni. Sinänsä viihdyttävä mut hirvee :D en mä edes tiedä mistä helvetistä toi niiku johtu. Ja taisin muute olla jätkä jossain vaihees sitä unta. En koko ajan mut jossai kohtaa olin kyl salee jätkä. Mitäs tästäkin nyt sit taas pitäs aatella. Oon kyl ehk sit kuitenki sitä mieltä et identifioidun varmaa joku korkeintaan 10 % mieheksi eli aika heikosti mut niiku, there must be something there?? Ei paljoo mut jotai sellast siin on pakko olla edes vähän koska en osaa selittää näitä Asioita muuten. Tai no jos unessa on mies ni en nyt usko et se välttämättä tarkottaa mitään mut nää muut asiat. Siis ei sekään että tykkään maskuliinisest tyylistä, vaan se ns. gender envy, joka ei siis tuu pelkästään siitä stailista vaan muutenki siitä milt miehet näyttää. Mutta siis toki paljon voimakkaampi on mun identifioituminen naiseks, vaikka sekin niin sanotusti fluxaa salee jossai 0-90 prossan välillä. En mä tiedä onkse mahollista et on tällee, et on jotenki.. ihan vähän vaan mies tai et se identiteetin vahvuus on heikohko mut naisen identiteetin vahvuus on välillä ainakin aika vahva ja välil heikko. Sinänsä ihmiset on niin monimutkasia olioita että luulis tämmösenki olevan ihan mahollista.

Mutjoo ihme keissi ja ihme uni varsinkin. Vittu kieranki siellä :DD mmmitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Snif snif ikävä pepee taas yhtäkkiä ja emtttttt kaikki on vaa nii... En tiiä D: sekavaa kaikki. Näinköhä pepestä unta hmm en oo varma mut mul on jotenkin outo fiilis siitä. Et ihan ku oisin nähny. Ehkä. Lol nostalgisoin nyt ku mietin vuotta 2018 kosk kävin sillon ainakin muutamal dingon keikal. Ja eihhh TAAS kuuntelen vill ha dig. Joka on niin pepe-biisi että ei huutis. Mut liittyy se niin moneen muuhunkin että voi vittu apua. Ääh. Jäätävä nostalgia. Iha vitu järkyttävän ahistavaa xd pitää varmaan mennä nukkumaan pian ennen ku sekoon ja ahistun vielä enemmän.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
En ymmärrä vielkää miten rakastan pepee edelleen niin paljon räähhh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Aaaa hiton musa oikeest. Äsken lueskelin muistioo siltä ajalta ku aloin tykätä pepestä. Hirveen vahvat muistot siitä, onpa tää tunteikasta. Mut pahinta oli et sillon alko soimaa live forever xDd se kontrasti oli jotenki nii shokeeraava ku oasis soi ja sit lukee kolmen vuoden takasia juttuja sillee hmm hmm vai niin.

Also näitä biisejä en kestä yhtään:



Sydän ei kestä tämmöstä kyllä 🙄

Tai nuo siis tuli vaa spotifys vastaa pitkäst aikaa ja on kyllä hirveetä ku on niin vahvat muistot VARSINKIN my selene, ei vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Myös kuuntelin äsken tätä
Ja aattelin emppuu enkä ees tiiä miks, varmaa koska siin muistios oli muutama kuva siit mitkä olin lisännyt siihen. Ja siis melkee itkin. Yleensä en juuri itke empun takii kai mut jotenki vaa nyt on tunteet pinnassa????????? Also.... Supersonic..... Vaihtu äsken.... Vittu.. en voi hyvin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Eih.... Miten kaikki voi näyttää vegardilta........ Miten esim pepe ja paul (simon) voi muistuttaa niin paljon vegardii JA pepe muistuttaa timppaa ja timppa pepee ja paul muistuttaa myös timppaa ehkä ja JA jdjfjjhlhlglgk ITKEN
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Rääh kiljun

Ei oo ihme että mulla ain on ollu timpastaki se fiilis et siin on jotai nii saatanan tuttua............... Viiittu xD

Tosin tää ei oo mikää uus oivallus et ei sillä

.........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Simonkin (gallup) on jotenki iha samaa sarjaa................ Eeehhhh

EEEEEHHHHHHHHHH
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Simonkin (gallup) on jotenki iha samaa sarjaa................ Eeehhhh

EEEEEHHHHHHHHHH
Ja juha... Ja jørn.. niis kahes on paljon samaa näköö kasvois ja myös simonis niil kaikil on semmone tietty viba emt ÄLKÄÄäääääääää

Tai sit vaa... I'm tripping
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Mit... Mitä vittua jens...................

Mitä vittua jens
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Okei.

Mä. En. Enää. Kestä. Ruotsalaisia. Enkä. Norjalaisia

Just..... Stop existing :D niiku meinaan vaan että.... Jens.... Vegard... Ola.... Jørn......... Ketäs muita...... Tuskastun..... Vihaan ruotsalaisia ja norjalaisia.......... En tykkää..........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
.....

God.... Please not Santtu...

VOI VIIITTUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Miten HELVETISSÄ

SIIS KU nään jarpist kuvii nii tulee muistoi mielee iha salamana vittu inhoon näitä välähdyksiä

Ja sama on kaikkien kohal

Also Jarppi liittyy kaikkiin

K a i k k i i n

Tai ainakin liamii noelii timppaa hessuu potee tumppii ja samppaa ja varmaan vielä muihinkin kappas vaan vittu

MISTÄ TOI SANTTUKI NYT TAAS TOHON.... PERKELE

PERKELE PERKELE ja taas niin paskoja random biisejä että huih hoih
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Jumalauta vittu miten voi samalla itkettää mut myös naurattaa tää biisi :D siis oon niin jossai väsymys tunteissa että itken JUMALAUT joka biisille???????

ANTEEKS NYT mut en jaksa tämmöstä vuoristorataa :DDDD and i oop-

niiku mikään ei oo nii liikuttavaa ku kotikaupungista laulaminen,,,,,,, EI MIKÄÄN

snifsnif vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Ei voi biisit paljoa nostalgisemmaks mennä...... En voi.... En.....

Mut mun aivot on sillee: "juhajuhajuhajuha"

Sit: "paulpaulpaulpaulpaul"

Sit jostain tulee yhtäkkiä mielee t ja se hyppää vaa ajatuksiin yhtäkkiä ja sit lähtee pois

Sit timppa ja liam ja noel saapuu ajatuksiin samaan aikaan

Sit yhtäkkiä muistan jørnin

Sit tulee välähyksiä jarpista ja tumpista

Ja sitä rataa

Okei KILJUN :DDDDDDDDDDDDDDDDD uskomattoman hyvä sattuma et alko soimaa kaksi sisarta 🎶 oon just kuunnellu sen tänää varmaa kolme kertaa koska kuuntelin liamin soittolistaa ja sil listal on kolme eri versioo siitä LÄPÄLLÄ jos ei muuten

Ja nyt siis kuuntelen eri listaa (sellast mis on yli 31 tuntia musaa) ja kaikista biiseistä just toi tuli just nyt.... Pistää miettimään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Toi biisi ei täs vaiheessa oo mulle ees mitään muuta ku meemi................... Enkä edes tiedä mikä siinä on hauskaa........... Niinku gosh chillaa nyt ei se niin outoo oo olla rakastunut veljeksiin (tai sisaruksiin ylipäätään)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Oon ihan HIESSÄ

SIIS täysin

Pikkusen näköjään on lämmin täällä tai jotain. Saatana oli pakko ottaa sukatki pois ku tuntuu että on niin hiton lämmin täällä jotenki. Aivan sairasta. Sit ku mul oli viel tuo lämpöpatteri päällä aiemmin ni ei jumalauta.

Mut nii siis. Mitä olinkaa kirjottamas. Ainii. Huomasin et villul on jotenki todella söpö nenä??????? Katoin vaa yhtä kuvaa mis se on nuori ja se oli sillee sivuprofiili vähä niiku ni emt huutista mutta sen nenä ON söpö xdddd tai ehkä kaikkien mun ihastusten nenät on söpöjä...... Okei nyt on todella väsynyttä :D mut joo en tykkää yhtään siitä että oon nyt alkanu ajattelemaan 1) jenspaa vähän niinku pitkästä aikaa 2) santtuu pitkästä aikaa 3) jarppii (tavallaan) pitkästä aikaa ja 4) lassee kans tavallaan pitkästä aikaa. Ja siihen on about kaks syytä: galleria ja spotify. Tai niiku lasse oli siks ku kuuntelin ukkosmainetta ja jarppi ja santtu ja jens varmaa siks ku selasin galleriaani. En jaksa ajatella ees mul on varmaa 300 ihastusta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Voi viiittuu ja vitun niko

Ja no kaikki tbh

Mut mul kaikuu taas päässä asiat jotka ahistaa ja häiritsee

Perkele

Eipä niitä asioita traumoiksi varmaan voi sanoa mutta melkein siltä tuntuu kun tietyistä asioista on jääny niin törkeen vahva sellanen..... Tietynlainen pakkoajatus ettei niistä vaa pääse eroon. Ja en nauti tästä yhtään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Okei

Noniin.

mut kaikista oudoin tilanne on se ku katot jotai bc:n livevetoo ja sit kaikki hyörii siin ja oot sillee Niko Joel joonas oho katos aleksiki tuli tohon nonii 🤯 koska oikeesti se et on samasta bändistä neljä ni se on jo psykoosia jos jokin. Ei ees liam/noel keissi oo yhtä sekavaa.... Kai..... Mut siin onki vaa kaks, mut noit on NELJÄ.

okei mut entäs sit timppa/hessu/pote/mari keissi. Vaikka nyt en sillee ookaa esim kahta jälkimmäistä niin ajatellu mut on ne silti välillä ollu. niin niin tota.. joo-o. On se.. on se

on se hurjaa

Ja sit viel se ku aakeki esim on ollu joissain niiden jutskis mukana ni rääh kiitti tästä

Nyyyyyyyt loppu

Oon nii väsyny mut siis ku on niit bi tiktoks mis on esim niit läppii et "oon bi ja se tarkottaa et oon rakastunu jokaiseen olemassaolevaan naiseen + yhteen mieheen" nii mul se on basically toisin päin. Siis onhan niit ehk vähä enemmän ku yks niit naisii mut silti :D tässäki kesussa oon jauhanu ehkä kahesta naisesta jos muistan oikein ja viidestä sadasta eri miehestä noin suurinpiirtein

Hajoon :DDDDD tää on muutenki jo niin huvittava tilanne ja jotenki tämäkin asia nyt naurattaa enkä tiiä miks

Ja päässä soi happier than ever, MIKS??

siis sinänsä se biisi ei liity yhtään mihinkään ja samalla liittyy kaikkeen. Oon kuunnellut sitä muutamat kerrat nyt vittu tässä viime aikoina ja jumankauta ku se on vähä joka soittolistalla enkä edes tiedä mikä kaikki siitä tulee mieleen koska sitä voi käsitellä niin monesta näkökulmasta tai sitten olla käsittelemättä ollenkaan ja kuunnella vaan melodiaa

Samoin good 4 u on sellanen mikä ei ees kerro mistään samaistuttavasta (kuka muka eroaa kenestäkään, en minä ainakaan????? En oo eronnu koskaan rääh) mutta silti koska esim se "well screw that and screw you/you will never have to hurt the way you know that i do" okay MOOD okay just shoot me already okay

Toi biisi on sitä paitsi suoraan (tai ainakin toi kohta) se mitä tunnen noelii kohtaa XDD tai no noel on yks esimerkki koska toi on salee sen soittolistal ja kaikkee. Saattaa se olla kyllä muuallakin.... Varmasti onkin...... Alunperinhän tuo oli nikoon liittyvä biisu muistaakseni mutta kappas, then noel happened

Hehehe

Hyi helvetti tunsin äsken sen tai niiku muistin miltä se tuntu ku oli ööm toukokuu. Hyyyyyi. Hyyyi hitto.

No enpä tiiä kumpi on pahempi koska toukokuu oli ihan "💀💀💀💀💀" mut tää syyskuu..... MATE,,,, tarkotan siis varmaan nyt liam/noel keissiä

Mut entäs sit Chris eli koko vitun heinäkuu ja totta kai sen jälkeenkin mut niiku????????? Ahaa interesting ja vittu muutenki sillonki oli jäätävät timbe psykoosit niinku nykyäänkin niiku oikeestaan aina ja okei timppa on ollu koht 9kk. Jos laskee sielt joulukuust. Ni juu. NI JUU.

mut nii. Alan hakkaaa päätä seinään :] tai ehkä en sittenkään.

Se on kyl edelleen vitu mysteeri mulle et mitä vittua tää crisse juttu ees on ollu tai niiku mitäh

Koska um... Mitä. Miten hitos tommonenki on mahollista. Aa okei noni nyt tää mun ranttaus menee jo YLI 💀 helvetti sentään. Vittu vieläki se happier than ever soi päässä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Vittu mähän sanoin et tietyt asiat kaikuu mun päässä, vittu ääää ne syö mua sisältä D::::: siis esim se kun mulle on sanottu liian monesti että "julkkisihastukset on harjottelua" tai jotai tollast vastaavaa ni OIKEESTAAN eikö ne vittu tajua kuinka VITUN vähättelevää toi on. Mun mielestä se mitätöi kaikki mun tunteet. Lmaooooooooooo ja sit tollaset asiat kaikuu mun päässä ja oon about sekoomas (en ehkä oikeesti) koska en vittu kestä sitä miten tuntuu vaa silt et ain vaa vähätellää eikä mitää muuta. Ei mitään muuta koskaan. Jos ..... Niiku.. jos kuulen viel kerranki jotai ton tapast et julkkisihastukset on jotain harjottelua ni mä oikeesti pimahdan 😂😂😂😂😂 siis en takaa että pystyn olla itkemättä siinä kohtaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,016
Reaktioarvo
2,899
Hah ei saatana näin about jostai jontusta unta????? Ofc........... Eiii emmä jaksa
 
Ylös Pohja