Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
en tiiä miten selviin tästä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 61829" data-attributes="member: 386"><p>En tiiä mitä pitäs sanoa, kun meen aina ihan shokkiin jos joku kertoo tämmöstä. Jotenki nousee heti karvat pystyyn ja tulee vaan sellanen viha, vaikkei itelle oo käyny mitään samankaltasta. Järkyttää se miten joku pystyy tekemään toiselle seksuaalisia tekoja ilman suostumusta. Ja vaikka siinä olikin kyse ryyppäämisestä ja baariympäristöstä, niin se ei koskaan oo mikään oikeutus. Vaikka olis kuinka kännissä, niin laki on aina sama ja käytöstavat on samat. Tai niin sen pitäs todellakin mennä, mutta valitettavasti joillakin tuo ei näköjään mee edelleenkään kalloon, että jos ei osaa käyttäytyä humalassa niin sit ei pidä juoda niin paljon (en tosin tiedä oliko se kuinka kännissä mutta kuitenkin). On myös todella käsittämätöntä että avovaimo puolustaa sitä ahdistelijaa D: Toki siinä on se mahdollisuus, että tää ahdistelija on vääristelly hänelle totuutta tai kertonu ihan täysin eri tarinan kun miten sen viikonlopun tapahtumat oikeesti meni. Toki oon kuitenkin sitä mieltä, ettei sillä avovaimolla tai kellään oo mitään oikeutta syyllistää sua, koska ei kukaan muu kun sinä ja se ahdistelija voi tietää mitä tapahtu. Ehdottomasti oon sitä mieltä että sun pitäs puhua tuosta jonkun ammattilaisen kanssa, koska tommoset asiat tuskin katoaa jos et käsittele niitä. Toki myös lähipiirille kannattaa kertoa (niille joille pystyt ja haluat) ja eri matalan kynnyksen palvelujakin on olemassa, mihin voi vaikka soittaa jos tuntuu siltä. Ehkä jos mietin itteeni sun tilanteessa niin selkeintä ja helpointa ois varata aika Terveyskeskukseen. Oon super pahoillani tuosta mitä siulle tehtiin ja toivon että saat kunnon apua siihen, lähetän ison voimahalin ja jaksamista täältä D: <3</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 61829, member: 386"] En tiiä mitä pitäs sanoa, kun meen aina ihan shokkiin jos joku kertoo tämmöstä. Jotenki nousee heti karvat pystyyn ja tulee vaan sellanen viha, vaikkei itelle oo käyny mitään samankaltasta. Järkyttää se miten joku pystyy tekemään toiselle seksuaalisia tekoja ilman suostumusta. Ja vaikka siinä olikin kyse ryyppäämisestä ja baariympäristöstä, niin se ei koskaan oo mikään oikeutus. Vaikka olis kuinka kännissä, niin laki on aina sama ja käytöstavat on samat. Tai niin sen pitäs todellakin mennä, mutta valitettavasti joillakin tuo ei näköjään mee edelleenkään kalloon, että jos ei osaa käyttäytyä humalassa niin sit ei pidä juoda niin paljon (en tosin tiedä oliko se kuinka kännissä mutta kuitenkin). On myös todella käsittämätöntä että avovaimo puolustaa sitä ahdistelijaa D: Toki siinä on se mahdollisuus, että tää ahdistelija on vääristelly hänelle totuutta tai kertonu ihan täysin eri tarinan kun miten sen viikonlopun tapahtumat oikeesti meni. Toki oon kuitenkin sitä mieltä, ettei sillä avovaimolla tai kellään oo mitään oikeutta syyllistää sua, koska ei kukaan muu kun sinä ja se ahdistelija voi tietää mitä tapahtu. Ehdottomasti oon sitä mieltä että sun pitäs puhua tuosta jonkun ammattilaisen kanssa, koska tommoset asiat tuskin katoaa jos et käsittele niitä. Toki myös lähipiirille kannattaa kertoa (niille joille pystyt ja haluat) ja eri matalan kynnyksen palvelujakin on olemassa, mihin voi vaikka soittaa jos tuntuu siltä. Ehkä jos mietin itteeni sun tilanteessa niin selkeintä ja helpointa ois varata aika Terveyskeskukseen. Oon super pahoillani tuosta mitä siulle tehtiin ja toivon että saat kunnon apua siihen, lähetän ison voimahalin ja jaksamista täältä D: <3 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
en tiiä miten selviin tästä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja