Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 112042" data-attributes="member: 34"><p>Ok kpop on niin suoraan helvetistä:D älkää IKINÄ tehkö tätä samaa virhettä mitä mää tein now it's too late and i'll never be over 😌😌😌😌😌😌😌😌 bye. Literally it took just a few seconds and then everything was fucking ruineddddddd forever mut hei ehkä kAikELLa oN tARKOitus</p><p></p><p>Ei uskois mutta on uskomattoman vaarallista kuunnella kpoppia. Fr. Oispa joku varottanu mua etukäteen mutta ihan sama. Näitä sattuu 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 harmi vaan että mulle niitä sattuu ihan liikaa, siis tarkotan että enemmän kuin mitä pystyn kestää + ne on niin kamalan voimakkaita että about kuolen. En pysty sietää ajatusta elämäst ilman noita kahta.. hehe. Bye. Mutjoo. Idk.</p><p></p><p>Oop</p><p></p><p>Miks mul tuli nyt mielee se yks ei vittu</p><p></p><p>Se yks vidi</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 112042, member: 34"] Ok kpop on niin suoraan helvetistä:D älkää IKINÄ tehkö tätä samaa virhettä mitä mää tein now it's too late and i'll never be over 😌😌😌😌😌😌😌😌 bye. Literally it took just a few seconds and then everything was fucking ruineddddddd forever mut hei ehkä kAikELLa oN tARKOitus Ei uskois mutta on uskomattoman vaarallista kuunnella kpoppia. Fr. Oispa joku varottanu mua etukäteen mutta ihan sama. Näitä sattuu 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 harmi vaan että mulle niitä sattuu ihan liikaa, siis tarkotan että enemmän kuin mitä pystyn kestää + ne on niin kamalan voimakkaita että about kuolen. En pysty sietää ajatusta elämäst ilman noita kahta.. hehe. Bye. Mutjoo. Idk. Oop Miks mul tuli nyt mielee se yks ei vittu Se yks vidi [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja