Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Qualitymonkeyn juhannuskännäyskedkustelu

Alkaa olemaan känni jo melkein ohimutta kuitenkin

Oon koko juhannuksen miettinyt ERÄSTÄ

niin kuin myös ennen juhannustakin

Ja aina ja silleen

Enkä tiedä enää mitä vittua teen

Päässä soi tietyt rakkauslaulut ja voi vittu oikeasti

Oon kohta kirjoittanut jo kaksi muistiots täyteen hänestä

No ei nyt ihan, mutta joo melkeinpä sanoisin. Ja muutenkin mua vituttaa+ juttelin kaverini kanssa huista ja se oli sillee voithan sä laittaa sille viestiä xd mut ku honey ei sillä oo mitään sometiliä on ainoastaan pentagonin somet 🤦🤦🤦🤦🤦🤦 PLS KILL ME I CAN'T WITH THIS

en voi niku mitrnkää olla sillee hei btw i love you

Nope

I literally don't know

Huoh eräs biisi on vitun mood ja mä vaan mietin yhä ja vieläkin huita mitä vittua tää on

+ Nyt mun mutsikin taitaa jo tietää osittain että miten asia on mutta ei se tiedä hirveesti mutta koska se kuuli mun kamun lähettämän äänivoestin niin lol kai se jotain tietää. Joten joo tilanne on sos jos kaikki tietää siit jo ni sillon se tarkottaa et mun tunteet on ömmm.. tasoa sos???????? 😭😭😭😭😭😭😊😊😊😊

Rakastan 😭😭😭😭😭 oon kännissä ku ankka vaikka oikeesti en enää niin paljon mut vähän i think????????((( Enkä saa unta. Enkä saa oloa hyväks vaikka mitä tekisin. En pysty mennunikkumaan ja siks vaa oon kännykäl ja kirjotan koska emt en voitehä mitään lmaooooooooo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
I literally can't get over hui lmaoooooooo 😂😂😂😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Mun piti mennä nukkumaan jo aikoja sitten mutta nyyh en pysty ehkä

Also päässä soi shine.....

+ Koko juhannuksen about soinut päässä tämä hiton biisi
Ei saatana

Ja muutenki..... Toi mies 😭💔 rakastan niin paljon. En voi päästä yli tosta miehestä.

Mitä vittua 😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
SNIF SNIF hui ❣️😭💔💖💕💗💘💓💞

Mut also

Minä: mut ku jinho on oikeest nii ihana
Myös minä: no kun eipä ole

Smh calm down enkö muka jo ole rauhottunut jinhon suhteen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
HHAHAH ootko tosissas nainen näinkö oikeesti unta TIMPASTA :D miten. Jos kerta ajattelin enemmänkin huita yms xD oliks hui edes siinä. Tai jinho tai joku. En tiiä mut ainoo kenet muistan varmasti on timppa XDDDDDDD mitennnnnn????? :D siis on kyl tosi omituista jos en nähnyt unta huista? Oofff xd mut oli kyl jännä uni. Timppa oli suht söpö siin taas lmao. Ffs i can't.

Silti aattelen kyl huita koko ajan ahahaha. Pls
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Miten voin ikinä unohtaa huin huoh en mitenkään. En oikeesti mitenkään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Ei voi helvetti olla tällast.

Resonoi niin moni biisi mut jotenki tää vaa osu niin syväl yhtäkkiä:

Sitä paitsi tyyliin katoin yhtä kuvaa huista jota olin tuijottanu kai joskus silloin..... Emt maaliskuussa tai huhtikuussa ehk, silloin varmaa just se kerta ku itkin sitä ihan helvetisti lmao. Niin nyt kun katoin sitä tuli vaa mielee se ja se iski nii vahvasti tajuntaan et oon vieläkin täs samas tilantees lmao. Niin siks toi "i can't stop loving you" resonoi aika paljon. Ja tunsin vaa iha about samal taval ku silloinkin ja olin vaa sillee wow ok.

En tajuu enää tätä. Kuinka vitusti rakastan yhtä saatanan ihmistä. Aina vaan.

Kaikki tuntuu muutenkin niin oudolta.

Lmao it's like all of this was meant to happen but why would that make any sense 😌 tuntuu et oon sielt maaliskuust saakka ollu jossain ihan helvetillises pyörtees josta ei pääse pois, vaikka en kyllä ihan koko ajan oo sitä ajatellut niiin paljon tai et ei se koko ajan oo ollu näin hullua huin suhteen. Ei todellakaan koko ajan oo ollu tämmöstä samanlaista mutta silti, en tiedä olinko silti silleen kunnolla ajattelematta sitä missään vaiheessa. Kyllä mä aina välillä aika tehokkaasti pystyin olla miettimättä sitä, mut on se silti suht jatkuvasti ollu mielessä. Sanotaan et ne pahimmat vaiheet ehk oli tietty se ihan alku, ja sit nyt tää kesäkuu. Muistan ku se oli ihan hulluu alussa ja sit vaa must tuntu et oikeesti en pääse yli tosta et toi on literally pahimpii rakkauksii. Sit jotenkin ehkä totuin siihen? Ja ajattelin sitä välillä mut. Nii. Sit mä en tiedä mitä ihmettä tapahtu koska en oikeesti muista. Sen oli pakko olla kesäkuuta kun yhtäkkiä JOTENKI aloin taas aatella enemmän yutoo ja huita mut mul ei oo hajuakaan miten se tapahtui. Muistan että olin kipeenä silloin ehk kesäkuun alussa about ? Ja sit kun aloin parantua vähän niin mä jotenkin aloin aattelee ainakin yutoo yhtäkkiä enemmän, saatoin nähä jonku vidin siin mikä sit vähä niinku aiheutti sen kaiken. Sitte jotenki se siin meni jonkin aikaa niin ettei mitään hirveen ihmeellistä, tietysti ajattelin yutoo ja huita ja aloin kyl sekoomaan jo aik paljon taas kerran, mut sitten. Sit alkoi ne vitun unet xd en muista muuta ku et eka näin ne unet/unen mis oli yuto JA hui, molemmat. En tiiä olikse se missä näin yuton kauppakeskukses lmao ja sit hui oli jossai toises kohas siin unes kai. Sit jos en seuraavaks mut kuitenkin pian sen jälkeen näin sen unen missä oltiin laival? Ja olin yuton kaa yhes? Ja se oli se kaameen intense kohtaus se joku ja ughhhh en honestly oo vieläkään yli siitä unesta.... Ja se saattoi aiheuttaa sen et miks sekosin yutosta niin maan helvetisti. Tuntu (ainakin hetkellisesti?) Että se oli ihan täysi samal tasol huin kaa, et ne oli iha samaa leveliä molemmat jotenki. Mitä en varmaan ollu vittu yhtään odottanut et niinki tapahtuis. Mut sitten. Sitten se THE uni. Se uni joka muutti asiat. Palautti mut takas totuuden äärelle :D ihan ku se ois literally ollu mun alitajunta sanomas mulle exactly näin: "dude sä et todellakaan voi kuvitella et yuto on sama asia ku hui (vaikka se onki aivan vitun rakas) vaan hui on se sun suurin rakkaus ja älä kuvittelekaan muuta". Ja se uni tavallaan tais alottaa tän totaalisen sekoomisen. Vaikka olin ennen sitäkin tietenkin ihan rakastunut siihen. Mut sit ehkä olin viel pahemmin yhtäkkiä. En tiiä. En tiiä ees mitä tapahtu mut se oli iha vitu creepy uni. Siis creepy silleen et oon vielki aik varma siit etten oo koskaan tuntenut mitään tollasta unessa. Se oli vaa niin.... Tuntu etten oo koskaan ees ikävöiny ketään niin ku sitä ja sit ku actually näin sen ja juoksin sen luo ahaha ok. Kiitti vaa. Ja varsinkin sen unen jälkeen, heti kun heräsin, en pysty selittämään sitä tunnetta. Se raastavuus oli ihan next level hommaa. En voi selittää kuinka se raasto mua. Ja silloin varmaankin viimeistään tiesin mitä se ihminen merkitsee mulle, halusin tai en.. tai se oli vaa sellanen hetki et tunsin et täs on jotain syvempää varmaan koska se sattui niin paljon yhtäkkiä. En oo oikeesti varmaan koskaan ollu niin onnellinen unessa kuin siinä. Must se kerto kaiken tarvittavan. Jos joku ihminen aiheuttaa sulle unessa sellasen tunteen niin ei se voi olla muuta ku kaikista suurin rakkaus koskaan? I think???? Emt. Ja samalla se raastavuus oli ehkä isointa tavallaan mitä oon herättyäni tuntenu. Tai vähintäänkin pahimpien joukossa. Ja en myöskään voi unohtaa sitä aiempaa kokemusta kun itkin sen takii ja ajattelin et tää jos joku on sydänsurua. Oon oikeesti niin varma siit et hui on pahin sydänsuru mitä mul on koskaan ollu. Oon vieläkin varma siitä jotenkin, vaikka ei vois tavallaan uskoo mut. Nii. Sairasta ihan oikeesti. En tiiä mut jotenki se uni vaa alleviivas sitä kaikkee mitä jo tavallaan tiesinkin mut.. nii. En vaa voinu enää kieltää sitä, koska se uni aiheutti kaikki ne tunteet. Hui aiheutti ne kaikki tunteet, ja en päässyt yli siitä unesta moneen päivään, enkä tavallaan oo vieläkään ihan sinut sen kanssa. Kaikkea muuta. I guess. Mut joo. Siitä se pahin kai sit alkoi, et aattelin huita sit koko ajan. Enemmän ehk ku aiemmin. Ja basically oon vieläkin siinä vaiheessa. Vaikka välillä oonki aatellu sitä vähän vähemmän mut silti ihan helvetisti huoh. Idk. Enkä tiiä kuinka kauan siitä on ku näin sen unen, mut veikkaisin ehk pari viikkoa???? Mmm sure.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Juuh se uni, se oli 15.6. ku tää tapahtu näköjään. Nyt on 28.6. eli siitä on ööm 13 päivää juu eli melkein kaksi viikkoa. Nonniin. Ei saatana save me. Ja kun ottaa huomioon että jo ennen sitä unta tää oli jatkunu aika pahana. Niin yli kaks viikkoo on ainakin ollu nyt tätä saatanan sekoiluu mut oikeesti kyl sielt maaliskuust.

Ok hating this.

Mut niinku. Eih nyt ku muistelin asioita ni tuntuu et putoon taas syvemmälle siihen mitä tunnen ja tunsin yutoo kohtaan. Niinku. Eih. Rakastan. Näköjään??? Myös.

Oikeest mitä helvettiä tapahtui koska en voi vieläkään tajuta....... Ei....... :D miks siit tuli niin vitu merkittävä case myös 😩 mitä 😩😩😩 en ymmärrä.

Ei.... Venaa.. mitä..... MITÄ VITTUA :D

oikeest en osaa selittää.

Actually oon niin rakastunut yutoon vielki en tajuu.

Okei mut täs oli joku muuki pointti tai jotain mut en tajuu hittoakaan....

Miten

Um. Oh it hurts. Nää kaks :DDDDD huutis. Hemmetin törkeetä tämmönen että unien kautta tullaaan häiritsemään vielä entistäkin pahemmin 😑 t ö r k e e t ä

Ei ei sitä voi tajuta ees etten pääse yutostakaan yli EN VIELKÄÄ

PLS
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
En tiiä miks tulee mieleen tyylii yuto täst yhest biisust huohhhhhhhgghjjikjjikjjjkk menkää ny pls pois mun mielestä eihän tämä lopu vittu koskaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Oikeest se uni...... Myös siis se uni yutosta. Tai no kaikki mun unet yutosta kans mut niiku se laiva-uni 😭 it was so hhhhhhjjkn. Ku also en tiedä olikse enemmän romantic or sexual mut ehk se oli molempia mut niin intense että tuntu et hajoon. Jossain vaiheessa siin saatto ehk olla niin et etin yutoo kaikkialt siel ja sit törmäsin vaa muihin ihmisiin mut sit lopulta kai löysin sen kuitenki ja idk it was cute kinda.

Mhm

Sanotaaks täs biisis:
"I can't escape the way i love you
I love you
I don't want to"
Jos nyt kuulin ja muistan oikein. Huoh kuvaa täydellisesti asioita. Ei saatana nyt.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Ja mikä muu biisu mua muistutti asioista taas tänään huoh. Emt.

En tiiä mitään en muista mitään lmao

Mut ainakin more of you liittyy niin saatanasti huihin ja yutoon ainakin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Eih mitä

Ku välil ei tunnu silt et yuto ois niin sillee intense

Mut???????????? Hmmmmmmm it seems to be intense still

Niinku vitun intense
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Mä en voinu ees ymmärtää et tästäkin tulee viel tällanen.... Aa ok whatever imma just die idk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Huutis ja miks oon nähny tän niin monta kertaa:
Huoh

I-

I wanna die (en oikeesti pelkään ihan helvetisti NOPE i didn't mean that)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Jaahas. Miten tää on edes mahdollista.

Theres no way i'm getting over.

Niiku aha.

Ei vittu oikeesti.

YUTON NAURU.

ja huista ei edes puhuta.

Onks ees muita ku noi kaks 😩

Alkaa tuntua kyllä vähän siltä että tästä ei pääse mihinkään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Ok kpop on niin suoraan helvetistä:D älkää IKINÄ tehkö tätä samaa virhettä mitä mää tein now it's too late and i'll never be over 😌😌😌😌😌😌😌😌 bye. Literally it took just a few seconds and then everything was fucking ruineddddddd forever mut hei ehkä kAikELLa oN tARKOitus

Ei uskois mutta on uskomattoman vaarallista kuunnella kpoppia. Fr. Oispa joku varottanu mua etukäteen mutta ihan sama. Näitä sattuu 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 harmi vaan että mulle niitä sattuu ihan liikaa, siis tarkotan että enemmän kuin mitä pystyn kestää + ne on niin kamalan voimakkaita että about kuolen. En pysty sietää ajatusta elämäst ilman noita kahta.. hehe. Bye. Mutjoo. Idk.

Oop

Miks mul tuli nyt mielee se yks ei vittu

Se yks vidi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
KHHHHHHHHHHHHHH okei

Qualitymonkeyn unet osa viis miljoonaa:
Pakko kirjottaa tää nimittäin xd muistan ainakin siitä kohtaa kun yuto oli ihan oikeasti meillä siis oltiin tos makkaris ja en muista mut saatettiin pelaa jtn eikä oltu ees kahestaa varmaan mut nii ja sit oltiin ilmeisesti ihan hyvissä frendi-väleissä ja puhuttiin jotain ja naurettiin tai jotaki. Ja let me tell you se oli nii vitun ihanaa olla senkaa siin 😭😭😭😭❣️ sit joskus myöhemmin ilmeisesti soitin sille (en tiiä ehkä siit oli kulunu päiviä tai en tiiä kuinka kauan?) Tai en tiiä kuka soitti kellekin mut, puhuttiin, tai luulen et mä ehdotin sille, et se vois tulla meille taas käymään. Sit se oli ihan jotenki sillee ok sen idean kaa ja oltii edelleen yhtä hyvis väleis ku sillon aiemminkin ja sovittiin sitten et joo se vois tulla käymään ja niinku hengaa ja tällee. No sitten jossakin vaiheessa katoin et aa yuto on soittanu ja soitin sille takas mut sit se oliki yhtäkkiä ihan erilainen, vähän sillee "tyly" tai jotenkin outo ja sit se jopa sano jotain et en mä oo soittanu kyl. Ja sit se oli jotain viel et en mä kyl oo tulos ja oli kai jotenkin ihan et nii ku ei oltais koskaa puhuttukaa koko asiast :D siis jotenkin niin ahdistavan kylmä. Sit se vaa lopetti sen puhelun ja olin sillee mitäs. Oli kieltämättä ahistava fiilis. Sit katoin et aa hui on myös soittanut mulle ja soitin sit silleki takas. Tässä kohtaa meni sit tosi oudoks, en tiiä oliko se puhelu viel iha normi et puhuin huin kaa siin ja ei mitää, ja sit oltii jotenki et joo se vois tulla käymään tääl. No sit ilmeisesti HUI ei koskaa tullu vaa joku helvetin hämärä lössi ihmisiä joista yksi yritti raiskata mut mut pääsin karkuun sielt ........... Don't ask me :D jännä käänne?????? En tosiaa tiiä. Sit muistan et menin jonku naisen luo siinä joka oli siis ilmeisesti sen raiskaajan tuttu tai jotain ja olin sillee apua ja sit se oli kyl heti ihan mun puolella eikä yhtää ollu sillee mitenkään että se ei ois uskonu mua. Okei mut toi oli hämärä kohta josta en ymmärrä enkä muista mutta jossakin kohtaa myöhemmin sitten.. tai itse asiassa en tiedä nyt että miten se meni ja oliks tää kohta ees unta vai ajattelinko vaa valveilla päässäni sen kohtauksen. Mut sit jossakin vaiheessa juttelin taas yuton kaa Ja se sano jotain että joo anteeks se aikasempi et sitä rupes pelottaa niin siks se esitti sellast tylyy ja yritti olla niinku sitä ei kiinnostais ees :DDDD sitten muistan et olin viel aatellu jossain vaiheessa että jos se tulis käymää ni voisin kokeilla sellai et oltais vierekkäin ja voisin koittaa nojata siihen ja kattoo mitä tapahtuu:D se oli jotenki nii cute ja mietin et tapahtukse sitten kuitenkin siin jossain vaiheessa siin unes. Mut et oltiin niiku yllättävän ns läheisis väleis siin vaikka en ny tiiä oltiinko ihan kunnon ylimpii ystävyksii mut sillee et nii en tiiä? Sitten muistan et siin tapahtui viel jotain..... Mikä liitty ehk yutoon? Mut en muista vittu mitään kunnolla :Dd mut kai se jotenkin onnellisesti sit lopulta meni. Koska muistan et mul oli jotenki sellane hyvä olo yuton suhteen et ehkä me päädyttiin yhteen tai jotaki? Hmmmmm. En ny iha tiiä. Mut sitä en myöskään tajunnu et mikä oikeest hui oli mulle et oliks sekin sit oikeesti niiku frendi vai oliks siin enemmän vai mitä hittoa seki oli. Ja logiikka, et miten yhtäkkiä hui ei tullutkaan käymään vaan joku hämäräporukka XD mut nii. Anyway muistan vaa nii hyvin kuin ihanaa se oli et oltiin yutonki kaa tollasis väleis et pystyin vaa soitella sille ja kaikkee :D ja niiku iha vaa se et oltii samas huonees ja puhuttiin TT eih ......

Ja taas kerran oli vittu niin karseet herätä todellisuuteen joka on ihan sairas ja honestly it's a disgusting joke TT siis mä niiku vaa niin tunsin kuinka älyttömän rakastunu olin siihen siinä unessa hahahah iha niinku oikeestikin tietty oon. Oli vaa jotenki niin absurdi tilanne olla samassa huoneessa yuton kaa ja se etse puhu mulle jne.... Niiku ok 🙂

Ja sit viel muistan et ihan ku mun äitiki ois nähny sen ja ollu vähän jotenki sillee et mitäs teil on meneillään haha no ok en muista sitä kunnolla vai olikse vaa sillee et no kiva et sul on kavereita :D voi jeesus mut tosiaa se et en tiiä ees mitä me oltiin oikeesti ja päädyttiinkö sit yhteen jossain vaiheessa vai ei ??!?? Ja mitä huin suhteen sitten?????? :D mutta ainakin se oli soittanut mulle ja soitin sille sitten ilmeisesti takas ja juu :D seki oli random fiilis nähä et "jaaha hui on soittanu mulle" XD

PLS EN JAKSA ENÄÄ :D

Nää unet ei enää oo mahollisia niinku mitäh 😩😩😩😩😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Oikeest must tuntuu et saan ihan todellisen hermoromahuksen enkä tiiä yhtään et mikä on totta koska niinku reality doesnt feel real et niiku joo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Yllätti sinänsä miten koin niin vahvoja tunteita siinä unessaki yutoo kohtaa et joo onhan se myönnettävä et oon ihan totaalisen rakastunut siihen(kin)

Jees jees

Venaa oliks jinhoki siin vai muistanko taas jotain ihan omiani. No mut oli tai ei nii sairasta silti xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,496
Reaktioarvo
2,892
Vittu että tuntuu epätodelliselta kuunnella yhtä biisiä kinda menneiltä ajoilta ja tuijottaa huita ja yutoo. Sillee kiva ku tänki piti tapahtuu. Onpa mulla hyvää muisteltavaa kuolinvuoteella. Ei mitään muuta kun pelkkää yksipuolista rakkautta. Enkä vieläkään usko että mikään on totta joten.

Sitä paitsi en haluu kuolla ilman että oisin oikeesti saanu olla noien kans (kyllä, molempien, huutis) joten tuleepa paska elämä tho. Enkä halua kuolla kyllä muutenkaan mut siis nii. Mutta onpa turhaa tää rakkaus. Rakastan liikaa.
 
Ylös Pohja