Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 112086" data-attributes="member: 34"><p>KHHHHHHHHHHHHHH okei</p><p></p><p>Qualitymonkeyn unet osa viis miljoonaa:</p><p>Pakko kirjottaa tää nimittäin xd muistan ainakin siitä kohtaa kun yuto oli ihan oikeasti meillä siis oltiin tos makkaris ja en muista mut saatettiin pelaa jtn eikä oltu ees kahestaa varmaan mut nii ja sit oltiin ilmeisesti ihan hyvissä frendi-väleissä ja puhuttiin jotain ja naurettiin tai jotaki. Ja let me tell you se oli nii vitun ihanaa olla senkaa siin 😭😭😭😭❣️ sit joskus myöhemmin ilmeisesti soitin sille (en tiiä ehkä siit oli kulunu päiviä tai en tiiä kuinka kauan?) Tai en tiiä kuka soitti kellekin mut, puhuttiin, tai luulen et mä ehdotin sille, et se vois tulla meille taas käymään. Sit se oli ihan jotenki sillee ok sen idean kaa ja oltii edelleen yhtä hyvis väleis ku sillon aiemminkin ja sovittiin sitten et joo se vois tulla käymään ja niinku hengaa ja tällee. No sitten jossakin vaiheessa katoin et aa yuto on soittanu ja soitin sille takas mut sit se oliki yhtäkkiä ihan erilainen, vähän sillee "tyly" tai jotenkin outo ja sit se jopa sano jotain et en mä oo soittanu kyl. Ja sit se oli jotain viel et en mä kyl oo tulos ja oli kai jotenkin ihan et nii ku ei oltais koskaa puhuttukaa koko asiast :D siis jotenkin niin ahdistavan kylmä. Sit se vaa lopetti sen puhelun ja olin sillee mitäs. Oli kieltämättä ahistava fiilis. Sit katoin et aa hui on myös soittanut mulle ja soitin sit silleki takas. Tässä kohtaa meni sit tosi oudoks, en tiiä oliko se puhelu viel iha normi et puhuin huin kaa siin ja ei mitää, ja sit oltii jotenki et joo se vois tulla käymään tääl. No sit ilmeisesti HUI ei koskaa tullu vaa joku helvetin hämärä lössi ihmisiä joista yksi yritti raiskata mut mut pääsin karkuun sielt ........... Don't ask me :D jännä käänne?????? En tosiaa tiiä. Sit muistan et menin jonku naisen luo siinä joka oli siis ilmeisesti sen raiskaajan tuttu tai jotain ja olin sillee apua ja sit se oli kyl heti ihan mun puolella eikä yhtää ollu sillee mitenkään että se ei ois uskonu mua. Okei mut toi oli hämärä kohta josta en ymmärrä enkä muista mutta jossakin kohtaa myöhemmin sitten.. tai itse asiassa en tiedä nyt että miten se meni ja oliks tää kohta ees unta vai ajattelinko vaa valveilla päässäni sen kohtauksen. Mut sit jossakin vaiheessa juttelin taas yuton kaa Ja se sano jotain että joo anteeks se aikasempi et sitä rupes pelottaa niin siks se esitti sellast tylyy ja yritti olla niinku sitä ei kiinnostais ees :DDDD sitten muistan et olin viel aatellu jossain vaiheessa että jos se tulis käymää ni voisin kokeilla sellai et oltais vierekkäin ja voisin koittaa nojata siihen ja kattoo mitä tapahtuu:D se oli jotenki nii cute ja mietin et tapahtukse sitten kuitenkin siin jossain vaiheessa siin unes. Mut et oltiin niiku yllättävän ns läheisis väleis siin vaikka en ny tiiä oltiinko ihan kunnon ylimpii ystävyksii mut sillee et nii en tiiä? Sitten muistan et siin tapahtui viel jotain..... Mikä liitty ehk yutoon? Mut en muista vittu mitään kunnolla :Dd mut kai se jotenkin onnellisesti sit lopulta meni. Koska muistan et mul oli jotenki sellane hyvä olo yuton suhteen et ehkä me päädyttiin yhteen tai jotaki? Hmmmmm. En ny iha tiiä. Mut sitä en myöskään tajunnu et mikä oikeest hui oli mulle et oliks sekin sit oikeesti niiku frendi vai oliks siin enemmän vai mitä hittoa seki oli. Ja logiikka, et miten yhtäkkiä hui ei tullutkaan käymään vaan joku hämäräporukka XD mut nii. Anyway muistan vaa nii hyvin kuin ihanaa se oli et oltiin yutonki kaa tollasis väleis et pystyin vaa soitella sille ja kaikkee :D ja niiku iha vaa se et oltii samas huonees ja puhuttiin TT eih ...... </p><p></p><p>Ja taas kerran oli vittu niin karseet herätä todellisuuteen joka on ihan sairas ja honestly it's a disgusting joke TT siis mä niiku vaa niin tunsin kuinka älyttömän rakastunu olin siihen siinä unessa hahahah iha niinku oikeestikin tietty oon. Oli vaa jotenki niin absurdi tilanne olla samassa huoneessa yuton kaa ja se etse puhu mulle jne.... Niiku ok 🙂</p><p></p><p>Ja sit viel muistan et ihan ku mun äitiki ois nähny sen ja ollu vähän jotenki sillee et mitäs teil on meneillään haha no ok en muista sitä kunnolla vai olikse vaa sillee et no kiva et sul on kavereita :D voi jeesus mut tosiaa se et en tiiä ees mitä me oltiin oikeesti ja päädyttiinkö sit yhteen jossain vaiheessa vai ei ??!?? Ja mitä huin suhteen sitten?????? :D mutta ainakin se oli soittanut mulle ja soitin sille sitten ilmeisesti takas ja juu :D seki oli random fiilis nähä et "jaaha hui on soittanu mulle" XD</p><p></p><p>PLS EN JAKSA ENÄÄ :D</p><p></p><p>Nää unet ei enää oo mahollisia niinku mitäh 😩😩😩😩😩</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 112086, member: 34"] KHHHHHHHHHHHHHH okei Qualitymonkeyn unet osa viis miljoonaa: Pakko kirjottaa tää nimittäin xd muistan ainakin siitä kohtaa kun yuto oli ihan oikeasti meillä siis oltiin tos makkaris ja en muista mut saatettiin pelaa jtn eikä oltu ees kahestaa varmaan mut nii ja sit oltiin ilmeisesti ihan hyvissä frendi-väleissä ja puhuttiin jotain ja naurettiin tai jotaki. Ja let me tell you se oli nii vitun ihanaa olla senkaa siin 😭😭😭😭❣️ sit joskus myöhemmin ilmeisesti soitin sille (en tiiä ehkä siit oli kulunu päiviä tai en tiiä kuinka kauan?) Tai en tiiä kuka soitti kellekin mut, puhuttiin, tai luulen et mä ehdotin sille, et se vois tulla meille taas käymään. Sit se oli ihan jotenki sillee ok sen idean kaa ja oltii edelleen yhtä hyvis väleis ku sillon aiemminkin ja sovittiin sitten et joo se vois tulla käymään ja niinku hengaa ja tällee. No sitten jossakin vaiheessa katoin et aa yuto on soittanu ja soitin sille takas mut sit se oliki yhtäkkiä ihan erilainen, vähän sillee "tyly" tai jotenkin outo ja sit se jopa sano jotain et en mä oo soittanu kyl. Ja sit se oli jotain viel et en mä kyl oo tulos ja oli kai jotenkin ihan et nii ku ei oltais koskaa puhuttukaa koko asiast :D siis jotenkin niin ahdistavan kylmä. Sit se vaa lopetti sen puhelun ja olin sillee mitäs. Oli kieltämättä ahistava fiilis. Sit katoin et aa hui on myös soittanut mulle ja soitin sit silleki takas. Tässä kohtaa meni sit tosi oudoks, en tiiä oliko se puhelu viel iha normi et puhuin huin kaa siin ja ei mitää, ja sit oltii jotenki et joo se vois tulla käymään tääl. No sit ilmeisesti HUI ei koskaa tullu vaa joku helvetin hämärä lössi ihmisiä joista yksi yritti raiskata mut mut pääsin karkuun sielt ........... Don't ask me :D jännä käänne?????? En tosiaa tiiä. Sit muistan et menin jonku naisen luo siinä joka oli siis ilmeisesti sen raiskaajan tuttu tai jotain ja olin sillee apua ja sit se oli kyl heti ihan mun puolella eikä yhtää ollu sillee mitenkään että se ei ois uskonu mua. Okei mut toi oli hämärä kohta josta en ymmärrä enkä muista mutta jossakin kohtaa myöhemmin sitten.. tai itse asiassa en tiedä nyt että miten se meni ja oliks tää kohta ees unta vai ajattelinko vaa valveilla päässäni sen kohtauksen. Mut sit jossakin vaiheessa juttelin taas yuton kaa Ja se sano jotain että joo anteeks se aikasempi et sitä rupes pelottaa niin siks se esitti sellast tylyy ja yritti olla niinku sitä ei kiinnostais ees :DDDD sitten muistan et olin viel aatellu jossain vaiheessa että jos se tulis käymää ni voisin kokeilla sellai et oltais vierekkäin ja voisin koittaa nojata siihen ja kattoo mitä tapahtuu:D se oli jotenki nii cute ja mietin et tapahtukse sitten kuitenkin siin jossain vaiheessa siin unes. Mut et oltiin niiku yllättävän ns läheisis väleis siin vaikka en ny tiiä oltiinko ihan kunnon ylimpii ystävyksii mut sillee et nii en tiiä? Sitten muistan et siin tapahtui viel jotain..... Mikä liitty ehk yutoon? Mut en muista vittu mitään kunnolla :Dd mut kai se jotenkin onnellisesti sit lopulta meni. Koska muistan et mul oli jotenki sellane hyvä olo yuton suhteen et ehkä me päädyttiin yhteen tai jotaki? Hmmmmm. En ny iha tiiä. Mut sitä en myöskään tajunnu et mikä oikeest hui oli mulle et oliks sekin sit oikeesti niiku frendi vai oliks siin enemmän vai mitä hittoa seki oli. Ja logiikka, et miten yhtäkkiä hui ei tullutkaan käymään vaan joku hämäräporukka XD mut nii. Anyway muistan vaa nii hyvin kuin ihanaa se oli et oltiin yutonki kaa tollasis väleis et pystyin vaa soitella sille ja kaikkee :D ja niiku iha vaa se et oltii samas huonees ja puhuttiin TT eih ...... Ja taas kerran oli vittu niin karseet herätä todellisuuteen joka on ihan sairas ja honestly it's a disgusting joke TT siis mä niiku vaa niin tunsin kuinka älyttömän rakastunu olin siihen siinä unessa hahahah iha niinku oikeestikin tietty oon. Oli vaa jotenki niin absurdi tilanne olla samassa huoneessa yuton kaa ja se etse puhu mulle jne.... Niiku ok 🙂 Ja sit viel muistan et ihan ku mun äitiki ois nähny sen ja ollu vähän jotenki sillee et mitäs teil on meneillään haha no ok en muista sitä kunnolla vai olikse vaa sillee et no kiva et sul on kavereita :D voi jeesus mut tosiaa se et en tiiä ees mitä me oltiin oikeesti ja päädyttiinkö sit yhteen jossain vaiheessa vai ei ??!?? Ja mitä huin suhteen sitten?????? :D mutta ainakin se oli soittanut mulle ja soitin sille sitten ilmeisesti takas ja juu :D seki oli random fiilis nähä et "jaaha hui on soittanu mulle" XD PLS EN JAKSA ENÄÄ :D Nää unet ei enää oo mahollisia niinku mitäh 😩😩😩😩😩 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja