Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 112249" data-attributes="member: 34"><p>Hhhh mähän sanoin jotain siitä et keistäköhän nään unta........ Olihan siinä hui ja yuto.... En tiiä oliko muita...</p><p></p><p>Se oli jotenki nii azdffjdkdkdk kohta ku nukuttii huin kans jotenki jossai sellases kerrossängys? Siis. Sillee et se nukku ylhäällä. Ja mä alhaalla. Ilmeisesti. Tai en tiiä miten se oli mut kuitenkin näin sen jotenkin siitä mis nukuin tai jotenki ja sit muutenki en tiiä missä väleissä oltiin sen kans siinä mut yritin vaa jotenki iskee sitä vissiin tai ainakin halusin ja sit puhuin mun kamun kaa siit asiast :D ja yritettiin kai olla jotenkin salamyhkäisiä. Tai niinku mä en tiedä et asuttiinko jopa samoissa taloissa, kerrostaloissa ehk ja sit niiku et oltiin silleen kerrankin hyvän etäisyyden päässä toisistaan. En tiiä kyllä mitä siin lopulta kävi. Mut joo en tiiä. Muistelisin et jotku muutki saatto tietää siit et tykkään siitä lmao varmaan oli ihan yleistä tietoa siellä kaikkien asukkaiden kesken :D tai sit ei mut ainakin sen mun kamun kans puhuttiin asiast niin se ainakin ties i think. Ja joo ja oli siin vähän kaikkee mitä en osaa selittää. Mut sit yuto :D se oli nii vitu random koska ihanku oisin lukenu jostain lehdestä tmv. Et yuto on eroomassa, vaikka oikeasti se ei ole edes naimisissa lmaooooooooo mutta siin unessa se sit kai oli ja oli eroomassa :DDDD mut sit en ollu varma et olikse se yuto vai joku toinen yuto 🤔 ja se jäi vissiin vähän epäselväks XDDDD jotenki mua vaa nauratti se</p><p>Niinku ei hemmettti :D ja muutenki ughhhyhyyhhghh ok tos unes ei ehkä ollu niin paljon mitää halailuu tai muuta kosketusta (snif snif) mutta silti oli ihanaa ees kattoo huita ja olin iha jotenkin sillee "😍" vaikka en ees muuta ku vaa näin sen 😩😩😩 mitenkähän oikeessa elämäs olis, jos se asuis tolleen mun naapurissa ja näkisin sitä paljon mutta ei seurusteltais tai mitään....... Olisinko muka onnellinen siinä tilanteessa......... Uskon että olisin jollain tapaa onnellisempi kuin nyt mut tietenkin mä haluisin oikeesti saada olla sen lähellä myös. I guess. Mut. Entäs jos ois tilanne et oltais pelkkii kavereita mut kaverithan voi olla joskus lähekkäin vaikka niil ei oiskaa mitää molemminpuolista romanttista kiinnostusta. Nii miltähän tuntuisi jos oltais kavereita ja mä oisin rakastunut siihen mut se ei muhun ja sit oltais kuitenkin kavereit ja pystyttäis olee läheisesti välillä. Riittäisköhän se mulle hyvin vai 🤔 emt, en vois suudella sitä tho. Mut ois se nyt ainakin sata kertaa parempi kuin tämä oikea tilanne, i think :D sd tuntuis jos lottovoitolta tähän verrattuna lmao oikeest. Mut kai sitä kuitenkin aina kaipaisi sitä et dr tuntis myös samoin sua kohtaan?? Kai? Vai onko se mitä kaipaan vaan se läheisyys, ihan sama tunteeko se kaverillisesti vai romanttisesti. En tiiä, mut pohdin tätä aina välillä et mitä jod tilanne ois se niin riittäiskö se mulle ja kuinka onnellinen olisin. Vai oisko se sittenkin vaa kidutusta 🤔 eih saatana en ainakaan varmaan kestäis sitä jos oltais kavereita, vaikka läheisiäkin, mut sit jos se ois rakastunu johonki toiseen. Ei saaaaaaaaaaatana kuinkahan hirveet se olis. No mut ainakin saisin edes nähdä sitä vittu. Niin raastavaa kun se oliskin niin saisin edes olla sen kaa toisin ku nyt. Hehehehehe hauskaa 🙄 perkele</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 112249, member: 34"] Hhhh mähän sanoin jotain siitä et keistäköhän nään unta........ Olihan siinä hui ja yuto.... En tiiä oliko muita... Se oli jotenki nii azdffjdkdkdk kohta ku nukuttii huin kans jotenki jossai sellases kerrossängys? Siis. Sillee et se nukku ylhäällä. Ja mä alhaalla. Ilmeisesti. Tai en tiiä miten se oli mut kuitenkin näin sen jotenkin siitä mis nukuin tai jotenki ja sit muutenki en tiiä missä väleissä oltiin sen kans siinä mut yritin vaa jotenki iskee sitä vissiin tai ainakin halusin ja sit puhuin mun kamun kaa siit asiast :D ja yritettiin kai olla jotenkin salamyhkäisiä. Tai niinku mä en tiedä et asuttiinko jopa samoissa taloissa, kerrostaloissa ehk ja sit niiku et oltiin silleen kerrankin hyvän etäisyyden päässä toisistaan. En tiiä kyllä mitä siin lopulta kävi. Mut joo en tiiä. Muistelisin et jotku muutki saatto tietää siit et tykkään siitä lmao varmaan oli ihan yleistä tietoa siellä kaikkien asukkaiden kesken :D tai sit ei mut ainakin sen mun kamun kans puhuttiin asiast niin se ainakin ties i think. Ja joo ja oli siin vähän kaikkee mitä en osaa selittää. Mut sit yuto :D se oli nii vitu random koska ihanku oisin lukenu jostain lehdestä tmv. Et yuto on eroomassa, vaikka oikeasti se ei ole edes naimisissa lmaooooooooo mutta siin unessa se sit kai oli ja oli eroomassa :DDDD mut sit en ollu varma et olikse se yuto vai joku toinen yuto 🤔 ja se jäi vissiin vähän epäselväks XDDDD jotenki mua vaa nauratti se Niinku ei hemmettti :D ja muutenki ughhhyhyyhhghh ok tos unes ei ehkä ollu niin paljon mitää halailuu tai muuta kosketusta (snif snif) mutta silti oli ihanaa ees kattoo huita ja olin iha jotenkin sillee "😍" vaikka en ees muuta ku vaa näin sen 😩😩😩 mitenkähän oikeessa elämäs olis, jos se asuis tolleen mun naapurissa ja näkisin sitä paljon mutta ei seurusteltais tai mitään....... Olisinko muka onnellinen siinä tilanteessa......... Uskon että olisin jollain tapaa onnellisempi kuin nyt mut tietenkin mä haluisin oikeesti saada olla sen lähellä myös. I guess. Mut. Entäs jos ois tilanne et oltais pelkkii kavereita mut kaverithan voi olla joskus lähekkäin vaikka niil ei oiskaa mitää molemminpuolista romanttista kiinnostusta. Nii miltähän tuntuisi jos oltais kavereita ja mä oisin rakastunut siihen mut se ei muhun ja sit oltais kuitenkin kavereit ja pystyttäis olee läheisesti välillä. Riittäisköhän se mulle hyvin vai 🤔 emt, en vois suudella sitä tho. Mut ois se nyt ainakin sata kertaa parempi kuin tämä oikea tilanne, i think :D sd tuntuis jos lottovoitolta tähän verrattuna lmao oikeest. Mut kai sitä kuitenkin aina kaipaisi sitä et dr tuntis myös samoin sua kohtaan?? Kai? Vai onko se mitä kaipaan vaan se läheisyys, ihan sama tunteeko se kaverillisesti vai romanttisesti. En tiiä, mut pohdin tätä aina välillä et mitä jod tilanne ois se niin riittäiskö se mulle ja kuinka onnellinen olisin. Vai oisko se sittenkin vaa kidutusta 🤔 eih saatana en ainakaan varmaan kestäis sitä jos oltais kavereita, vaikka läheisiäkin, mut sit jos se ois rakastunu johonki toiseen. Ei saaaaaaaaaaatana kuinkahan hirveet se olis. No mut ainakin saisin edes nähdä sitä vittu. Niin raastavaa kun se oliskin niin saisin edes olla sen kaa toisin ku nyt. Hehehehehe hauskaa 🙄 perkele [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja