Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 112330" data-attributes="member: 34"><p>Um...... Sure........ I cannot believe that Hui + yuto + ten made me realize i'm not ace after all xD</p><p></p><p>Tai no en mä tiedä mut siis tajusin vaa että joo no ei tää nyt niin rare oo vaikka hiukan rare onkin emt. Jotenki en vaa oo enää ollenkaan confident ace vaikka en tiiä toisaalta siinä on kyl monta eri tapaa määritellä mitä tarkottaa ace mut joo :DDDDDDDD lmao i-</p><p></p><p>tää on läppä mut: Niinku en voi uskoa et tää video on syy sille miks tajusin etten oo aseksuaali hahahshhshs:</p><p>[MEDIA=youtube]3KyBugG6Xnc[/MEDIA]</p><p></p><p>(Siis noi yuton ääntelythän tos on pahinta fr stop)</p><p></p><p>Also tää video hahhshshs mITÄ:</p><p>[MEDIA=youtube]xo-xc_PYaEs[/MEDIA]</p><p></p><p>Pls SAVE ME I'M NOT OKAY</p><p></p><p>en voi uskoo oikeest tää on identiteettikriisi mulle 😩 when you find out you're not ace whAt 😩 </p><p></p><p>Tosin. Mus on silti vahvasti kaks puolta. Toinen puoli on se et oon extremely uncomfy seksuaalisuuden kans (usein, en ehkä ihan aina, mut yleensä joo) ja oon yleensä ihan niinku enemmän ku fine ilman minkäänlaista seksiä ja oon vaa sillee mate i'm just vibing mihin mä muka seksiä tarviin missään muodossa? I'm literally vibing 🙄 ja siis rehellisesti sanottuna most of the time oon vaa täysin ok enkä ees aattele mitään seksuaalista yleensä? Varmaankaan? Kovin usein? Mut SIT tää toinen puoli mus on outo koska tavallaan en oo tottunu siihen mut sit kuitenki oon tiedostanu sen olemassaolon jo viimeistään.... Öö... 12-13-vuotiaana? Mut sit ku sillee se vaa tuntuu et se ei oo tavallaan KUNNOLLA tullu esiin. Ni siks oon hämmentynyt. Totta kai oon tiedostanut sen jo noinkin nuorena ja ehkä jopa nuorempanakin et JOTAIN on mut silti oon niin confused. Ja vielä enemmän hämmennyn kun alan miettimään et ok mitä jos tää on vaa jotai et oon omaksunu yhteiskunnan ksitykset ja sen takii tunnen asioit mut emt en usko et sellast voi tolleen pakottaa xd kai. Öö oon ihan hiton confused. Like damn. Suddenly i'm so interested 🙃</p><p></p><p>Niinku once again i'm disappointed 🙄</p><p></p><p>Ja ONCE AGAIN mä saan huomata tän iänikuisen saman ongelman mulla. Ja ongelmahan on siis tämä: rakastuminen aiheuttaa tätä. Tän tason rakastuminen aiheuttaa tätä. Normaalia suuremmat tunnemyrskyt aiheuttaa tätä. Harvemmin mä ihan lievimpiä ihastuksia ajattelen millään tavoin seksuaalisesti. Jos en nyt ihan väärässä oo niin yleensä ne on tasan just tämmöset emotionaaliset sekasorrot joiden yhteydessä tunnen näin. Voi olla poikkeuksiakin joskus tohon mut yleensä se on just tätä. Esim Tommy. Siihen olin järkyttävän rakastunu ja mitä tapahtuikaan. No aloin tuntee siihen järkyttävän paljon seksuaalista vetoa. Yuto. Alussa mun tunteet oli aika paljon pienempiä enkä muista että oisin tuntenu mitään seksuaalistakaan sitä kohtaan, i think??? Mut nyt vasta kun homma on syventynyt pahasti niin on tullu myös seksuaaliset tunteet. Sama tenin kans itse asias, aiemmin mun tunteet oli ehk lievempiä kun nyt. Enkä hirveesti siitäkään oo aatellu mitään mut nyt oon ihan kuolaamas sitä ja vitusti sittenkin. Ja hui. Tuntuu että mun seksuaaliset tunteet sitä kohtaan ehkä on vahvistunu ajan kans. Ehkä romanttisetkin mut en tiiä koska oli ne vaa nii vitun pahoi jo heti alussa. No, jollain tapaa ne seksuaaliset tunteet oli myös vahvoi sitä kohtaan jo alussa mut ei se ollu sellast niin .. en oikee tiiä, tavallaan ne oli vahvoi mut idk.</p><p></p><p>Hmm, i see. Jotain siinä on että se useinkin näköjään vaatii sen tosi kovan rakastumisen, niinku normaalia suuremman rakastumisen, että seksuaalisuuskin herää enemmän. Muuten yleensä tuntuu vähän ehk silt et mun seksuaalisuus nukkuu 👀💤 se on vaa sillee "bro i can't be bothered" mut auta luoja jos rakastun tälleen ni sit oonki yhtäkkiä silleen pls i wanna fuck him 😭😭😭😭 yyyyyhhh 😭 tosin sitä ei tiiä että uskaltaisinko oikeasti todellisuudessa vaikka oliskin mahollisuus tai jtn, vai oisinko sittenkin silleen apua yyyyy en pysty. Nimittäin must vähän tuntuu et oisin sillee *sobbing* en pysty ja jälkeenpäin tuntisin itteni traumatisoituneeks hmm. hmmmmm. Tavallaan jopa pelkkä ajatteleminen tuntuu vähän traumaattiselta mutta at the same time i can't help my feelings HMMMMMM jännän ristiriitaista sinänsä.</p><p></p><p>Ehkä tällä on jotain tekemistä sen trauman kanssa silloin pienenä, JOS se oli trauma. Certainly it wasnt good though 😂 hahhsh siitäkään en oo juuri puhunu vaikka ehkä syytä olis mut ku kelasin et se on iha perus mut sit mietin et mitä jos tää ahistus johtuuki siitä idk 😭 HMM EMMÄ tiiä 🙄 + en vaa jotenki voi kuvitella itteeni seksuaalises tilantees haahahh idk en oo yhtään sellane ihmine :d on niin jotenki "dissosiaatiota" aiheuttava ajatus kuvitella ittensä seksuaalises tilantees, sanon dissosiaatiota koska en tiedä muutakaan sanaa, mut siit tarkotan täs vaa sitä et jos kuvittelen itteni jossain tavallaan niinku seksuaalises tilantees ... sanotaan vaikka nyt .... Huin kanssa .. niin emt se tuntuu jotenkin silt et en pysty kokemaan itteeni omana itsenäni koska en vaan tavallaan oo sellanen. I'm not freaky 😂😭 niinku pelkkä ajatus siit saa mulle tavallaan sellasen oudon olon. Ja silti siitä huolimatta en oo ainakaan täys aseksuaali koska kuten huomaamme niin i absolutely feel sexual attraction. Definitely, joskus ainakin. Miten ristiriitaista että tilanne on se ja silti en pysty jotenki ajattelemaan itteeni siihen tilanteeseen koska en vaan.... Osaa jotenkin??????? Kokea sitä luontevana tai niiku mitäh???? Doesnt feel real lmao. En tiiä ku aina ku mulla on tämmösiä tunteita niin oon vaa jossai kriisissä koska koen sen niin häiritsevänä useimmiten ainakin. Sillonkin ku näin sen random seksuaalisen unen yutost (tai ainakin somewhat seksuaalinen uni se oli i think) niin olin ihan jotenkin sillee ahistunu ja kriisissä ja mietin vaa et MIKS mulle tapahtuu näin :D wow ihan niinku seksuaalisuus ei ois täysin normaali asia :------D ugggghhhhhhh se literally on mut kulttuuri on niin ristiriitainen koska samaan aikaan ollaan silleen "seksuaalisuus on häpeällinen asia" ja sit samaan aikaan myös "MIKS sä et halua seksiä, ooksä ees ihminen" lmao. Seksuaalisuutta tungetaan joka tuutista mut samalla sitä pidetään tabuna kinda. Niinku what on earth.</p><p></p><p>Okay interesting................. Oon vähän silleen mitä helvettiä mistä on kyse. Mitä mä yleensäkää oikee tunnen.</p><p></p><p>HMM. oikeesti muuten tuntuu et viel näin pari viikkoa myöhemmin oon vielki jotenki ahistunu siit ku aloin silloin tuntee yutoo kohtaan näin. Olin vaa sillee mitä helvettiä miks tämmösiä tunteita??? Niinku oon tosi uncomfy seksuaalisten tunteiden kans. Samaan aikaan pidänki sitä just ihan normaalina asiana niinku vau ofc suurin osa ihmisistä on ainakin jossain määrin sexual beings? niinku mitäs outoo tai väärää siinä pitäs olla. Enkä mä silleen sitä periaatteessa häpee? Tavallaan en mielestäni häpee koska ajattelen sen asian jotenki niin, että en voi tunteille mitään sama ku en voi romanttisillekaan tunteille mitään ni onks siin yhtään mitään hävettävää, no ei helvetissä:D sitä paitsi erityisesti silloin kun mulla linkittyy ne molemmat tunteet yhteen niin se on vielä ymmärrettävämpää. Että ainakin sillon kun on vitun rakastunu niin tämmöstäkin voi sillon tuntea 😂 se on ymmärrettävää eikä mitenkään pahaa. Mut oon silti hämmentyny af. Ja tavallaan se tuntuu ällöttävält mut silti ei? Ok outoo.</p><p></p><p>Niinku mikä on ällöttävää siinä. Oml. Mikä on ällöttävää normaalissa tunteessa jota suurin osa ihmisistä tuntee ainakin sillon tällön? Joo onpa tosi disgusting asia xd sitä paitsi vaikka se oliski disgusting (mitä se ei ole) nii ei oo ees mun vika muutenkaa koska satuinpa nyt vaa näkemään seksuaalista unta yutosta ja sit vaa heräsin siit sillee oh damn that's hot.</p><p></p><p>Ughhhhhh se uni oli kyl paha kosk siin oli kaikkee, seksuaalinen aspekti ja romanttinen aspekti ja se oli intense ja söpö ja yhhhhh ja pystyin vaa tuntee nii todentuntusesti sen mun lähellä ja niiku literally why</p><p></p><p>NOPE</p><p></p><p>ughhhhhhhhhhh</p><p></p><p>Huutista mul soi viel do or not päässä tällä hetkellä ei saatana XDDDDD sure...... This is fine.......</p><p></p><p>Anyway imma head out</p><p></p><p>Send help 😭 i'm done with this</p><p></p><p>Literally how can someone be so sexy and CUTE AND LOVELY AND ADORABLE AND I LOVE HIM I LOVE HIM so</p><p></p><p>I'm not okay</p><p></p><p>Oon sanonu sata kertaa et oon niin rakastunut yutoon mut se ei edes kuvaa sitä kuinka rakastunu siihe oon. Oon niin, niin, niin, NIIIIIN rakastunu siihen. Oon niin lost ilman sitä. Oon niin tyhjä ilman sitä lmao. Oon niin sekasin niinku herraisä tää ei oo enää edes.... Millään muotoa ymmärrettävää :D</p><p></p><p>Like i love him i love him i love him i love him i love him actually i love them all ofc</p><p></p><p>Pls help</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 112330, member: 34"] Um...... Sure........ I cannot believe that Hui + yuto + ten made me realize i'm not ace after all xD Tai no en mä tiedä mut siis tajusin vaa että joo no ei tää nyt niin rare oo vaikka hiukan rare onkin emt. Jotenki en vaa oo enää ollenkaan confident ace vaikka en tiiä toisaalta siinä on kyl monta eri tapaa määritellä mitä tarkottaa ace mut joo :DDDDDDDD lmao i- tää on läppä mut: Niinku en voi uskoa et tää video on syy sille miks tajusin etten oo aseksuaali hahahshhshs: [MEDIA=youtube]3KyBugG6Xnc[/MEDIA] (Siis noi yuton ääntelythän tos on pahinta fr stop) Also tää video hahhshshs mITÄ: [MEDIA=youtube]xo-xc_PYaEs[/MEDIA] Pls SAVE ME I'M NOT OKAY en voi uskoo oikeest tää on identiteettikriisi mulle 😩 when you find out you're not ace whAt 😩 Tosin. Mus on silti vahvasti kaks puolta. Toinen puoli on se et oon extremely uncomfy seksuaalisuuden kans (usein, en ehkä ihan aina, mut yleensä joo) ja oon yleensä ihan niinku enemmän ku fine ilman minkäänlaista seksiä ja oon vaa sillee mate i'm just vibing mihin mä muka seksiä tarviin missään muodossa? I'm literally vibing 🙄 ja siis rehellisesti sanottuna most of the time oon vaa täysin ok enkä ees aattele mitään seksuaalista yleensä? Varmaankaan? Kovin usein? Mut SIT tää toinen puoli mus on outo koska tavallaan en oo tottunu siihen mut sit kuitenki oon tiedostanu sen olemassaolon jo viimeistään.... Öö... 12-13-vuotiaana? Mut sit ku sillee se vaa tuntuu et se ei oo tavallaan KUNNOLLA tullu esiin. Ni siks oon hämmentynyt. Totta kai oon tiedostanut sen jo noinkin nuorena ja ehkä jopa nuorempanakin et JOTAIN on mut silti oon niin confused. Ja vielä enemmän hämmennyn kun alan miettimään et ok mitä jos tää on vaa jotai et oon omaksunu yhteiskunnan ksitykset ja sen takii tunnen asioit mut emt en usko et sellast voi tolleen pakottaa xd kai. Öö oon ihan hiton confused. Like damn. Suddenly i'm so interested 🙃 Niinku once again i'm disappointed 🙄 Ja ONCE AGAIN mä saan huomata tän iänikuisen saman ongelman mulla. Ja ongelmahan on siis tämä: rakastuminen aiheuttaa tätä. Tän tason rakastuminen aiheuttaa tätä. Normaalia suuremmat tunnemyrskyt aiheuttaa tätä. Harvemmin mä ihan lievimpiä ihastuksia ajattelen millään tavoin seksuaalisesti. Jos en nyt ihan väärässä oo niin yleensä ne on tasan just tämmöset emotionaaliset sekasorrot joiden yhteydessä tunnen näin. Voi olla poikkeuksiakin joskus tohon mut yleensä se on just tätä. Esim Tommy. Siihen olin järkyttävän rakastunu ja mitä tapahtuikaan. No aloin tuntee siihen järkyttävän paljon seksuaalista vetoa. Yuto. Alussa mun tunteet oli aika paljon pienempiä enkä muista että oisin tuntenu mitään seksuaalistakaan sitä kohtaan, i think??? Mut nyt vasta kun homma on syventynyt pahasti niin on tullu myös seksuaaliset tunteet. Sama tenin kans itse asias, aiemmin mun tunteet oli ehk lievempiä kun nyt. Enkä hirveesti siitäkään oo aatellu mitään mut nyt oon ihan kuolaamas sitä ja vitusti sittenkin. Ja hui. Tuntuu että mun seksuaaliset tunteet sitä kohtaan ehkä on vahvistunu ajan kans. Ehkä romanttisetkin mut en tiiä koska oli ne vaa nii vitun pahoi jo heti alussa. No, jollain tapaa ne seksuaaliset tunteet oli myös vahvoi sitä kohtaan jo alussa mut ei se ollu sellast niin .. en oikee tiiä, tavallaan ne oli vahvoi mut idk. Hmm, i see. Jotain siinä on että se useinkin näköjään vaatii sen tosi kovan rakastumisen, niinku normaalia suuremman rakastumisen, että seksuaalisuuskin herää enemmän. Muuten yleensä tuntuu vähän ehk silt et mun seksuaalisuus nukkuu 👀💤 se on vaa sillee "bro i can't be bothered" mut auta luoja jos rakastun tälleen ni sit oonki yhtäkkiä silleen pls i wanna fuck him 😭😭😭😭 yyyyyhhh 😭 tosin sitä ei tiiä että uskaltaisinko oikeasti todellisuudessa vaikka oliskin mahollisuus tai jtn, vai oisinko sittenkin silleen apua yyyyy en pysty. Nimittäin must vähän tuntuu et oisin sillee *sobbing* en pysty ja jälkeenpäin tuntisin itteni traumatisoituneeks hmm. hmmmmm. Tavallaan jopa pelkkä ajatteleminen tuntuu vähän traumaattiselta mutta at the same time i can't help my feelings HMMMMMM jännän ristiriitaista sinänsä. Ehkä tällä on jotain tekemistä sen trauman kanssa silloin pienenä, JOS se oli trauma. Certainly it wasnt good though 😂 hahhsh siitäkään en oo juuri puhunu vaikka ehkä syytä olis mut ku kelasin et se on iha perus mut sit mietin et mitä jos tää ahistus johtuuki siitä idk 😭 HMM EMMÄ tiiä 🙄 + en vaa jotenki voi kuvitella itteeni seksuaalises tilantees haahahh idk en oo yhtään sellane ihmine :d on niin jotenki "dissosiaatiota" aiheuttava ajatus kuvitella ittensä seksuaalises tilantees, sanon dissosiaatiota koska en tiedä muutakaan sanaa, mut siit tarkotan täs vaa sitä et jos kuvittelen itteni jossain tavallaan niinku seksuaalises tilantees ... sanotaan vaikka nyt .... Huin kanssa .. niin emt se tuntuu jotenkin silt et en pysty kokemaan itteeni omana itsenäni koska en vaan tavallaan oo sellanen. I'm not freaky 😂😭 niinku pelkkä ajatus siit saa mulle tavallaan sellasen oudon olon. Ja silti siitä huolimatta en oo ainakaan täys aseksuaali koska kuten huomaamme niin i absolutely feel sexual attraction. Definitely, joskus ainakin. Miten ristiriitaista että tilanne on se ja silti en pysty jotenki ajattelemaan itteeni siihen tilanteeseen koska en vaan.... Osaa jotenkin??????? Kokea sitä luontevana tai niiku mitäh???? Doesnt feel real lmao. En tiiä ku aina ku mulla on tämmösiä tunteita niin oon vaa jossai kriisissä koska koen sen niin häiritsevänä useimmiten ainakin. Sillonkin ku näin sen random seksuaalisen unen yutost (tai ainakin somewhat seksuaalinen uni se oli i think) niin olin ihan jotenkin sillee ahistunu ja kriisissä ja mietin vaa et MIKS mulle tapahtuu näin :D wow ihan niinku seksuaalisuus ei ois täysin normaali asia :------D ugggghhhhhhh se literally on mut kulttuuri on niin ristiriitainen koska samaan aikaan ollaan silleen "seksuaalisuus on häpeällinen asia" ja sit samaan aikaan myös "MIKS sä et halua seksiä, ooksä ees ihminen" lmao. Seksuaalisuutta tungetaan joka tuutista mut samalla sitä pidetään tabuna kinda. Niinku what on earth. Okay interesting................. Oon vähän silleen mitä helvettiä mistä on kyse. Mitä mä yleensäkää oikee tunnen. HMM. oikeesti muuten tuntuu et viel näin pari viikkoa myöhemmin oon vielki jotenki ahistunu siit ku aloin silloin tuntee yutoo kohtaan näin. Olin vaa sillee mitä helvettiä miks tämmösiä tunteita??? Niinku oon tosi uncomfy seksuaalisten tunteiden kans. Samaan aikaan pidänki sitä just ihan normaalina asiana niinku vau ofc suurin osa ihmisistä on ainakin jossain määrin sexual beings? niinku mitäs outoo tai väärää siinä pitäs olla. Enkä mä silleen sitä periaatteessa häpee? Tavallaan en mielestäni häpee koska ajattelen sen asian jotenki niin, että en voi tunteille mitään sama ku en voi romanttisillekaan tunteille mitään ni onks siin yhtään mitään hävettävää, no ei helvetissä:D sitä paitsi erityisesti silloin kun mulla linkittyy ne molemmat tunteet yhteen niin se on vielä ymmärrettävämpää. Että ainakin sillon kun on vitun rakastunu niin tämmöstäkin voi sillon tuntea 😂 se on ymmärrettävää eikä mitenkään pahaa. Mut oon silti hämmentyny af. Ja tavallaan se tuntuu ällöttävält mut silti ei? Ok outoo. Niinku mikä on ällöttävää siinä. Oml. Mikä on ällöttävää normaalissa tunteessa jota suurin osa ihmisistä tuntee ainakin sillon tällön? Joo onpa tosi disgusting asia xd sitä paitsi vaikka se oliski disgusting (mitä se ei ole) nii ei oo ees mun vika muutenkaa koska satuinpa nyt vaa näkemään seksuaalista unta yutosta ja sit vaa heräsin siit sillee oh damn that's hot. Ughhhhhh se uni oli kyl paha kosk siin oli kaikkee, seksuaalinen aspekti ja romanttinen aspekti ja se oli intense ja söpö ja yhhhhh ja pystyin vaa tuntee nii todentuntusesti sen mun lähellä ja niiku literally why NOPE ughhhhhhhhhhh Huutista mul soi viel do or not päässä tällä hetkellä ei saatana XDDDDD sure...... This is fine....... Anyway imma head out Send help 😭 i'm done with this Literally how can someone be so sexy and CUTE AND LOVELY AND ADORABLE AND I LOVE HIM I LOVE HIM so I'm not okay Oon sanonu sata kertaa et oon niin rakastunut yutoon mut se ei edes kuvaa sitä kuinka rakastunu siihe oon. Oon niin, niin, niin, NIIIIIN rakastunu siihen. Oon niin lost ilman sitä. Oon niin tyhjä ilman sitä lmao. Oon niin sekasin niinku herraisä tää ei oo enää edes.... Millään muotoa ymmärrettävää :D Like i love him i love him i love him i love him i love him actually i love them all ofc Pls help [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja