Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 112334" data-attributes="member: 34"><p>I swear mun pitää nukkua atm</p><p></p><p>Mut niiku</p><p></p><p>Siis jos kaikki noista on pahoi mut hui on tavallaan ehk pahin siin mieles ku se on niin ...... Hui :D se on nii vitun omanlaisensa tapaus. Niin vitun kuuma en pysty oikeesti kuvittelemaa mitää tai jos kuvittelen niin mulla sekoo pää. Ööm.... This is not ideal for me mut niiku.... Sanon tän kuitenkin..... : Miks must tuntuu et hui on just sellane et sil on high sex drive tai jotain 👀👀👀👀👀👀 damn i don't wanna know but i do wanna know. Pls. Siis tää fakta et mietin millane hui ois sängyssä ei vittu nyt :Dd this whole situation sends me</p><p></p><p>Mut sit toisaalta yuto on kans tosi paha silleen ko se on niin sweet and cute. So soft. I'm die. Tietyllä tapaa sellaset on jopa kuumempia koska HHHHHHHH se ristiriita. Oh no i'm so curious lmao haluun tietää millane se on sängyssä myös pLS don't do this-</p><p></p><p>menkää poies en kestä kumpaakaaaan</p><p></p><p>Mut siis tää ristiriita oikeesti mun persoonan kans myös kosk eih en oo ollenkaan tämmönen ihminen mut sit joskus oon 😩😩😩😩😩 doesnt feel right but i'm horny 😭 feels wrong lmao 😭</p><p></p><p>Oof haluun todellaki kuulla yuton ja huin moans ugh i definitely wanna hear that. Yhhh haluun todellaki olla sängyssä molempien kaa lmao EHKÄ EI SAMAAN AIKAAN MUT 😂😂😂😂😂😂 huutis </p><p></p><p>Seis nyt tää koko kesu on niin tmi että huudan ja itken 😂😂😂 mut idc sori</p><p></p><p>Se on vaa nii järkyttäväää ku en yleensä ajattele tällästä.</p><p></p><p>En koskaa tai niiku kauhee usein oo ollu sillee "uuh millanenkohan hui ois sängyssä" paitsi vasta nyt oon enemmän ajatellu tämmöstä. Ei saatana nyt nukkumaan en kestä enäääää (mut pelottaa mitä unta tuun näkee apua)</p><p></p><p></p><p>OKEI AJATUS HARHAILEE NYT SEIS XDDDDDD hhhhhhhhh voin literally nähdä mielessäni kaikki asiat mitä tapahtuis-</p><p></p><p>Sos.......... En voi hyvin 👀</p><p></p><p>Pliis mieli älä harhaile nytten kun mun pitää keskittyä olennaiseen tällä hetkellä eikä mihinkään random fantasioihin huista ja kaikist</p><p></p><p>Mmmhm se on kyllä jännä miten tää on aina tätä, aina rakastun vaa julkkiksiin ja aina tunnen seksuaalisia asioitaki melkee pelkästään julkkiksia kohtaa vaan. Niiku harvemmin tämmösiä on ei-julkkiksii kohtaa lmao. Pistää miettimään tosin Onko se jo itsessään sitä et oon sekä aro-spec että ace-spec..... It makes you think 🤔</p><p></p><p>Oon silti varma tai 90 % varma ainakin et jos tuntisin esim huin ja yuton oikeesti ja sillee hyvin nii en usko et tunreet feidais. Vaik periaatteessa vois kuvitella mut en vaa jotenki pysty uskomaa er ne sit vaa feidais. Joten idk</p><p></p><p>Pls antakaa mun nukkuu oon väsyny oikeesti snif snif 😭</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 112334, member: 34"] I swear mun pitää nukkua atm Mut niiku Siis jos kaikki noista on pahoi mut hui on tavallaan ehk pahin siin mieles ku se on niin ...... Hui :D se on nii vitun omanlaisensa tapaus. Niin vitun kuuma en pysty oikeesti kuvittelemaa mitää tai jos kuvittelen niin mulla sekoo pää. Ööm.... This is not ideal for me mut niiku.... Sanon tän kuitenkin..... : Miks must tuntuu et hui on just sellane et sil on high sex drive tai jotain 👀👀👀👀👀👀 damn i don't wanna know but i do wanna know. Pls. Siis tää fakta et mietin millane hui ois sängyssä ei vittu nyt :Dd this whole situation sends me Mut sit toisaalta yuto on kans tosi paha silleen ko se on niin sweet and cute. So soft. I'm die. Tietyllä tapaa sellaset on jopa kuumempia koska HHHHHHHH se ristiriita. Oh no i'm so curious lmao haluun tietää millane se on sängyssä myös pLS don't do this- menkää poies en kestä kumpaakaaaan Mut siis tää ristiriita oikeesti mun persoonan kans myös kosk eih en oo ollenkaan tämmönen ihminen mut sit joskus oon 😩😩😩😩😩 doesnt feel right but i'm horny 😭 feels wrong lmao 😭 Oof haluun todellaki kuulla yuton ja huin moans ugh i definitely wanna hear that. Yhhh haluun todellaki olla sängyssä molempien kaa lmao EHKÄ EI SAMAAN AIKAAN MUT 😂😂😂😂😂😂 huutis Seis nyt tää koko kesu on niin tmi että huudan ja itken 😂😂😂 mut idc sori Se on vaa nii järkyttäväää ku en yleensä ajattele tällästä. En koskaa tai niiku kauhee usein oo ollu sillee "uuh millanenkohan hui ois sängyssä" paitsi vasta nyt oon enemmän ajatellu tämmöstä. Ei saatana nyt nukkumaan en kestä enäääää (mut pelottaa mitä unta tuun näkee apua) OKEI AJATUS HARHAILEE NYT SEIS XDDDDDD hhhhhhhhh voin literally nähdä mielessäni kaikki asiat mitä tapahtuis- Sos.......... En voi hyvin 👀 Pliis mieli älä harhaile nytten kun mun pitää keskittyä olennaiseen tällä hetkellä eikä mihinkään random fantasioihin huista ja kaikist Mmmhm se on kyllä jännä miten tää on aina tätä, aina rakastun vaa julkkiksiin ja aina tunnen seksuaalisia asioitaki melkee pelkästään julkkiksia kohtaa vaan. Niiku harvemmin tämmösiä on ei-julkkiksii kohtaa lmao. Pistää miettimään tosin Onko se jo itsessään sitä et oon sekä aro-spec että ace-spec..... It makes you think 🤔 Oon silti varma tai 90 % varma ainakin et jos tuntisin esim huin ja yuton oikeesti ja sillee hyvin nii en usko et tunreet feidais. Vaik periaatteessa vois kuvitella mut en vaa jotenki pysty uskomaa er ne sit vaa feidais. Joten idk Pls antakaa mun nukkuu oon väsyny oikeesti snif snif 😭 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja