Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 112335" data-attributes="member: 34"><p>Mitä</p><p></p><p>Mitä</p><p></p><p>Mitä</p><p></p><p>Mitä</p><p></p><p>Toi lista on 9 tuntii 43 minuuttii pitkä</p><p></p><p>Juu no sehä eskaloitu</p><p></p><p>Tästä muutama kuukaus taakse päin ku miettii ni</p><p></p><p>Ei vaa voi käsittää</p><p></p><p>En ala ees selittää tätä asiaa millään tavalla koska en osaa ees</p><p></p><p>Sen vaa osaan sanoo ainoastaan et: miten oon voinu ees olla silleen "joo oon yli siitä" vaikka en tiiä aattelinko koskaan ees noin mut varmasti jossain vaiheessa kuitenkin olin sillee et oon VÄHÄN ehk yli siitä tai ainakin silleen et aattelin jossain vaiheessa sitä varmasti suht vähän. Niin en ymmärrä miten tai niiku häh emt.</p><p></p><p>Oikeest dont even talk to me😩 is reality real</p><p></p><p>Cause i DON'T THINK SO</p><p></p><p>en ees tiiä mitä olin kirjottamas mut niiku oikeesti</p><p></p><p>Ugh</p><p></p><p>Ku mietin taaksepäin</p><p></p><p>Tammikuu: ei mitään vielä</p><p>Helmikuu: ei mitään vielä</p><p>Maaliskuu: rakastuminen huihin tapahtuu, menetän järkeni about heti, itken hulluna sen perään jo muutamien päivien jälkeen, joudun ambulanssiin (mutta ei se ehkä johtunu huista tosin mut se oli vaa hauska yksityiskohta siitä ajasta voi vittu) tosin en muista mitkä näistä tapahtu maaliskuun ja mitkä huhtikuun puolella no anyway</p><p>Huhtikuu: sama homma tietenkin jatkuu, mut pikkuhiljaa se siinä alkaa vähän rauhottumaan etten sentään ihan koko ajan sitä mieti</p><p>Toukokuu: mietin sitä sillon tällön mut suurimmaks osaks oon kai aika suht fine ilman sitä, mul on myös niin paljon muita ongelmia ja kovaa ahistusta niin ettei välttämättä tuu ajateltua senkään takia huita niin paljon ku aiemmin, mut edelleen se silti jossain määrin pysyy mun mielessä sellasena yhtenä tosi suurena rakkautena mut oon VÄHÄN ehkä (huom ehkä) yli mut en toki silleen kunnolla yli</p><p>Kesäkuu: ...... No sitte. Oon kipeenä siinä kesäkuun alun tienoilla. Sen jälkeen alkaa intensiivisempi yuton ja huin ajattelu en tiiä se vaan jotenkin tapahtu. Aloin miettiä niitä jotenki enemmän. Sit näin ne kaikki unet ja siitä vasta alkokin psykoosit. Ja nyt oon melkeen koko kesäkuun ajan seonnu siit. Ja pahasti. Ja oon ehtiny tässä jo toteemaan sen että hui on todennäköisesti mun elämäni suurin rakkaus jos en nyt sentään ihan täysin liiottele emt mut niin. Ja oon seonnu totaalisesti unista, jääny jumiin siihen yhteen about parin viikon ajaks, aattelen tota miestä koko ajan, ikävöin ja kaipaan sitä niin paljon että sydämeen sattuu, oon alkanut olee sitä mieltä että ollaan mukamas jotenki meant to be together ja aikaa on kulunu jo sen verran täs kuitenkin et koko homma alkaa tuntuu tietyllä tapaa vielä entistäkin merkittävämmältä ja must alkaa tuntua ihan aidosti siltä et en pääse yli et tää rakkaus on nyt sit vaa pysyvä osa mua ja silleen, nostalgisoin helvetisti sitä alkua ja tuntuu hassulta miettii sitä kaikkee, nään ihan liikaa unia siit ja ajattelen sitä ihan niinku every single freaking day, soittolista kasvaa kasvamistaan, mitä helvettiä. Biisit jotka on aiemmin liittyny todella vahvasti esim timppaan on alkanu olee huihin liittyviä biisejä.</p><p></p><p>Nii ku..... Mitä. This doesnt feel real.</p><p></p><p>Siis NOTHING feels real. Oon ihan kujalla????? </p><p></p><p>Ja se mikä creeppaa mua.... En pysty olla näkemättä omassa lärvissäni samoja kasvonpiirteitä ku huissa. Nykyään about joka kerta ku nään oman naamani niin tulee yhtäkkiä se ajatus et joo onhan meissä tuota samaa näköä kyllä jonkun verran.</p><p></p><p>No siis mitäs tässä nyt enää sanois :DDDDDDDDDD oon literally aika pitkälti sanaton enää täs vaihees.</p><p></p><p>I did not see this coming........ Oon ihan hermoromahuksen ja itkun partaalla tällä hetkellä xd</p><p></p><p>Hmm paitsi että i did see this coming tho. Jos en täysin väärin nyt muista, niin ihan ku mä oisin joskus sillon 2021 about ehk tammi-helmi-maaliskuun aikoihin aatellu jotain et must tuntuu et ens vuonna näihin aikoihin mul tulee tapahtuu joku sellane ihastumine joka on niinku ihan törkeen paha. Mä muistan et mul oli sellanen tunne sillon niiku about vuos etukäteen ennen ku tää hui-juttu tapahtu. Tosin en tiedä olikse iha vaa sellast perus et "haha mitäköhän ens vuonna tähän aikaan taas varmaan joku uus suuri rakkaus" mut ku muistelisin et oisin oikeest tuntenu sen jotenkin varmaks et joku tämmöne tulee tapahtuu ja vielä just niihin aikoihin ku se tapahtuikin. En mä sitä mitenkään paljon ajatellu mut se oli sellanen jonkinlaine aavistus ehk tulevasta. Mut nii varmaa se voi selittää sillä että oon ollu silleen "haha mitähän seuraavaks taas tapahtuu" mut en vaa jotenki ehk ihan pääse eroon siit tunteesta et kuinka vahva tunne se oli, tai sellanen aavistus. Ja + ihan ku oisin timpanki aavistanu sillee etukäteen sit taas vuos ennen sitä? Et ne kaks oisin jotenki aavistanu etukäteen et ens vuonna näihin aikoihin tapahtuu joku tosi suuri rakkaus tai sellane. Mut oikeesti näitähän tapahtuukin joka vuos tämmösii, et sinänsä sellanen on helppo arvata kun tietää mun taustat muutenki. Mut silti. Hassua </p><p></p><p>Joten i kinda did see it coming mut on se silti niin shokeeraavaa.</p><p></p><p>En kestä enää :D pakko nukkua tai jotain mä en oikeesti pysty tähän enää. Mutta en pysty kyllä nukkumaankaan tai tuntuu siltä ugh. Mun sydän on niin sekasin et on vaikee rentoutua mitenkään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 112335, member: 34"] Mitä Mitä Mitä Mitä Toi lista on 9 tuntii 43 minuuttii pitkä Juu no sehä eskaloitu Tästä muutama kuukaus taakse päin ku miettii ni Ei vaa voi käsittää En ala ees selittää tätä asiaa millään tavalla koska en osaa ees Sen vaa osaan sanoo ainoastaan et: miten oon voinu ees olla silleen "joo oon yli siitä" vaikka en tiiä aattelinko koskaan ees noin mut varmasti jossain vaiheessa kuitenkin olin sillee et oon VÄHÄN ehk yli siitä tai ainakin silleen et aattelin jossain vaiheessa sitä varmasti suht vähän. Niin en ymmärrä miten tai niiku häh emt. Oikeest dont even talk to me😩 is reality real Cause i DON'T THINK SO en ees tiiä mitä olin kirjottamas mut niiku oikeesti Ugh Ku mietin taaksepäin Tammikuu: ei mitään vielä Helmikuu: ei mitään vielä Maaliskuu: rakastuminen huihin tapahtuu, menetän järkeni about heti, itken hulluna sen perään jo muutamien päivien jälkeen, joudun ambulanssiin (mutta ei se ehkä johtunu huista tosin mut se oli vaa hauska yksityiskohta siitä ajasta voi vittu) tosin en muista mitkä näistä tapahtu maaliskuun ja mitkä huhtikuun puolella no anyway Huhtikuu: sama homma tietenkin jatkuu, mut pikkuhiljaa se siinä alkaa vähän rauhottumaan etten sentään ihan koko ajan sitä mieti Toukokuu: mietin sitä sillon tällön mut suurimmaks osaks oon kai aika suht fine ilman sitä, mul on myös niin paljon muita ongelmia ja kovaa ahistusta niin ettei välttämättä tuu ajateltua senkään takia huita niin paljon ku aiemmin, mut edelleen se silti jossain määrin pysyy mun mielessä sellasena yhtenä tosi suurena rakkautena mut oon VÄHÄN ehkä (huom ehkä) yli mut en toki silleen kunnolla yli Kesäkuu: ...... No sitte. Oon kipeenä siinä kesäkuun alun tienoilla. Sen jälkeen alkaa intensiivisempi yuton ja huin ajattelu en tiiä se vaan jotenkin tapahtu. Aloin miettiä niitä jotenki enemmän. Sit näin ne kaikki unet ja siitä vasta alkokin psykoosit. Ja nyt oon melkeen koko kesäkuun ajan seonnu siit. Ja pahasti. Ja oon ehtiny tässä jo toteemaan sen että hui on todennäköisesti mun elämäni suurin rakkaus jos en nyt sentään ihan täysin liiottele emt mut niin. Ja oon seonnu totaalisesti unista, jääny jumiin siihen yhteen about parin viikon ajaks, aattelen tota miestä koko ajan, ikävöin ja kaipaan sitä niin paljon että sydämeen sattuu, oon alkanut olee sitä mieltä että ollaan mukamas jotenki meant to be together ja aikaa on kulunu jo sen verran täs kuitenkin et koko homma alkaa tuntuu tietyllä tapaa vielä entistäkin merkittävämmältä ja must alkaa tuntua ihan aidosti siltä et en pääse yli et tää rakkaus on nyt sit vaa pysyvä osa mua ja silleen, nostalgisoin helvetisti sitä alkua ja tuntuu hassulta miettii sitä kaikkee, nään ihan liikaa unia siit ja ajattelen sitä ihan niinku every single freaking day, soittolista kasvaa kasvamistaan, mitä helvettiä. Biisit jotka on aiemmin liittyny todella vahvasti esim timppaan on alkanu olee huihin liittyviä biisejä. Nii ku..... Mitä. This doesnt feel real. Siis NOTHING feels real. Oon ihan kujalla????? Ja se mikä creeppaa mua.... En pysty olla näkemättä omassa lärvissäni samoja kasvonpiirteitä ku huissa. Nykyään about joka kerta ku nään oman naamani niin tulee yhtäkkiä se ajatus et joo onhan meissä tuota samaa näköä kyllä jonkun verran. No siis mitäs tässä nyt enää sanois :DDDDDDDDDD oon literally aika pitkälti sanaton enää täs vaihees. I did not see this coming........ Oon ihan hermoromahuksen ja itkun partaalla tällä hetkellä xd Hmm paitsi että i did see this coming tho. Jos en täysin väärin nyt muista, niin ihan ku mä oisin joskus sillon 2021 about ehk tammi-helmi-maaliskuun aikoihin aatellu jotain et must tuntuu et ens vuonna näihin aikoihin mul tulee tapahtuu joku sellane ihastumine joka on niinku ihan törkeen paha. Mä muistan et mul oli sellanen tunne sillon niiku about vuos etukäteen ennen ku tää hui-juttu tapahtu. Tosin en tiedä olikse iha vaa sellast perus et "haha mitäköhän ens vuonna tähän aikaan taas varmaan joku uus suuri rakkaus" mut ku muistelisin et oisin oikeest tuntenu sen jotenkin varmaks et joku tämmöne tulee tapahtuu ja vielä just niihin aikoihin ku se tapahtuikin. En mä sitä mitenkään paljon ajatellu mut se oli sellanen jonkinlaine aavistus ehk tulevasta. Mut nii varmaa se voi selittää sillä että oon ollu silleen "haha mitähän seuraavaks taas tapahtuu" mut en vaa jotenki ehk ihan pääse eroon siit tunteesta et kuinka vahva tunne se oli, tai sellanen aavistus. Ja + ihan ku oisin timpanki aavistanu sillee etukäteen sit taas vuos ennen sitä? Et ne kaks oisin jotenki aavistanu etukäteen et ens vuonna näihin aikoihin tapahtuu joku tosi suuri rakkaus tai sellane. Mut oikeesti näitähän tapahtuukin joka vuos tämmösii, et sinänsä sellanen on helppo arvata kun tietää mun taustat muutenki. Mut silti. Hassua Joten i kinda did see it coming mut on se silti niin shokeeraavaa. En kestä enää :D pakko nukkua tai jotain mä en oikeesti pysty tähän enää. Mutta en pysty kyllä nukkumaankaan tai tuntuu siltä ugh. Mun sydän on niin sekasin et on vaikee rentoutua mitenkään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja