Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 112337" data-attributes="member: 34"><p>Must tuntuu et se uni oli jotenki vaa niin käännekohta.</p><p></p><p>Ja se tuli jotenkin ihan puskista.</p><p></p><p>Tavallaan en osannu odottaa ihan sellasta.</p><p></p><p>Ja siis se oli käännekohta tavallaan, koska vaikka mä olin jo aiemmin pitäny huita varmaan just yhtenä pahimmista rakkauksista ja olin ihan silleen et mä todella oon rakastunu siihen ja mun oli oikeest niin vaikee olla tän jutun kaa jo aikoi sitten, MUTTA sit vast sen unen aikana mulle tuli täysin, kokonaan, se tunne et NÄIN. näin sen pitää olla. Se oli ultimaattisesti se hetki kun tunsin että MEIDÄN pitäis olla yhdessä. Tiesin jotenki siinä että hes the one. Siis et siin unes mulle vaa tuli sellanen tunne niiiin vahvasti etten vaa oo oikee tuntenu sellast yleensä aiemmin? Ja varsinkin se tunne mikä mul oli sen heräämisen jälkeen. Voi jeesus. En voi ymmärtää vieläkään mitä se ees oli. Jaa siitä se sit Rupes pahenee tavallaan tälle tasolle mitä se nyt on ollu täs. Vaikka melkein samanlaista se oli aiemminkin mut tavallaan jotenki. Niinku. Mitä helvettiä.</p><p></p><p>Oikeest en ymmärrä mitään oon aivan eksyksissä JA peloissani 😭😂</p><p></p><p>Mut siis siitä unesta asti must tuntuu et oon vasta alkanu aattelee tällee kunnolla et oltas jotenki meant to be tavallaan. En mä aiemmin tällä tavalla aatellu mut sit jotenki vaa alkoi tuntuu et täs on jotaki outoo. Tai tuntuu vaa jotenki oudolt. Ja et ihan ku se uni ois tarkottanu jotain. En tiiä tarkottiko mut se on vaa nii outoo eikä kukaan muu voi tajuta sitä milt se tuntuu, se pitää kokee ite . Tollasen unen näkeminen ei oo mikää yhdentekevä asia mulle ainakaan. Eikä mikään muu uni toistaseks, huista tai kenestäkään, oo tuntunu täysin samalta niiku se yks vaa. Siin oli jotain helvetin outoa. Vittu mä nauran jos se oli joku vitun enneuni xDDDDDDDDDDD</p><p></p><p>ja nyt en oikeesti pysty kävelee sen paikan ohi, ku aina ku nään sen ni meen johonkin shokkiin ja muistan sen unen D: ja tulee törkeen kova ikävä. Oikeest vannon, en oo varmaan ikinä kokenu vastaavaa ku siinä unessa. Se oli niin outoa </p><p></p><p>Ei helvetti mutta nyt en ajattele sitä. En sitä unta enkä huita enkä mitään. Tai ehkä ajattelen koska en saa sitä pois mielest mut yritän ottaa rauhassa ja rentoutua jos vaa pystyis, ois kiva</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 112337, member: 34"] Must tuntuu et se uni oli jotenki vaa niin käännekohta. Ja se tuli jotenkin ihan puskista. Tavallaan en osannu odottaa ihan sellasta. Ja siis se oli käännekohta tavallaan, koska vaikka mä olin jo aiemmin pitäny huita varmaan just yhtenä pahimmista rakkauksista ja olin ihan silleen et mä todella oon rakastunu siihen ja mun oli oikeest niin vaikee olla tän jutun kaa jo aikoi sitten, MUTTA sit vast sen unen aikana mulle tuli täysin, kokonaan, se tunne et NÄIN. näin sen pitää olla. Se oli ultimaattisesti se hetki kun tunsin että MEIDÄN pitäis olla yhdessä. Tiesin jotenki siinä että hes the one. Siis et siin unes mulle vaa tuli sellanen tunne niiiin vahvasti etten vaa oo oikee tuntenu sellast yleensä aiemmin? Ja varsinkin se tunne mikä mul oli sen heräämisen jälkeen. Voi jeesus. En voi ymmärtää vieläkään mitä se ees oli. Jaa siitä se sit Rupes pahenee tavallaan tälle tasolle mitä se nyt on ollu täs. Vaikka melkein samanlaista se oli aiemminkin mut tavallaan jotenki. Niinku. Mitä helvettiä. Oikeest en ymmärrä mitään oon aivan eksyksissä JA peloissani 😭😂 Mut siis siitä unesta asti must tuntuu et oon vasta alkanu aattelee tällee kunnolla et oltas jotenki meant to be tavallaan. En mä aiemmin tällä tavalla aatellu mut sit jotenki vaa alkoi tuntuu et täs on jotaki outoo. Tai tuntuu vaa jotenki oudolt. Ja et ihan ku se uni ois tarkottanu jotain. En tiiä tarkottiko mut se on vaa nii outoo eikä kukaan muu voi tajuta sitä milt se tuntuu, se pitää kokee ite . Tollasen unen näkeminen ei oo mikää yhdentekevä asia mulle ainakaan. Eikä mikään muu uni toistaseks, huista tai kenestäkään, oo tuntunu täysin samalta niiku se yks vaa. Siin oli jotain helvetin outoa. Vittu mä nauran jos se oli joku vitun enneuni xDDDDDDDDDDD ja nyt en oikeesti pysty kävelee sen paikan ohi, ku aina ku nään sen ni meen johonkin shokkiin ja muistan sen unen D: ja tulee törkeen kova ikävä. Oikeest vannon, en oo varmaan ikinä kokenu vastaavaa ku siinä unessa. Se oli niin outoa Ei helvetti mutta nyt en ajattele sitä. En sitä unta enkä huita enkä mitään. Tai ehkä ajattelen koska en saa sitä pois mielest mut yritän ottaa rauhassa ja rentoutua jos vaa pystyis, ois kiva [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja