Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 112407" data-attributes="member: 34"><p>And ONCE AGAIN i am asking....... Miten unet trollaa mua tälleen joka kerta XDDDDDDDDD</p><p></p><p>ei helvetti xd ööm joo saatoin ehkäpä nähdä unta gd:stä (ainakin) ja se oli niin sulonen uni niiku aw i can't so cute and ughgggh MUTTA. se oli myös osin seksuaalinen:D PLS 😂 ei tosin niin paha mitä odotin joten i'm okay (well i'm not actually). </p><p></p><p>Miten mun unet osaa aina trollata mua tälleen. Ne vie mua niiku tunteesta toiseen silleen ei helvetti i literally don't control my emotions. Kun tein sitä mbti testiä niin siin oli se joku kysymys et "tunteet hallitsevat minua enemmän kuin minä hallitsen tunteitani" ja se oli kyllä niin hyvin sanottu ettei vois kuule enää paremmin sanoa. Oon niinku actual mess tälläkin hetkellä :DDDDDDD kai oon sit vaan niin julmetun syvästi tunteva ihminen et on tosi vaikeeta tän tason "psykooseja" hallita edes. Ei sillä että siinä ois mitään vikaa. Se vaan tekee must vähän erilaisen muihin verrattuna. Mutta erilaisuus on hyvästä 😩😩😩😩😩😂</p><p></p><p>Mitä sii unes ees niiku tapahtu. Olin gd:n kans jossain (ja älä ny vaa sano et se sijottu taas sinne missä monet muutki mun unet on nyt tapahtunu, miks). Niiku öhh ok ??????? Mut nii olin gd:n kaa jossain ja sit en tiiä se oli jotenki niin .... Eih en osaa selittää se oli nii vaikeesti selitettävä jotenki. Mut joka tapauksessa siin oli jotenki läsnä sellanen tietynlainen rakastumisen tunne, ja aika syväkin. Huutista. Ilmeisesti siis ihan molemminpuolinenkin jopa. Ja no se.. sexual part.... It was alright 🙄 en mee siihen ehkä sen enempää mut... It was cute and sexy 🙄🙄🙄🙄 tosin en oo kyl nyt ihan varma taas et mikä osa oli unta ja mikä oli vaa sitä että kuvittelin asioita herättyäni. Mut basically lyhyesti sanottuna: we fucked more than once 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄</p><p></p><p>Että tänki piti sit tapahtuu koska vielä vähän aikaa sitten olin sillee kas en ookaan aatellu gd:stä juuri ollenkaan mitään tän tason settejä. Ja nyt seki piti tapahtuu :-----D um. My sex-repulsed self.... Where are you 😩</p><p></p><p>Oikeesti muistan niin hyvin kun pohdin tätä jokin aika sitten, olin vaa sillee "joo no keistä kaikist mä oon ees aatellu dirty stuff, huista joo, gd:stä en oikeestaan, hyukasta joo vähän" ja sitä rataa :D huoh so it's getting worse ja nää romanttisetkin tunteet menee pahemmaks tavallaan tai no siis unethan aiheuttaa sitä vitun sekoomista aina.</p><p></p><p>Niinku</p><p></p><p>Mä EN ENÄÄ YMMÄRRÄ XD</p><p></p><p>huutis-kamaa on vielä se että silloin...... Silloin kun mä.... XDD rakastuin huihin.. niin mä aattelin heti siitä että miks se on vähän tollane niiku gd XDDDDDDD siis ehkä ääni tai en tiiä miks mut mun mielestä niil on ehkä vähän samanlainen ääni um and i don't like it 🙄 en pidä tästä kyllä mut wait kuka muu kans muistuttaa sitä....... Actually do i even want to think about it........ Mut se oli vaa jotenki nii huutis keissi ku heti aattelin huista et ei vittu miks toi muistuttaa jotenki liikaa gd:tä :DDDDDDDDDDDDDDD älkää oikeesti en pysty. Ainii hanse probably myös vähän 😖 toi sama ääni niinku kaikilla pliis älkää 😂</p><p></p><p>Mikä vittu siinä on.</p><p></p><p>En voi hyvin.</p><p></p><p>Krhm also mietin niin paljon huita ja yutoo ku heräsin et meinasin jo et mul halkee aivot koht. Tääl on niiku muutenki kuuma ni ei mitään tommosia kuvitelmia jotka saa vielä enemmän kuumentumaan lmao 😂 skskdjdjdkdk</p><p></p><p>Well great</p><p></p><p>Also haluun kuulla yhen biisin pitkästä aikaa mutta en tiiä uskallanko. Se on vitu bängeri mut pelkään et se lähettää mut taas johonki kuiluun 🤔 vaikka en kyllä tiiä voiko tästä nyt enempää sinne mennäkään joten sinänsä kai se ja sama.</p><p></p><p>Hmm but anyway</p><p></p><p>En tiennyt että oon näin seksuaalinen joskus HUOH pls i'm sorry</p><p></p><p>Huoh ei. Just nope.</p><p></p><p>Miks mul soi päässä: who you. 🙄 Ei...... Näin...........</p><p></p><p>Also: "tässä sellissä riutuu särkyneet sydämet" 🙄🎶 toi on ollu tärkeä biisi jo kauan lmao. Sopii aina tilanteeseen.</p><p></p><p>Niinku can these guys go to hell srsly i'm-</p><p></p><p>I'm 😂 bye 😭💔</p><p></p><p>RÄÄH ettäs uskallattekin tehä mulle näin 😭 erityisesti nyt yuto hui gd ten ja...... No, ne ainakin. Taeil? 🙄</p><p></p><p>Oikeest jos who you ei lakkaa soimasta mun päässä nyt niin alan huutaa 😭😭😭😭 vielä kun se oli siinä vidissä minkä takia rakastuin ees huihin aaaaa 😭😭😭😭😭😭😭 vitun gotoe se on niinku responsible for everything, ensinnäkin se on vastuussa mun rakastumisesta huihin, toiseks se on vastuussa mun rakastumisesta yutoon, kolmanneks se on vastuussa mun rakastumisesta hanseen, ja näin 🙄 niin ja tietenkin jinhoon ja kinoon koska en mä nyt niihinkää olis rakastunu ilman sitä vitun videota.</p><p></p><p>🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄</p><p></p><p>Eeeeejhhhhhh</p><p></p><p>Tulee taas nii elävästi mieleen se ku kuuntelin sillon love me like you do ja mietin huita ja taeilia 🙄 fine 🙃 thats.... Fine 🙃 ja se TOTAALINEN hermoromahus ku katoin daisyn performance versiota(? I think?) Ja aloin vaa vittu itkee ja sain ihan totaalisen hermoromahuksen ja öö seuraaavana päivänä tais olla se lanssikeikka 🙄 taas puhun niinku se ois ollu jotenki ihastuksista johtuvaa juujuu nii vissiin. Voihan se olla osasyy mutta en usko kirveelläkään että pelkästään rakkaudesta tai tämmösist ois johtunut se lanssikeikka. En mä oikeesti tiiä mistä se johtu. En yhtään tajuu vielkää mitä se oli. Sen vaan muistan et helvetti pelkäsin kuolevani siihen paineen tunteeseen rinnas tai mikä se ny olikaa. Emmä tiiä vittu.</p><p></p><p>Vittu ku pitää olla tämmönen pohtija mut en kai sille mitään voi, enkä haluu itteeni dissaa siit et oon omanlainen D::::::</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 112407, member: 34"] And ONCE AGAIN i am asking....... Miten unet trollaa mua tälleen joka kerta XDDDDDDDDD ei helvetti xd ööm joo saatoin ehkäpä nähdä unta gd:stä (ainakin) ja se oli niin sulonen uni niiku aw i can't so cute and ughgggh MUTTA. se oli myös osin seksuaalinen:D PLS 😂 ei tosin niin paha mitä odotin joten i'm okay (well i'm not actually). Miten mun unet osaa aina trollata mua tälleen. Ne vie mua niiku tunteesta toiseen silleen ei helvetti i literally don't control my emotions. Kun tein sitä mbti testiä niin siin oli se joku kysymys et "tunteet hallitsevat minua enemmän kuin minä hallitsen tunteitani" ja se oli kyllä niin hyvin sanottu ettei vois kuule enää paremmin sanoa. Oon niinku actual mess tälläkin hetkellä :DDDDDDD kai oon sit vaan niin julmetun syvästi tunteva ihminen et on tosi vaikeeta tän tason "psykooseja" hallita edes. Ei sillä että siinä ois mitään vikaa. Se vaan tekee must vähän erilaisen muihin verrattuna. Mutta erilaisuus on hyvästä 😩😩😩😩😩😂 Mitä sii unes ees niiku tapahtu. Olin gd:n kans jossain (ja älä ny vaa sano et se sijottu taas sinne missä monet muutki mun unet on nyt tapahtunu, miks). Niiku öhh ok ??????? Mut nii olin gd:n kaa jossain ja sit en tiiä se oli jotenki niin .... Eih en osaa selittää se oli nii vaikeesti selitettävä jotenki. Mut joka tapauksessa siin oli jotenki läsnä sellanen tietynlainen rakastumisen tunne, ja aika syväkin. Huutista. Ilmeisesti siis ihan molemminpuolinenkin jopa. Ja no se.. sexual part.... It was alright 🙄 en mee siihen ehkä sen enempää mut... It was cute and sexy 🙄🙄🙄🙄 tosin en oo kyl nyt ihan varma taas et mikä osa oli unta ja mikä oli vaa sitä että kuvittelin asioita herättyäni. Mut basically lyhyesti sanottuna: we fucked more than once 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 Että tänki piti sit tapahtuu koska vielä vähän aikaa sitten olin sillee kas en ookaan aatellu gd:stä juuri ollenkaan mitään tän tason settejä. Ja nyt seki piti tapahtuu :-----D um. My sex-repulsed self.... Where are you 😩 Oikeesti muistan niin hyvin kun pohdin tätä jokin aika sitten, olin vaa sillee "joo no keistä kaikist mä oon ees aatellu dirty stuff, huista joo, gd:stä en oikeestaan, hyukasta joo vähän" ja sitä rataa :D huoh so it's getting worse ja nää romanttisetkin tunteet menee pahemmaks tavallaan tai no siis unethan aiheuttaa sitä vitun sekoomista aina. Niinku Mä EN ENÄÄ YMMÄRRÄ XD huutis-kamaa on vielä se että silloin...... Silloin kun mä.... XDD rakastuin huihin.. niin mä aattelin heti siitä että miks se on vähän tollane niiku gd XDDDDDDD siis ehkä ääni tai en tiiä miks mut mun mielestä niil on ehkä vähän samanlainen ääni um and i don't like it 🙄 en pidä tästä kyllä mut wait kuka muu kans muistuttaa sitä....... Actually do i even want to think about it........ Mut se oli vaa jotenki nii huutis keissi ku heti aattelin huista et ei vittu miks toi muistuttaa jotenki liikaa gd:tä :DDDDDDDDDDDDDDD älkää oikeesti en pysty. Ainii hanse probably myös vähän 😖 toi sama ääni niinku kaikilla pliis älkää 😂 Mikä vittu siinä on. En voi hyvin. Krhm also mietin niin paljon huita ja yutoo ku heräsin et meinasin jo et mul halkee aivot koht. Tääl on niiku muutenki kuuma ni ei mitään tommosia kuvitelmia jotka saa vielä enemmän kuumentumaan lmao 😂 skskdjdjdkdk Well great Also haluun kuulla yhen biisin pitkästä aikaa mutta en tiiä uskallanko. Se on vitu bängeri mut pelkään et se lähettää mut taas johonki kuiluun 🤔 vaikka en kyllä tiiä voiko tästä nyt enempää sinne mennäkään joten sinänsä kai se ja sama. Hmm but anyway En tiennyt että oon näin seksuaalinen joskus HUOH pls i'm sorry Huoh ei. Just nope. Miks mul soi päässä: who you. 🙄 Ei...... Näin........... Also: "tässä sellissä riutuu särkyneet sydämet" 🙄🎶 toi on ollu tärkeä biisi jo kauan lmao. Sopii aina tilanteeseen. Niinku can these guys go to hell srsly i'm- I'm 😂 bye 😭💔 RÄÄH ettäs uskallattekin tehä mulle näin 😭 erityisesti nyt yuto hui gd ten ja...... No, ne ainakin. Taeil? 🙄 Oikeest jos who you ei lakkaa soimasta mun päässä nyt niin alan huutaa 😭😭😭😭 vielä kun se oli siinä vidissä minkä takia rakastuin ees huihin aaaaa 😭😭😭😭😭😭😭 vitun gotoe se on niinku responsible for everything, ensinnäkin se on vastuussa mun rakastumisesta huihin, toiseks se on vastuussa mun rakastumisesta yutoon, kolmanneks se on vastuussa mun rakastumisesta hanseen, ja näin 🙄 niin ja tietenkin jinhoon ja kinoon koska en mä nyt niihinkää olis rakastunu ilman sitä vitun videota. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 Eeeeejhhhhhh Tulee taas nii elävästi mieleen se ku kuuntelin sillon love me like you do ja mietin huita ja taeilia 🙄 fine 🙃 thats.... Fine 🙃 ja se TOTAALINEN hermoromahus ku katoin daisyn performance versiota(? I think?) Ja aloin vaa vittu itkee ja sain ihan totaalisen hermoromahuksen ja öö seuraaavana päivänä tais olla se lanssikeikka 🙄 taas puhun niinku se ois ollu jotenki ihastuksista johtuvaa juujuu nii vissiin. Voihan se olla osasyy mutta en usko kirveelläkään että pelkästään rakkaudesta tai tämmösist ois johtunut se lanssikeikka. En mä oikeesti tiiä mistä se johtu. En yhtään tajuu vielkää mitä se oli. Sen vaan muistan et helvetti pelkäsin kuolevani siihen paineen tunteeseen rinnas tai mikä se ny olikaa. Emmä tiiä vittu. Vittu ku pitää olla tämmönen pohtija mut en kai sille mitään voi, enkä haluu itteeni dissaa siit et oon omanlainen D:::::: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja