Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 112455" data-attributes="member: 34"><p>Okei. Smuttien lukemises on se homma kyllä, että kun sä luet niitä sä oot ihan "omg 😍 yes 😍😍😍😍" (ja siis honestly tunsin ihan fyysisesti vaa rinnas sellast.... Väreilyä xd ku en muutakaa sanaa keksi) ja oot ihan et aaaaaaaa omg omg omg 😍💕❣️😭👀 MUTTA. ei niitä kestä. Ja sitten siis kun sä luet sitö niin oot vaan silleen "mä niiiin haluaisin et tää tapahtuis oikeesti like why can't i have that" tai ainakin tota äskestä lukiessa niin olin todellakin sillee juu ois kieltämättä ihan vitun amazing jos huin kans pääsis tekee sexual stuff 🙄 niiku oot ihan totaalisesti slllee et "KYLLÄ." samoin ku romanttisetki tunteet saattaa myös pahentua sitä lukiessa tai oot iha siis kaikin puolin sekasin, seksuaalisesti ja romanttisesti ja lhan niiku kaikin tavoin. Et tiedä pitäiskö itkee, nauraa, olla turned on, runkata, yrittää olla iha normaalisti, kiljua vai juoda henkihieverissä jotain vettä ja yrittää rauhottua 🙄 saatoin tehdä noi kaikki asiat, tai sitten en, who knows 🙄 sen ainakin voin paljastaa että nauroin ja itkin 🙄 mut nii siis. Pointti on se että noista menee totaalisen sekasin (vaikka sitä on kyllä jo valmiiksi ihan sekasin joten periaatteessa ei mitään ongelmaa) ja sit on niiku ihan sillee et mä niiiin haluun et noin tapahtuis. Eikä pelkästään siin seksuaalises mieles. Toki myös se sex part. Mut muutenki sitä haluu edes olla samas huonees sen kaa ja että se edes koskisi suhun. Että se edes puhuis sun kaa. Niinku all those simple little things. Aloin itkee varmaa just sen takii ku haluun niin kovasti vaa olla sen lähel. Ah en tajuu miten paljon voi haluta jonkun ihmisen lähelle. En voi selittää kuinka rakastan sitä ääliöööö. Mut niin. All that shit, mut sit myös se sex part. Oot vaa sillee "haluun niin paljon tota, jos voisin ni mä NIIN haluisin olla sen kaa sängys". Mut sit kun rupee miettii sitä tarkemmin. Ehkä sitä ei heti ajattele sen kummemmin mut sit kun alkaa miettii ni iskee epäilys, et pystyisinkö mä OIKEASTI todellisuudes. Totta kai oot silleen "totta vitussa mä haluun olla sen kaa sängys" mut sit epäilyttää et oonko mä kuitenkin vaa liian pelokas jotenkin siihen. I mean it's a lot. Tilanteena kaikki tollanen on tosi overwhelming. Jos jo se että ylipäätään ajattelen ja kuvittelen sen tilanteen on overwhelming ja se vie kaikki mun energiat ja jotenkin ahdistaa (vaikka sitä haluunkin vitusti) niin miten todellinen tilanne sit vaikuttais et oisko se vaa IHAN liian overwhelming kuitenkin. And at least for a virgin like me 🙄🙄🙄🙄 mut joo. I definitely want that. Mutta en siis kenenkään muun kanssa, ainoastaan huin (ja no joo tietysti onhan noita muita mut pääasiassa kai hui) joten sitä ei tuu tapahtuu i guess joten. Joten en todellakaan oo muutenkaan nyt harrastamassa seksiä ainakaan pitkään aikaan kenenkään kanssa. Ei siis muutosta suunnitelmiin sillä saralla 👀</p><p></p><p>I literally don't know</p><p></p><p>Jotenkin.. mun tunteet on vaa yksinkertaisesti aivan sekasin :D niinku don't fucking do this to me?????? Oon ihan totaalisen hajalla :Dd välillä on jopa helppo olla, on mul tänäänkin välillä ollu ihan ok ja helppo olo, sellanen ihan alright. Mut sit välillä tulee tosiaan näitä että en vaan PYSTY kestää. En vaan KESTÄ. siis niitä hetkiä on paljon ja niitä on joka päivä, monta kertaa päivässä tuntuu että oon vaan silleen "mä en kestä tätä oloa mä en kestä tätä tunnetta tää on vaan liian syvää" joten joo totta kai jatkuvasti oon aivan sekasin ku seinäkello. Mut onneks edes välillä on niitä helppojakin hetkiä. Ainakin tänään on ollu. Niin se on kyl hyvä juttu etten ihan joka sekunti oo täysin rikki. Et välillä pystyn olee vähän edes ajattelematta sitä. Hetken aikaa. Se on hyvä. Mut ne hetket ku oon hajalla nii sillon se todellakin on sitä. Tunteet läikkyy yli ja kaipaus on niin tolkutonta ettei mitään rajaa.</p><p></p><p>Muuten. Mietin sitä THE unta silloin. Et oliks sekin jollain tasol sexual shit. Siis se oli tosi sulonen uni ja kinda innocent mostly????? I think. Mut sit. Oli siin ehk jotain kohtia mitkä oli vähän hmm hmm 😭😭 esim siin jossai kohtaa ku hui suuteli mua kaulalle nii se oli kyl vähän sellast kinda kyseenalasta 😌 it was good tho 😭 ja saatto siin olla muutaki. Mut pitkälti se oli vaa sellane tosi raastavan sulonen uni. Like literally it was so beautiful. </p><p></p><p>Mut joo, tuli vaa mielee et oonhan mä siitä ainakin kerran siis nähny jotain hieman sexual-ish unta. Damn mite mul vieläkin on sellane olo et turhaudun niin paljon, ehh niiku ei kukaan voi olla noin kuuma mua sattuuuuuuuuu tää 😭😩 pls fuck me 😭😭😭😭 aaaa ei tämmöstä saa olla. Mut joo tässä se taas nähdään et lähinnä tämmösiä fiiliksiä on missään kunnon mittakaavassa vaan sellasia kohtaan joihin oon liian rakastunu. Average ihastukset on yleensä enemmän sillee et en mä niit hirveesti aattele tällä tavalla. Esimerkis jun. Tykkään siit kyl tai ainakin oon tykännyt siit suht paljon mut ei se mikään hui ole. Joten vaikka se on ihastus mut silti se ei oo mikää hui tms. Niin en oo yhtään ainutta kertaa aatellu mitään et voisinpa olla sen kaa silleen. Vaikka ihastus se silti on jossain määrin tai on ollut tai jtn.</p><p></p><p>Et ei onneks kovin super moni tyyppi aiheuta tän tason seksuaalista sekoomista. Pitkältihän se varmaan siitä rakastumisesta johtuu.</p><p></p><p>Emt. Huille semmoset terveiset että mua HAJOTTAA NIIN PALJON niinku don't even at me 😩 i'm doneeeee 😭 en kyllä ymmärrä miks tää tapahtuu mulle oonko tehny jotain väärää vai miks helvetissä</p><p></p><p>No. Ei se ainakaan mun vika ole, saatana. Jos se fakta edes auttaa vähän. Ja auttaahan se, ainakaan mulla ei oo mitään syytä syyttää itteeni tästä kaikesta. En oo mitenkään huono tän kaiken takii, en voi tälle mitään. I CAN'T help my feelings, se on vaan fakta. Jopa yks ammattilainen jonka kanssa juttelin sano mulle niin. Joten. Ei syytä inhota itteensä minkään tämmösen takii, tai minkään muunkaan takii. Vaikka kuinka vituttais mut mun vika tää ei ole eikä mus oo mitään vikaa, ei tän suhteen eikä muutenkaan.</p><p></p><p>Ugh vois kuunnella musaa ehk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 112455, member: 34"] Okei. Smuttien lukemises on se homma kyllä, että kun sä luet niitä sä oot ihan "omg 😍 yes 😍😍😍😍" (ja siis honestly tunsin ihan fyysisesti vaa rinnas sellast.... Väreilyä xd ku en muutakaa sanaa keksi) ja oot ihan et aaaaaaaa omg omg omg 😍💕❣️😭👀 MUTTA. ei niitä kestä. Ja sitten siis kun sä luet sitö niin oot vaan silleen "mä niiiin haluaisin et tää tapahtuis oikeesti like why can't i have that" tai ainakin tota äskestä lukiessa niin olin todellakin sillee juu ois kieltämättä ihan vitun amazing jos huin kans pääsis tekee sexual stuff 🙄 niiku oot ihan totaalisesti slllee et "KYLLÄ." samoin ku romanttisetki tunteet saattaa myös pahentua sitä lukiessa tai oot iha siis kaikin puolin sekasin, seksuaalisesti ja romanttisesti ja lhan niiku kaikin tavoin. Et tiedä pitäiskö itkee, nauraa, olla turned on, runkata, yrittää olla iha normaalisti, kiljua vai juoda henkihieverissä jotain vettä ja yrittää rauhottua 🙄 saatoin tehdä noi kaikki asiat, tai sitten en, who knows 🙄 sen ainakin voin paljastaa että nauroin ja itkin 🙄 mut nii siis. Pointti on se että noista menee totaalisen sekasin (vaikka sitä on kyllä jo valmiiksi ihan sekasin joten periaatteessa ei mitään ongelmaa) ja sit on niiku ihan sillee et mä niiiin haluun et noin tapahtuis. Eikä pelkästään siin seksuaalises mieles. Toki myös se sex part. Mut muutenki sitä haluu edes olla samas huonees sen kaa ja että se edes koskisi suhun. Että se edes puhuis sun kaa. Niinku all those simple little things. Aloin itkee varmaa just sen takii ku haluun niin kovasti vaa olla sen lähel. Ah en tajuu miten paljon voi haluta jonkun ihmisen lähelle. En voi selittää kuinka rakastan sitä ääliöööö. Mut niin. All that shit, mut sit myös se sex part. Oot vaa sillee "haluun niin paljon tota, jos voisin ni mä NIIN haluisin olla sen kaa sängys". Mut sit kun rupee miettii sitä tarkemmin. Ehkä sitä ei heti ajattele sen kummemmin mut sit kun alkaa miettii ni iskee epäilys, et pystyisinkö mä OIKEASTI todellisuudes. Totta kai oot silleen "totta vitussa mä haluun olla sen kaa sängys" mut sit epäilyttää et oonko mä kuitenkin vaa liian pelokas jotenkin siihen. I mean it's a lot. Tilanteena kaikki tollanen on tosi overwhelming. Jos jo se että ylipäätään ajattelen ja kuvittelen sen tilanteen on overwhelming ja se vie kaikki mun energiat ja jotenkin ahdistaa (vaikka sitä haluunkin vitusti) niin miten todellinen tilanne sit vaikuttais et oisko se vaa IHAN liian overwhelming kuitenkin. And at least for a virgin like me 🙄🙄🙄🙄 mut joo. I definitely want that. Mutta en siis kenenkään muun kanssa, ainoastaan huin (ja no joo tietysti onhan noita muita mut pääasiassa kai hui) joten sitä ei tuu tapahtuu i guess joten. Joten en todellakaan oo muutenkaan nyt harrastamassa seksiä ainakaan pitkään aikaan kenenkään kanssa. Ei siis muutosta suunnitelmiin sillä saralla 👀 I literally don't know Jotenkin.. mun tunteet on vaa yksinkertaisesti aivan sekasin :D niinku don't fucking do this to me?????? Oon ihan totaalisen hajalla :Dd välillä on jopa helppo olla, on mul tänäänkin välillä ollu ihan ok ja helppo olo, sellanen ihan alright. Mut sit välillä tulee tosiaan näitä että en vaan PYSTY kestää. En vaan KESTÄ. siis niitä hetkiä on paljon ja niitä on joka päivä, monta kertaa päivässä tuntuu että oon vaan silleen "mä en kestä tätä oloa mä en kestä tätä tunnetta tää on vaan liian syvää" joten joo totta kai jatkuvasti oon aivan sekasin ku seinäkello. Mut onneks edes välillä on niitä helppojakin hetkiä. Ainakin tänään on ollu. Niin se on kyl hyvä juttu etten ihan joka sekunti oo täysin rikki. Et välillä pystyn olee vähän edes ajattelematta sitä. Hetken aikaa. Se on hyvä. Mut ne hetket ku oon hajalla nii sillon se todellakin on sitä. Tunteet läikkyy yli ja kaipaus on niin tolkutonta ettei mitään rajaa. Muuten. Mietin sitä THE unta silloin. Et oliks sekin jollain tasol sexual shit. Siis se oli tosi sulonen uni ja kinda innocent mostly????? I think. Mut sit. Oli siin ehk jotain kohtia mitkä oli vähän hmm hmm 😭😭 esim siin jossai kohtaa ku hui suuteli mua kaulalle nii se oli kyl vähän sellast kinda kyseenalasta 😌 it was good tho 😭 ja saatto siin olla muutaki. Mut pitkälti se oli vaa sellane tosi raastavan sulonen uni. Like literally it was so beautiful. Mut joo, tuli vaa mielee et oonhan mä siitä ainakin kerran siis nähny jotain hieman sexual-ish unta. Damn mite mul vieläkin on sellane olo et turhaudun niin paljon, ehh niiku ei kukaan voi olla noin kuuma mua sattuuuuuuuuu tää 😭😩 pls fuck me 😭😭😭😭 aaaa ei tämmöstä saa olla. Mut joo tässä se taas nähdään et lähinnä tämmösiä fiiliksiä on missään kunnon mittakaavassa vaan sellasia kohtaan joihin oon liian rakastunu. Average ihastukset on yleensä enemmän sillee et en mä niit hirveesti aattele tällä tavalla. Esimerkis jun. Tykkään siit kyl tai ainakin oon tykännyt siit suht paljon mut ei se mikään hui ole. Joten vaikka se on ihastus mut silti se ei oo mikää hui tms. Niin en oo yhtään ainutta kertaa aatellu mitään et voisinpa olla sen kaa silleen. Vaikka ihastus se silti on jossain määrin tai on ollut tai jtn. Et ei onneks kovin super moni tyyppi aiheuta tän tason seksuaalista sekoomista. Pitkältihän se varmaan siitä rakastumisesta johtuu. Emt. Huille semmoset terveiset että mua HAJOTTAA NIIN PALJON niinku don't even at me 😩 i'm doneeeee 😭 en kyllä ymmärrä miks tää tapahtuu mulle oonko tehny jotain väärää vai miks helvetissä No. Ei se ainakaan mun vika ole, saatana. Jos se fakta edes auttaa vähän. Ja auttaahan se, ainakaan mulla ei oo mitään syytä syyttää itteeni tästä kaikesta. En oo mitenkään huono tän kaiken takii, en voi tälle mitään. I CAN'T help my feelings, se on vaan fakta. Jopa yks ammattilainen jonka kanssa juttelin sano mulle niin. Joten. Ei syytä inhota itteensä minkään tämmösen takii, tai minkään muunkaan takii. Vaikka kuinka vituttais mut mun vika tää ei ole eikä mus oo mitään vikaa, ei tän suhteen eikä muutenkaan. Ugh vois kuunnella musaa ehk. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja