Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 112457" data-attributes="member: 34"><p>Oh SHIT NO DON'T EVEN DO THIS</p><p></p><p>sitä paitsi se smutin lukeminen oli virhe HUUTISTA nyt en pysty muuta ku vaa kuvittelee sen joka kerta ku katon huita ahaaa THANKS 👀😭 are you freaking serious mate like-</p><p></p><p>Ughhhhhhh</p><p></p><p>That was one hot story to be honest 🤷 here we fucking go lmao i aint ok</p><p></p><p>Jep mut se nyt ei oo mun suurin ongelma edes.</p><p></p><p>Vaan kaikki muukin tässä on nyt vaan niin törkeen raastavaa</p><p></p><p>En voi selittää kuinka rakastan tota. Oon aivan sata prossaa varma et huiiii on mun suurin rakkaus kaikista tai vähintäänkin jossain top vitosessa aivan vitun varmasti. Ei monikaan oo ollu tätä pahempi keissi i think????? Niinku iha jäätävää oikeest</p><p></p><p>Siis välillä vaa mietin</p><p></p><p>Et varmaa joku vuoden 2018 minä ois ihan helvetin järkyttyny jos oisin sillon tienny et mulle käy näin. Vaikka yhtä lailla sillon mulla oli suuria rakkauksia mut että joku KPOP TYYPPI niiku aha ok. Ja eikä vaan yks vaan useampia. Ja niinku monta jopa sellasta jotka on ihan törkeen pahoja, kuten hui, yuto, hobi, gd, ten. En kestä ku kpop oli sillon niin vieras maailma mulle kuitenkin. Eeeeeei helvetti jos oisin sillon nähny tulevaisuuteen oisin ollu silleen "i'm not going there" :Dddddd</p><p></p><p>Ugh is reality real</p><p></p><p>Seriously</p><p></p><p>DON'T 😩 don't even think 😩</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 112457, member: 34"] Oh SHIT NO DON'T EVEN DO THIS sitä paitsi se smutin lukeminen oli virhe HUUTISTA nyt en pysty muuta ku vaa kuvittelee sen joka kerta ku katon huita ahaaa THANKS 👀😭 are you freaking serious mate like- Ughhhhhhh That was one hot story to be honest 🤷 here we fucking go lmao i aint ok Jep mut se nyt ei oo mun suurin ongelma edes. Vaan kaikki muukin tässä on nyt vaan niin törkeen raastavaa En voi selittää kuinka rakastan tota. Oon aivan sata prossaa varma et huiiii on mun suurin rakkaus kaikista tai vähintäänkin jossain top vitosessa aivan vitun varmasti. Ei monikaan oo ollu tätä pahempi keissi i think????? Niinku iha jäätävää oikeest Siis välillä vaa mietin Et varmaa joku vuoden 2018 minä ois ihan helvetin järkyttyny jos oisin sillon tienny et mulle käy näin. Vaikka yhtä lailla sillon mulla oli suuria rakkauksia mut että joku KPOP TYYPPI niiku aha ok. Ja eikä vaan yks vaan useampia. Ja niinku monta jopa sellasta jotka on ihan törkeen pahoja, kuten hui, yuto, hobi, gd, ten. En kestä ku kpop oli sillon niin vieras maailma mulle kuitenkin. Eeeeeei helvetti jos oisin sillon nähny tulevaisuuteen oisin ollu silleen "i'm not going there" :Dddddd Ugh is reality real Seriously DON'T 😩 don't even think 😩 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja