Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 112459" data-attributes="member: 34"><p>Se vitun ficci....... I hate fics.... Every single one of them......</p><p></p><p>Mutta jännää koska sillee periaatteessa ku luin sitä ni pystyin toki kuvittelee sen tilanteen mut sit kuitenki tavallaan se on vaikee kuvitella koska en tiiä mul tulee joku blokkaus mielessä siihen et niinku ei tätä ei nyt kuvitella ollenkaan :D en tiiä ehkä oon vaa liikaa silleen "tirsk" enkä pysty tosissani aattelee koko tilannetta. Pystyn periaatteessa sen kuvittelee mut monesti mul vaa tulee joku sellanen et eih en kykene.</p><p></p><p>Ja koska en tiiä et millanen hui OIKEESTI olis sängys niin se on vähän sillee et njoo en tiiä oisko se sellane sweet vai sellane rough enkä tiiä milt sen moaning (mikä toi on suomeks, voihkinta XD) kuulostas, enkä tiiä niinku yhtään siit et millast se ois oikeesti niin mun on vaa jotenki vaikee tosissani kuvitella. LMAO in my mind hui on sitä paitsi ace af, tarkotan siis vaa sitä että en yleensä oo tullu ees aatelleeks sitä et nii eiköhän seki joskus tämmösiä asioit aattele 😬 sillee "what do you mean miten niin sil on sex drive ja miten niin seki todennäköisesti runkkailee joskus 🙄" koska yleensä en ajattele tollast nii sit ku sen tajuu ni oot vaa sillee "..................... Ei vittu kuin hot" 🙂🙂🙂🙂🙂🙂 koska yleensä ei vaa keskity tollasee. Mut nii. Sitä on hankala kuvitella et millane se on seksuaalisis tilanteis kosk sitä ei vaa pysty kuvittelemaan.</p><p></p><p>Ugh i hate this</p><p></p><p>Huoh haluun et kaikki tapahtuis tismalleen niiku siin ficis huutista it was so hot</p><p></p><p>Niinku why.</p><p>Tai antakaa EDES enemmän paidatonta materiaalia siitä koska haluun vaa nähä eees jotain</p><p></p><p>Although haluun kyl nähä enemmänkin</p><p></p><p>Damn i want him so much</p><p></p><p>Tota............. Joo-o.</p><p></p><p>My sex repulsion got YEETED out of the window. Ainakin jokseenkin.</p><p></p><p>Kuinka on edes MAHDOLLISTA haluta jotain ihmistä näin paljon</p><p></p><p>Niinku DAMN IT DUDE GIVE IT TO ME 🤦 smh 😂</p><p></p><p>throwback siihen alkuun ku olin viel sillee "kyl mä sitä jollain tasolla haluun mut en oo mitenkään super turned on kuitenkaan"</p><p></p><p>Well that escalated 🙄 nyt oon vaa sillee i never wanted anyone more XDDDD</p><p></p><p>Sehän muute vittu eskaloitu. En voi ees muistella sitä alkua hahahshs ajatella että siit tuli tämmöstä koska olin ihan sillee "no onhan se sellane jota haluun jokseenkin joo, mutta en mä ny totaalisen sekasin oo siit seksuaalisesti sentään"</p><p></p><p>Vittu xd those INNOCENT times 🤦what up. Tosin silloin kyl muistan kuinka kuuntelin taeminin thirsty ja olin sillee mm sure. Joten ei se toki täysin ollu sellast non-sexual. Kyl mä sitä ajattelin.</p><p></p><p>Mut aikamoinen harppaus silti sieltä tähän koska ei se ny tämmöstä ollu XD</p><p></p><p>Et KIITTI 😂😂😂😂😂</p><p></p><p>WHY AM I EVEN HERE</p><p></p><p>vois kyllä olla nyt kunnolla mutta en tiiä taidan sittenkin vaan kattoo matskuu huista</p><p></p><p>Niiku pls end me</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 112459, member: 34"] Se vitun ficci....... I hate fics.... Every single one of them...... Mutta jännää koska sillee periaatteessa ku luin sitä ni pystyin toki kuvittelee sen tilanteen mut sit kuitenki tavallaan se on vaikee kuvitella koska en tiiä mul tulee joku blokkaus mielessä siihen et niinku ei tätä ei nyt kuvitella ollenkaan :D en tiiä ehkä oon vaa liikaa silleen "tirsk" enkä pysty tosissani aattelee koko tilannetta. Pystyn periaatteessa sen kuvittelee mut monesti mul vaa tulee joku sellanen et eih en kykene. Ja koska en tiiä et millanen hui OIKEESTI olis sängys niin se on vähän sillee et njoo en tiiä oisko se sellane sweet vai sellane rough enkä tiiä milt sen moaning (mikä toi on suomeks, voihkinta XD) kuulostas, enkä tiiä niinku yhtään siit et millast se ois oikeesti niin mun on vaa jotenki vaikee tosissani kuvitella. LMAO in my mind hui on sitä paitsi ace af, tarkotan siis vaa sitä että en yleensä oo tullu ees aatelleeks sitä et nii eiköhän seki joskus tämmösiä asioit aattele 😬 sillee "what do you mean miten niin sil on sex drive ja miten niin seki todennäköisesti runkkailee joskus 🙄" koska yleensä en ajattele tollast nii sit ku sen tajuu ni oot vaa sillee "..................... Ei vittu kuin hot" 🙂🙂🙂🙂🙂🙂 koska yleensä ei vaa keskity tollasee. Mut nii. Sitä on hankala kuvitella et millane se on seksuaalisis tilanteis kosk sitä ei vaa pysty kuvittelemaan. Ugh i hate this Huoh haluun et kaikki tapahtuis tismalleen niiku siin ficis huutista it was so hot Niinku why. Tai antakaa EDES enemmän paidatonta materiaalia siitä koska haluun vaa nähä eees jotain Although haluun kyl nähä enemmänkin Damn i want him so much Tota............. Joo-o. My sex repulsion got YEETED out of the window. Ainakin jokseenkin. Kuinka on edes MAHDOLLISTA haluta jotain ihmistä näin paljon Niinku DAMN IT DUDE GIVE IT TO ME 🤦 smh 😂 throwback siihen alkuun ku olin viel sillee "kyl mä sitä jollain tasolla haluun mut en oo mitenkään super turned on kuitenkaan" Well that escalated 🙄 nyt oon vaa sillee i never wanted anyone more XDDDD Sehän muute vittu eskaloitu. En voi ees muistella sitä alkua hahahshs ajatella että siit tuli tämmöstä koska olin ihan sillee "no onhan se sellane jota haluun jokseenkin joo, mutta en mä ny totaalisen sekasin oo siit seksuaalisesti sentään" Vittu xd those INNOCENT times 🤦what up. Tosin silloin kyl muistan kuinka kuuntelin taeminin thirsty ja olin sillee mm sure. Joten ei se toki täysin ollu sellast non-sexual. Kyl mä sitä ajattelin. Mut aikamoinen harppaus silti sieltä tähän koska ei se ny tämmöstä ollu XD Et KIITTI 😂😂😂😂😂 WHY AM I EVEN HERE vois kyllä olla nyt kunnolla mutta en tiiä taidan sittenkin vaan kattoo matskuu huista Niiku pls end me [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja