Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 112472" data-attributes="member: 34"><p>I AM PANICKING</p><p></p><p>for real. Miten jo se että luen yuto x reader voi aiheuttaa mulle kauheen hihityskohtauksen ja paniikin 🙄 tai niiku et i can't help it, joka ikinen kerta mun on vaa pakko olla sillee tirsk en vaa pysty suhtautua näihin normaalisti aaaaaaaaaa 😂 </p><p></p><p>VAIKKA oon lukenu smut ficcejä jo varmaan 13-vuotiaadta asti 😩😩😩😩😩 it's the same old! Tosin oon pitäny aika monenkin vuoden tauon kaikesta vastaavasta niin ehkä nyt oon sillee "hihihi that's too dirty 😳"</p><p></p><p>Huoh vielä vähän aikaa sitten olin varma etten ees pystyisi enää lukee mitään tämmösiä ficcejä. Mun repulsion on ollu niin pahaa välillä et kelasin että en varmana pysty. Mut ei mua nyt silleen ällötä ku yleensä. Outoo. Sitä tosin vähän mietin et toivottavasti ei ala ahistaa jälkeenpäin myöskään mut ei kai nyt sentään. Ficit on kuitenkin ihan eri asia kuin esim seksikohtauksen näkeminen. Se on mulle ilmeisesti liian paha mut ficit on ihan ok et ei ne ällötä näköjään? Kai.</p><p></p><p>Mietin myös että onko kyse jotenki siitä kun ficeissähän se on juurikin sellai ajatus siitä tietystä, ihastuksesta ofc, mut sit taas ehkä seksi yleisesti saattaa ällöttää tai vaikka just seksikohtauksen näkeminen, mut niiku täs kontekstissa ehkä ei ällötä koska kyseessä on kuitenkin ihastus. En tiiä. Just a theory. Ota ny must selvää. Mutta ihmeen positiivinen olo mulla on nykyään oon jotenki vaa sillee um who cares sexuality is normal 🙄 en melkeen koskaan oo ollu tollee viime aikoina ainakaan.</p><p></p><p>Hhhh.</p><p>En tiiä kyl et pääsenköhän koskaa eteenpäin tosta yuto x reader kohasta XDDDDD varmaa oon vaa sillee ei vittu en uskalla lukea lmao 😂</p><p></p><p>Also kysymys: miks sillon edellisenä yönä oli helpompi lukee mut tänää tai nyt oon ollu ihan liian sekasin :D eka se hui ficci sai mut iha sekasi ja nyt en pysty ees lukee tota yuto ficcii. Siinä hui ficissäki pidin taukoja ku en vaa kyenny lukee normaalisti :Ddddd niiku wtf</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 112472, member: 34"] I AM PANICKING for real. Miten jo se että luen yuto x reader voi aiheuttaa mulle kauheen hihityskohtauksen ja paniikin 🙄 tai niiku et i can't help it, joka ikinen kerta mun on vaa pakko olla sillee tirsk en vaa pysty suhtautua näihin normaalisti aaaaaaaaaa 😂 VAIKKA oon lukenu smut ficcejä jo varmaan 13-vuotiaadta asti 😩😩😩😩😩 it's the same old! Tosin oon pitäny aika monenkin vuoden tauon kaikesta vastaavasta niin ehkä nyt oon sillee "hihihi that's too dirty 😳" Huoh vielä vähän aikaa sitten olin varma etten ees pystyisi enää lukee mitään tämmösiä ficcejä. Mun repulsion on ollu niin pahaa välillä et kelasin että en varmana pysty. Mut ei mua nyt silleen ällötä ku yleensä. Outoo. Sitä tosin vähän mietin et toivottavasti ei ala ahistaa jälkeenpäin myöskään mut ei kai nyt sentään. Ficit on kuitenkin ihan eri asia kuin esim seksikohtauksen näkeminen. Se on mulle ilmeisesti liian paha mut ficit on ihan ok et ei ne ällötä näköjään? Kai. Mietin myös että onko kyse jotenki siitä kun ficeissähän se on juurikin sellai ajatus siitä tietystä, ihastuksesta ofc, mut sit taas ehkä seksi yleisesti saattaa ällöttää tai vaikka just seksikohtauksen näkeminen, mut niiku täs kontekstissa ehkä ei ällötä koska kyseessä on kuitenkin ihastus. En tiiä. Just a theory. Ota ny must selvää. Mutta ihmeen positiivinen olo mulla on nykyään oon jotenki vaa sillee um who cares sexuality is normal 🙄 en melkeen koskaan oo ollu tollee viime aikoina ainakaan. Hhhh. En tiiä kyl et pääsenköhän koskaa eteenpäin tosta yuto x reader kohasta XDDDDD varmaa oon vaa sillee ei vittu en uskalla lukea lmao 😂 Also kysymys: miks sillon edellisenä yönä oli helpompi lukee mut tänää tai nyt oon ollu ihan liian sekasin :D eka se hui ficci sai mut iha sekasi ja nyt en pysty ees lukee tota yuto ficcii. Siinä hui ficissäki pidin taukoja ku en vaa kyenny lukee normaalisti :Ddddd niiku wtf [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja