Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 112496" data-attributes="member: 34"><p>Niiku oikeesti it SENDS ME</p><p></p><p>en oo ikinä ollu näin:</p><p>- huvittunut</p><p>- peloissani</p><p>- ahdistunut</p><p>- masentunut</p><p>- vittuuntunut</p><p></p><p>Samaan aikaan. Ja oon totaalisesti syyllisyyden kourissa ja tuntuu et putoon johonki kuiluun taas sen syyllisyyden takia lmao vaikka yritän sanoo ittelleni et ei mitään hätää hei on täysin normaalia tuntea noin.....</p><p></p><p>Huoh se aiempi versio tästä kiimasta yutoa kohtaan oli jopa ihan viatonta verrattuna tähän. Se oli lähinnä sellanen "omgg suutele mun kaulaa aww ihanaa olla näin lähellä sitä" mut nyt basically upgrade: "spank me choke me fuck me slap me tie me up" 🙄🙄🙄🙄🙄🙄 whatthe HELL</p><p></p><p>JUUJUU VITTU XD</p><p></p><p>Toki.</p><p></p><p>Aika törkeetä kyllä olla noin laiton 🙄 </p><p></p><p>Tajusin just etten enää pysty koskaan kattoo yutoo sillee viattomasti lmao muistan aina nää kuvitelmat siitä what the hell</p><p></p><p>kai tässäkin joku tarkotus on ei helvetti XDDDDDDD</p><p></p><p>Sitä paitsi kaikki tuli niin saatanasti vaa puskista et en kestä</p><p></p><p>Mut en tiiä ihminen on ihan luonnostaan seksuaalinen olento (suurimmaks osaks) niin ei hätää ei ole mun vika 🙋</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 112496, member: 34"] Niiku oikeesti it SENDS ME en oo ikinä ollu näin: - huvittunut - peloissani - ahdistunut - masentunut - vittuuntunut Samaan aikaan. Ja oon totaalisesti syyllisyyden kourissa ja tuntuu et putoon johonki kuiluun taas sen syyllisyyden takia lmao vaikka yritän sanoo ittelleni et ei mitään hätää hei on täysin normaalia tuntea noin..... Huoh se aiempi versio tästä kiimasta yutoa kohtaan oli jopa ihan viatonta verrattuna tähän. Se oli lähinnä sellanen "omgg suutele mun kaulaa aww ihanaa olla näin lähellä sitä" mut nyt basically upgrade: "spank me choke me fuck me slap me tie me up" 🙄🙄🙄🙄🙄🙄 whatthe HELL JUUJUU VITTU XD Toki. Aika törkeetä kyllä olla noin laiton 🙄 Tajusin just etten enää pysty koskaan kattoo yutoo sillee viattomasti lmao muistan aina nää kuvitelmat siitä what the hell kai tässäkin joku tarkotus on ei helvetti XDDDDDDD Sitä paitsi kaikki tuli niin saatanasti vaa puskista et en kestä Mut en tiiä ihminen on ihan luonnostaan seksuaalinen olento (suurimmaks osaks) niin ei hätää ei ole mun vika 🙋 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja