Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 112528" data-attributes="member: 34"><p><em>Tää on taas todella tmi mut mä en enää välitä koska oon puhunu jo näin paljon..... Muutenki :D laitan spoilerin lmao</em></p><p></p><p>[ISPOILER]Literally mun sex drive usually: oon satisfied helposti jopa silleen et runkkaan kerran neljäs kuukaudessa, ei ole välttämättä mikään ongelma</p><p>Meanwhile mun sex drive tällä hetkellä: oon runkannu <em>TÄNÄÄN</em> kolme kertaa enkä tiedä oonko vieläkään satisfied. KOLME. KERTAA. tänään. Mitä. Vittua.</p><p></p><p>Mitä <em>helvettiä</em> täällä tapahtuu<em> </em></p><p><em></em></p><p><em>oikeest</em></p><p></p><p></p><p>Mua panettaa vieläkin yuton takii vaikka mitä tekisin, mut heti ku nään siit jotain tai pelkästään se tulee vaa mielee ni ihan törkee kiima🥴 yritän olla chillisti mut se ei auta :D vittu tämmönen on todella harvinaista mulla i guess nyt sit vihdoin tiedän mitä on törkeen voimakas sexual attraction. Ei hele. Tuntuu niin oudolta. Kieltämättä aattelin kyl äsken huita ja yutoa et joo... Ne on molemmat niin vitun. I'm...... Ahahaha sure ok. Kiihottaa jo pelkästään molempien ääni, niillä on hyvin erilaiset äänet lmao mutta molemmat on 🔥 ei vittu ja mä olin joskus se tyyppi joka suurinpiirtein ihmetteli et miks ihmiset on ihan sillee et yutol on seksikäs ääni et ei se ny mitää ihmeellistä mussa aiheuta. :D juupa. Hah tai niiku ok en oikeesti tiedä kumpi kiihottaa mua enemmän hui vai yuto mut molemmat kyllä ja paljon. Great..... En jaksa :D</p><p></p><p>Alkaiskohan tää koht rauhottua. Ku en vaa kertakaikkiaan jaksa edes ajatella lol. Ei saatana.</p><p></p><p>Mut kieltämättä oli vähän pelottavaa kun tuntu et oon sellases tilas etten tajua mitään vaa oon niin helvetin kiimas ku runkkasin et se oli nii outoa olin vaa iha vitu wild.</p><p></p><p>Noniin.[/ISPOILER]</p><p></p><p>Oikeest oon ihan skskskkkkkkk mua pelottaa ku tää kesu on niin tmi D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 112528, member: 34"] [I]Tää on taas todella tmi mut mä en enää välitä koska oon puhunu jo näin paljon..... Muutenki :D laitan spoilerin lmao[/I] [ISPOILER]Literally mun sex drive usually: oon satisfied helposti jopa silleen et runkkaan kerran neljäs kuukaudessa, ei ole välttämättä mikään ongelma Meanwhile mun sex drive tällä hetkellä: oon runkannu [I]TÄNÄÄN[/I] kolme kertaa enkä tiedä oonko vieläkään satisfied. KOLME. KERTAA. tänään. Mitä. Vittua. Mitä [I]helvettiä[/I] täällä tapahtuu[I] oikeest[/I] Mua panettaa vieläkin yuton takii vaikka mitä tekisin, mut heti ku nään siit jotain tai pelkästään se tulee vaa mielee ni ihan törkee kiima🥴 yritän olla chillisti mut se ei auta :D vittu tämmönen on todella harvinaista mulla i guess nyt sit vihdoin tiedän mitä on törkeen voimakas sexual attraction. Ei hele. Tuntuu niin oudolta. Kieltämättä aattelin kyl äsken huita ja yutoa et joo... Ne on molemmat niin vitun. I'm...... Ahahaha sure ok. Kiihottaa jo pelkästään molempien ääni, niillä on hyvin erilaiset äänet lmao mutta molemmat on 🔥 ei vittu ja mä olin joskus se tyyppi joka suurinpiirtein ihmetteli et miks ihmiset on ihan sillee et yutol on seksikäs ääni et ei se ny mitää ihmeellistä mussa aiheuta. :D juupa. Hah tai niiku ok en oikeesti tiedä kumpi kiihottaa mua enemmän hui vai yuto mut molemmat kyllä ja paljon. Great..... En jaksa :D Alkaiskohan tää koht rauhottua. Ku en vaa kertakaikkiaan jaksa edes ajatella lol. Ei saatana. Mut kieltämättä oli vähän pelottavaa kun tuntu et oon sellases tilas etten tajua mitään vaa oon niin helvetin kiimas ku runkkasin et se oli nii outoa olin vaa iha vitu wild. Noniin.[/ISPOILER] Oikeest oon ihan skskskkkkkkk mua pelottaa ku tää kesu on niin tmi D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja