Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 112724" data-attributes="member: 34"><p>Tää BIISI :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD</p><p></p><p>tulee mieleen............ 2019 jos se oli sillon. Oh lord en tienny sillonkaa yhtää vittu mitää. Ei juma se oli vasta alkua 😭 hädin tuskin olin ees ehtiny rakastuu hobiin sillon ja BOI LET ME TELL YA hobi oli vasta lämmittelyä KYLLÄ JOPA SE VIIME VUODEN LOPULLA OLLUT SEKOILU (joka oli kyllä aivan sairasta mut silti)</p><p></p><p>Äääääää</p><p></p><p>Kinda tulee mielee yuto tost jajajshshsjs</p><p></p><p>MITÄ</p><p></p><p>VUODESTA 2019 PUHEEN OLLEN.</p><p></p><p>get enough................ En oo kuullu tota öö varmaa vuoteen ainakaan. HUUTO ITKEN.</p><p></p><p>MITÄ SAATANAA TÄMÄ ON ALAN OIKEASTI HUUTAMAA :D</p><p></p><p>lopettakaa</p><p></p><p>En en en en en</p><p></p><p>Ei ei ei ei ei</p><p></p><p><em>Still i remember your face</em></p><p><em>Forever</em></p><p></p><p>Makes ya remember all that shit again voi vittu 😭 apua huudan oikeesti tää biisi rakastan niin paljon ei vittu vihaan ei vittu</p><p></p><p>Hih tuli kyl niin puskista ku voi tulla. Kauheeta. Kylmät väreet oikeesti tuli.</p><p></p><p>Ofc.</p><p></p><p>I.</p><p></p><p>..........</p><p></p><p>Taylor: honey when i'm above the trees-</p><p>Minä: VIIIIIIIITTTUUUUUUUUUUUUUUU ei ei ei ei ei ei</p><p></p><p>Ei helvetin vittu nyt</p><p></p><p>Hil-jaa</p><p></p><p>Always hated this motherfucking song</p><p></p><p>Jos se oli 2021 ku kuuntelin tätä niin vittu mikä saatanan kontrasti sen ja tän ajan välillä</p><p></p><p>Ei helvetti mä </p><p></p><p>Mayday parade: alkaa soimaan</p><p>Minä: SKIP</p><p></p><p>ei saatanaaaaaaaaaa seuraava ei ollu sen parempi todellakaan</p><p></p><p>Bruh</p><p></p><p><em>Right time.... At the right moment... It's you</em></p><p><em></em></p><p><em></em></p><p>Sure. Of course.</p><p></p><p>This is literally hell.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 112724, member: 34"] Tää BIISI :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD tulee mieleen............ 2019 jos se oli sillon. Oh lord en tienny sillonkaa yhtää vittu mitää. Ei juma se oli vasta alkua 😭 hädin tuskin olin ees ehtiny rakastuu hobiin sillon ja BOI LET ME TELL YA hobi oli vasta lämmittelyä KYLLÄ JOPA SE VIIME VUODEN LOPULLA OLLUT SEKOILU (joka oli kyllä aivan sairasta mut silti) Äääääää Kinda tulee mielee yuto tost jajajshshsjs MITÄ VUODESTA 2019 PUHEEN OLLEN. get enough................ En oo kuullu tota öö varmaa vuoteen ainakaan. HUUTO ITKEN. MITÄ SAATANAA TÄMÄ ON ALAN OIKEASTI HUUTAMAA :D lopettakaa En en en en en Ei ei ei ei ei [I]Still i remember your face Forever[/I] Makes ya remember all that shit again voi vittu 😭 apua huudan oikeesti tää biisi rakastan niin paljon ei vittu vihaan ei vittu Hih tuli kyl niin puskista ku voi tulla. Kauheeta. Kylmät väreet oikeesti tuli. Ofc. I. .......... Taylor: honey when i'm above the trees- Minä: VIIIIIIIITTTUUUUUUUUUUUUUUU ei ei ei ei ei ei Ei helvetin vittu nyt Hil-jaa Always hated this motherfucking song Jos se oli 2021 ku kuuntelin tätä niin vittu mikä saatanan kontrasti sen ja tän ajan välillä Ei helvetti mä Mayday parade: alkaa soimaan Minä: SKIP ei saatanaaaaaaaaaa seuraava ei ollu sen parempi todellakaan Bruh [I]Right time.... At the right moment... It's you [/I] Sure. Of course. This is literally hell. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja