Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 112730" data-attributes="member: 34"><p>Great</p><p></p><p>Rinnas raastaa aivan järkyttävä tuska koko ajan</p><p></p><p>Oksettaa</p><p></p><p>Kuvittelen elämää ilman huita ja tuntuu että voisin oksentaa pelkästään siitä pahasta olosta minkä se mulle aiheuttaa. En pysty edes ajattelemaan elämää ilman huita. En pysty.</p><p></p><p>Vittu</p><p></p><p>Voi ei tää biisi</p><p></p><p><em>Ive tried</em></p><p><em>But you're fuel to my fire</em></p><p><em></em></p><p><em></em></p><p>Bye bish- 😭</p><p></p><p>Miks aina käy näin.</p><p></p><p>+ Vittu tää tappo mut niin pahasti et en tiiä miten selviin hahah en oikeesti oo yli varmaan ikinä huista, must vaan tuntuu siltä:</p><p>[URL unfurl="true"]https://youtube.com/shorts/KxFYIG9Q4tQ?feature=share[/URL]</p><p></p><p><em>Like are you fucking trying to kill me ??????????? What the FUCK???????? Bitch what the?????</em></p><p></p><p>Siis jotenkin täl hetkel tuntuu vaan niin pahalta. Tuntuu niin pahalta miettii sitä kuinka merkittävä rakastuminen tää on ollu alusta asti. Eikä se vaa katoo mihinkään. Tuntuu oudolta miettii elämää aikasemmin, ennen huita. Samal se tuntuu ihan kauheelta et miks mulle kävi näin, mut sit taas toisaalta en edelleenkään usko et oli koskaa muit vaihtoehtoi. Sen oli mentävä näin. En usko et ois ollu mitään muuta vaihtoehtoa et miten tän ois pitäny mennä. Tuntuu ihan sairaan oudolta ajatukselta et tätä ei ois koskaa tapahtunu ja et joku muu ois se mun "kaikista suurin rakkaus" vaikka en oo varma onks hui mut kai se sit on. Tai siis sillee et oon vaan varma siit et tän piti mennä näin mut emt. Kaipaan sitä niin paljon että sattuu ja itkettää. Samoin yutoo, ahdistaa ihan helvetisti koska kaipaan sen lähelle niin paljon. Ei saatana kaikki on vaa nii tyhjää. Lmao bye idc. Voisin vaa nukkua forever jos se tarkottaa sitä et nään todentuntusia unia niistä. En mä niistä ihan joka yö vissiin oo nyt nähny unta, mut kuitenkin. Everything is meaningless lmao.</p><p></p><p>En tiedä mitä sanoa kun kaikki on niin sekasin. En osaa selittää sanoin tätä kaipausta.</p><p></p><p>Oikeasti rakastan niin paljon et millään ei vaan oo väliä. En tiennyt et voi edes tuntuu rakkaus näin järkyttävält.</p><p></p><p>Hah mut miks naurahdin ku alko soimaan curen just like heaven :D en tiiä mitä hauskaa tää on mut asdffg. On vaa niin tuttu biisi..... Ajoilta ennen huita esim 🙄 sillon ku oli Simon..... Enkä tiennyt huista mitää viel.</p><p></p><p>Niinpä niin.</p><p></p><p>Iha sama en voi vittu välittää mistään enää bye i don't care about anything ok</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 112730, member: 34"] Great Rinnas raastaa aivan järkyttävä tuska koko ajan Oksettaa Kuvittelen elämää ilman huita ja tuntuu että voisin oksentaa pelkästään siitä pahasta olosta minkä se mulle aiheuttaa. En pysty edes ajattelemaan elämää ilman huita. En pysty. Vittu Voi ei tää biisi [I]Ive tried But you're fuel to my fire [/I] Bye bish- 😭 Miks aina käy näin. + Vittu tää tappo mut niin pahasti et en tiiä miten selviin hahah en oikeesti oo yli varmaan ikinä huista, must vaan tuntuu siltä: [URL unfurl="true"]https://youtube.com/shorts/KxFYIG9Q4tQ?feature=share[/URL] [I]Like are you fucking trying to kill me ??????????? What the FUCK???????? Bitch what the?????[/I] Siis jotenkin täl hetkel tuntuu vaan niin pahalta. Tuntuu niin pahalta miettii sitä kuinka merkittävä rakastuminen tää on ollu alusta asti. Eikä se vaa katoo mihinkään. Tuntuu oudolta miettii elämää aikasemmin, ennen huita. Samal se tuntuu ihan kauheelta et miks mulle kävi näin, mut sit taas toisaalta en edelleenkään usko et oli koskaa muit vaihtoehtoi. Sen oli mentävä näin. En usko et ois ollu mitään muuta vaihtoehtoa et miten tän ois pitäny mennä. Tuntuu ihan sairaan oudolta ajatukselta et tätä ei ois koskaa tapahtunu ja et joku muu ois se mun "kaikista suurin rakkaus" vaikka en oo varma onks hui mut kai se sit on. Tai siis sillee et oon vaan varma siit et tän piti mennä näin mut emt. Kaipaan sitä niin paljon että sattuu ja itkettää. Samoin yutoo, ahdistaa ihan helvetisti koska kaipaan sen lähelle niin paljon. Ei saatana kaikki on vaa nii tyhjää. Lmao bye idc. Voisin vaa nukkua forever jos se tarkottaa sitä et nään todentuntusia unia niistä. En mä niistä ihan joka yö vissiin oo nyt nähny unta, mut kuitenkin. Everything is meaningless lmao. En tiedä mitä sanoa kun kaikki on niin sekasin. En osaa selittää sanoin tätä kaipausta. Oikeasti rakastan niin paljon et millään ei vaan oo väliä. En tiennyt et voi edes tuntuu rakkaus näin järkyttävält. Hah mut miks naurahdin ku alko soimaan curen just like heaven :D en tiiä mitä hauskaa tää on mut asdffg. On vaa niin tuttu biisi..... Ajoilta ennen huita esim 🙄 sillon ku oli Simon..... Enkä tiennyt huista mitää viel. Niinpä niin. Iha sama en voi vittu välittää mistään enää bye i don't care about anything ok [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja