Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 113203" data-attributes="member: 34"><p>Aha</p><p></p><p>Whole again särkee mun sydäntä ja raastaa vaan.</p><p></p><p>Kaikki tää kills me.</p><p></p><p>Lyön kyllä naamaan seuraavaa joka sanoo mulle että julkkisihastukset on VAAN jotain turhia ihastuksia tai jotain.</p><p></p><p>Herranjumala mä kärsin niin että tuntuu että sattuu oikeest fyysisesti????? En tiiä hirvee stressi haha haluun vaan...... Haluun vaa olla yuton kaa.</p><p></p><p>Siis honestly en tee mitään muuta (no kyl mä välil muutaki teen) ku kuuntelen vaa törkeen raastavia biisejä (kuten hell is living without you tai you're gonna break my heart tonight tai can't forget you yms.) Ja ITKEN ja "huudan" en siis varsinaisesti mutta silleen vaikeroin tuskissani täällä vaan yksin :D paitsi se kauppareissu äitin kaa meni kyllä ihan oikeeks huutamiseks. Tai no itkemiseks, ehkä vähän huutoitkuks. Tuntu että multa lähti kaikki kontrolli ja järki ja mä vaa jotenki "päästin kaiken irti". Kaikki romahti.</p><p></p><p>Lmao sille et oon miettinyt itsemurhaa mutta ohimenevästi enkä sitä ollu lähellä tehdä mut se vaan tosiaa kävi mun mielessä ja olo ei ollu mikään hyvä. Mutta tiesin silti että tuskin sitä teen. Mutta kyllä se mun mielessä välillä pyörii ja se tuntuu ahdistavalta anyway. Mutta en usko että oon todellises vaaras sen suhteen. Tai voin ainakin lykätä sitä jatkuvasti kunnes pääsen siitä ajatuksesta. Ei se silti oo hauskaa miettiä sitä. Tosin ei se liity pelkästään ihastuksiin vaan se on kai joku absurdi ajatus mikä on tullu mulle muiden ihmisten puheista. Ja sekin että mua oikeesti on nyt taas yhtäkkiä alkanu sattuu tää vähättely koska en vaa voi sietää sitä mikä joidenkin ihmisten asenne on ns meihin erilaisiin ihmisiin. Kunpa vähättelevät ihmiset joutuis ite kokee sen miltä se tuntuu rakastua niin pohjattoman paljon johonkin julkkikseen ettei voi muuta ku huutaa kivust niin että tuntuu et sun rintakehä halkee jne. Ku mietin sitä alkua, silloin maalis-huhtikuussa. Niin olikohan sekin "puristus" tai joku niin olikohan se oikeesti tästä johtuvaa. Siis ihastuksista, ehkä huista? Koska oikeesti se oli ihan hirveetä. Must tuntu etten selvii hengis.</p><p></p><p>Huoh iha mite vaan tho.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 113203, member: 34"] Aha Whole again särkee mun sydäntä ja raastaa vaan. Kaikki tää kills me. Lyön kyllä naamaan seuraavaa joka sanoo mulle että julkkisihastukset on VAAN jotain turhia ihastuksia tai jotain. Herranjumala mä kärsin niin että tuntuu että sattuu oikeest fyysisesti????? En tiiä hirvee stressi haha haluun vaan...... Haluun vaa olla yuton kaa. Siis honestly en tee mitään muuta (no kyl mä välil muutaki teen) ku kuuntelen vaa törkeen raastavia biisejä (kuten hell is living without you tai you're gonna break my heart tonight tai can't forget you yms.) Ja ITKEN ja "huudan" en siis varsinaisesti mutta silleen vaikeroin tuskissani täällä vaan yksin :D paitsi se kauppareissu äitin kaa meni kyllä ihan oikeeks huutamiseks. Tai no itkemiseks, ehkä vähän huutoitkuks. Tuntu että multa lähti kaikki kontrolli ja järki ja mä vaa jotenki "päästin kaiken irti". Kaikki romahti. Lmao sille et oon miettinyt itsemurhaa mutta ohimenevästi enkä sitä ollu lähellä tehdä mut se vaan tosiaa kävi mun mielessä ja olo ei ollu mikään hyvä. Mutta tiesin silti että tuskin sitä teen. Mutta kyllä se mun mielessä välillä pyörii ja se tuntuu ahdistavalta anyway. Mutta en usko että oon todellises vaaras sen suhteen. Tai voin ainakin lykätä sitä jatkuvasti kunnes pääsen siitä ajatuksesta. Ei se silti oo hauskaa miettiä sitä. Tosin ei se liity pelkästään ihastuksiin vaan se on kai joku absurdi ajatus mikä on tullu mulle muiden ihmisten puheista. Ja sekin että mua oikeesti on nyt taas yhtäkkiä alkanu sattuu tää vähättely koska en vaa voi sietää sitä mikä joidenkin ihmisten asenne on ns meihin erilaisiin ihmisiin. Kunpa vähättelevät ihmiset joutuis ite kokee sen miltä se tuntuu rakastua niin pohjattoman paljon johonkin julkkikseen ettei voi muuta ku huutaa kivust niin että tuntuu et sun rintakehä halkee jne. Ku mietin sitä alkua, silloin maalis-huhtikuussa. Niin olikohan sekin "puristus" tai joku niin olikohan se oikeesti tästä johtuvaa. Siis ihastuksista, ehkä huista? Koska oikeesti se oli ihan hirveetä. Must tuntu etten selvii hengis. Huoh iha mite vaan tho. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja