Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 113252" data-attributes="member: 34"><p>Uh muistelisin kyllä et toi oli just se kun tunsin yhtäkkiä jotain niin oudon voimakasta sitä kohtaan. Aiemmin se oli ollu sen verran maltillista kuitenkin mut just toi se tais olla ku näin ton vidin (tosin olin varmaan aiemminkin sen jo nähny joskus) niin tunsin yhtäkkiä jotain sellasta ihan outoa mitä en aiemmin ollu ihan tuntenukaan sitä kohtaan. Se jotenkin heti tuntu nii vahvalt. Kai mä jotain sellast aattelin et miks se on nyt niin söps verrattuna aikasempaan, vaikka tietenkin olin jossain määrin ihastunu siihen aiemminkin, mut yhtäkkiä se oli vaa jotenki niin vitun söpö. Ihan eri tavalla jotenki ku aiemmin. Ja sitten sen jälkeen se vaa jotenki meni niin että en päässyt siit eroon enää kunnolla missään vaiheessa. Mutta oli paljon vaiheita kuten se kun aattelin pelkästään huita tyyliin. Just literally ennen sitä olin aatellu yutoa varmaa eniten, sit yhtäkkiä se vaihtu siihen että ajattelin lähes huita vaan. Sit taas jossaki vaiheessa aloin ajatella yutoakin taas vitusti ja vielä enemmän ja enemmän ja nyt ollaan tässä missä ollaan :D mut et onhan tätä kestänyt jonkun aikaa. Ja jo silloin kesäkuun alussa tai sillon muistan et oisin kelannu just että ei millään oo mitään väliä ilman yutoa :D + pystyn soittolistaltani suurim piiirtein sanomaan sen kohdan että missä kohti oon alkanu laittaa yutoon liittyviä biisejä myös sinne. Sellasia biisejä jotka on enemmänkin about yuto. Ku siel on monenlaista: hui-biisejä, yuto-biisejä, molempiin liittyviä, jne.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 113252, member: 34"] Uh muistelisin kyllä et toi oli just se kun tunsin yhtäkkiä jotain niin oudon voimakasta sitä kohtaan. Aiemmin se oli ollu sen verran maltillista kuitenkin mut just toi se tais olla ku näin ton vidin (tosin olin varmaan aiemminkin sen jo nähny joskus) niin tunsin yhtäkkiä jotain sellasta ihan outoa mitä en aiemmin ollu ihan tuntenukaan sitä kohtaan. Se jotenkin heti tuntu nii vahvalt. Kai mä jotain sellast aattelin et miks se on nyt niin söps verrattuna aikasempaan, vaikka tietenkin olin jossain määrin ihastunu siihen aiemminkin, mut yhtäkkiä se oli vaa jotenki niin vitun söpö. Ihan eri tavalla jotenki ku aiemmin. Ja sitten sen jälkeen se vaa jotenki meni niin että en päässyt siit eroon enää kunnolla missään vaiheessa. Mutta oli paljon vaiheita kuten se kun aattelin pelkästään huita tyyliin. Just literally ennen sitä olin aatellu yutoa varmaa eniten, sit yhtäkkiä se vaihtu siihen että ajattelin lähes huita vaan. Sit taas jossaki vaiheessa aloin ajatella yutoakin taas vitusti ja vielä enemmän ja enemmän ja nyt ollaan tässä missä ollaan :D mut et onhan tätä kestänyt jonkun aikaa. Ja jo silloin kesäkuun alussa tai sillon muistan et oisin kelannu just että ei millään oo mitään väliä ilman yutoa :D + pystyn soittolistaltani suurim piiirtein sanomaan sen kohdan että missä kohti oon alkanu laittaa yutoon liittyviä biisejä myös sinne. Sellasia biisejä jotka on enemmänkin about yuto. Ku siel on monenlaista: hui-biisejä, yuto-biisejä, molempiin liittyviä, jne. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja