Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 113849" data-attributes="member: 34"><p>Törkeintä koskaan 😂</p><p></p><p>Next level törkeetä</p><p></p><p>Mun on vaikee ymmärtää</p><p></p><p>En oo vieläkään tajunnu ees tätä. Literally saan sellasii epätodellisuus kohtauksia mis oon silleee mitä VITTUA since when i love pentagon</p><p></p><p>Tai itse asias en tiiä mut ainakin nyt on sellanen olo todellakin</p><p></p><p>Tai ehkä se on kans sitä kun mietin timppaa aka asioita jotka on tapahtunut ennen ni sit oon sillee MITÄ VITTUA 😂 shokki. Muutenki shokeeraa muistella sitä VIIME KEVÄTTÄ mitä helvetin vitun vitun vittujen vittua</p><p></p><p>EXCUSE me</p><p></p><p>Oikeesti shokki nyt kun mietin...........</p><p></p><p>MITÄ saan ehk sydärin ööö pLEASE what</p><p></p><p>NSNSNSNSNSNSNSSNSNSN</p><p></p><p>varsinkin daisyst mul on niin vahvat muistot ja se oli vaa nii shokeeraavaa oikeest koska joka kerta ku kuuntelin sitä ni olin niin järkyttäväs angstissa et HHHHHHHHHHH niinku siis se alku ainakin tai ku en tajuu oikeest</p><p></p><p>Okei nyt en tiedä enää mitään. Varsinkin kun kaikki muistot menee mun silmien edessä ahah. Juu. Mietin lapsuutta yms ja ihmettelen miten siitä päädyttiin tähän enkä todellakaan tienny et rakastuminen ois tämmöstä vaikka sen tiesinkin että ihmiset sitä kokee</p><p></p><p>Wait i'm lost</p><p></p><p>Kukahan oli OIKEESTI mun ensimmäinen rakkaus, ja tarkotan nyt sen tason juttua että järki on vittu poissa niin vitusti. Kosk mun mielestä kari oli silloin selvästi pahin kun se alkoi sillon, mut en tiedä olikse NIIIIIN paha. Siis se oli vitun paha mut olikse ihan totaalista vitun sekoomista :o niinku esim tätä tasoooooo ku yuto ja niiii. No jos se ei ollu kari niin en sit tiiä D: it was........... Rude tho. HUUTISTA.</p><p></p><p>hyi mua ahistaa ajatella näitä yhhh</p><p></p><p>Niin ahdistavaa kuinka monta isoo rakkautta mulla on ollu</p><p></p><p>Ja ne isot rakkaudet on mainly julkkiksia i think, riippuen vähän mikä lasketaan oikeest isoks rakastumiseks jne mut nii.</p><p></p><p>Hyi oikeesti en edes-</p><p></p><p>HYI-</p><p></p><p>anyway it's like i always knew that this would happen tho</p><p></p><p>Hhhhhhhhhhhhhhhhh</p><p></p><p>En vaan............. Oon niin shokissa varsinkin miten voin olla niin rakastunut yutoon ku tavallaan mä en niiku odottanut tätä. Mitä helvettiä. 😭 Mitä, mitä, miten, miksi, kuinka, milloin, what the heck.</p><p></p><p>YOU HAVE GOT TO BE KIDDING ME.</p><p></p><p>guess what song.</p><p></p><p>GUESS WHAT SONG. FREAKING HECKING FUCKING HELL.</p><p></p><p>ONE. WAY. TICKET.</p><p></p><p>ONE. WAY. TICKET.</p><p></p><p>ONE VITUN WAY TICKET</p><p></p><p>KIRJAIMELLISESTI TÄRISEN</p><p></p><p>ONE WAY TICKET BY ONE OK ROCK.</p><p></p><p>WHAT THE HELL ARE YOU DOING</p><p></p><p>n pysty edes nauttimaan tästä biisistä koska oon niin totaalisessa shokissa</p><p></p><p>Ajattelin tota biisiä ihan hetki sitten+ se on ultimate timppa biisi kinda + oikeest oon aatellu sitä täs ain välil ja ollu sillee huhuhihuhu sopis tähän tilanteeseen kans YUTOON JA HUIHIN JA-</p><p></p><p>IHAN SAMA JUST SHUT UP</p><p></p><p>ok tästä lähtien se on koko ton trion biisu juup</p><p></p><p>Kosk oikeest oon täs aatellu yutoo nyt niin paljon ja oon välil ollu sillee et hmm one way ticket juu se kyl vois liittyy siihenki</p><p></p><p>Ja niinku eih ihan sama just don't-</p><p></p><p>Rakastan yutoa niin paljon</p><p></p><p>Okei mut anyway äsken vaihtu biisi jossa mainittiin taas sana "universe" ja saan sätkyn joka kerta ku kuulen ton sanan jossain</p><p></p><p>MÄ EN OO HYVINVOIVA</p><p></p><p>vittu oon niin shokissa vieläkin siitä one way ticketistä. Vielä kun olin JUST hetki sitten aatellu sitä biisiä. Ihan vähän aikaa sitten. Ja sit se vaan tulee??????????????????? kuka vittu täällä oikein pelleilee 🤷 en enää voi uskoa et nää on vittu sattumia alkaa olee hieman creepyä?? Niinku jotenki oli vaa niin outo ajotus.</p><p></p><p>Okei mayday parade vihaan</p><p></p><p>Vihaan tätä biisiä tä on niin ahdistava</p><p></p><p>I mean rakastan sitä mut vihaan niim paljon</p><p></p><p>Ofc it's terrible things. Mikä muu kuin terrible things.</p><p></p><p>HEITÄN. PUHELIMEN. SEINÄÄN. jos tää kiusaaminen ei nyt lopu :DDDDDDDDD</p><p></p><p>Oon kuunnellu tätä varmaan ylä- tai ala-asteelta saakka MITÄ VITTUA STOP THAT</p><p></p><p><em>Youll learn one day</em></p><p><em>I hope and i'll pray</em></p><p><em>That god shows you differently</em></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p><strong>kun en ees tiedä</strong></p><p></p><p>Sssssdks</p><p></p><p>So don't fall in love theres just too much to lose</p><p>If youre given a choice then i'm begging you choose</p><p>To walk away walk away</p><p>Don't let her get you</p><p>I cant bare to see the same thing happen to you</p><p></p><p></p><p></p><p>HAHA</p><p></p><p>seuraava biisi: haru haru</p><p></p><p>And i oop-</p><p></p><p>Is this real</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 113849, member: 34"] Törkeintä koskaan 😂 Next level törkeetä Mun on vaikee ymmärtää En oo vieläkään tajunnu ees tätä. Literally saan sellasii epätodellisuus kohtauksia mis oon silleee mitä VITTUA since when i love pentagon Tai itse asias en tiiä mut ainakin nyt on sellanen olo todellakin Tai ehkä se on kans sitä kun mietin timppaa aka asioita jotka on tapahtunut ennen ni sit oon sillee MITÄ VITTUA 😂 shokki. Muutenki shokeeraa muistella sitä VIIME KEVÄTTÄ mitä helvetin vitun vitun vittujen vittua EXCUSE me Oikeesti shokki nyt kun mietin........... MITÄ saan ehk sydärin ööö pLEASE what NSNSNSNSNSNSNSSNSNSN varsinkin daisyst mul on niin vahvat muistot ja se oli vaa nii shokeeraavaa oikeest koska joka kerta ku kuuntelin sitä ni olin niin järkyttäväs angstissa et HHHHHHHHHHH niinku siis se alku ainakin tai ku en tajuu oikeest Okei nyt en tiedä enää mitään. Varsinkin kun kaikki muistot menee mun silmien edessä ahah. Juu. Mietin lapsuutta yms ja ihmettelen miten siitä päädyttiin tähän enkä todellakaan tienny et rakastuminen ois tämmöstä vaikka sen tiesinkin että ihmiset sitä kokee Wait i'm lost Kukahan oli OIKEESTI mun ensimmäinen rakkaus, ja tarkotan nyt sen tason juttua että järki on vittu poissa niin vitusti. Kosk mun mielestä kari oli silloin selvästi pahin kun se alkoi sillon, mut en tiedä olikse NIIIIIN paha. Siis se oli vitun paha mut olikse ihan totaalista vitun sekoomista :o niinku esim tätä tasoooooo ku yuto ja niiii. No jos se ei ollu kari niin en sit tiiä D: it was........... Rude tho. HUUTISTA. hyi mua ahistaa ajatella näitä yhhh Niin ahdistavaa kuinka monta isoo rakkautta mulla on ollu Ja ne isot rakkaudet on mainly julkkiksia i think, riippuen vähän mikä lasketaan oikeest isoks rakastumiseks jne mut nii. Hyi oikeesti en edes- HYI- anyway it's like i always knew that this would happen tho Hhhhhhhhhhhhhhhhh En vaan............. Oon niin shokissa varsinkin miten voin olla niin rakastunut yutoon ku tavallaan mä en niiku odottanut tätä. Mitä helvettiä. 😭 Mitä, mitä, miten, miksi, kuinka, milloin, what the heck. YOU HAVE GOT TO BE KIDDING ME. guess what song. GUESS WHAT SONG. FREAKING HECKING FUCKING HELL. ONE. WAY. TICKET. ONE. WAY. TICKET. ONE VITUN WAY TICKET KIRJAIMELLISESTI TÄRISEN ONE WAY TICKET BY ONE OK ROCK. WHAT THE HELL ARE YOU DOING n pysty edes nauttimaan tästä biisistä koska oon niin totaalisessa shokissa Ajattelin tota biisiä ihan hetki sitten+ se on ultimate timppa biisi kinda + oikeest oon aatellu sitä täs ain välil ja ollu sillee huhuhihuhu sopis tähän tilanteeseen kans YUTOON JA HUIHIN JA- IHAN SAMA JUST SHUT UP ok tästä lähtien se on koko ton trion biisu juup Kosk oikeest oon täs aatellu yutoo nyt niin paljon ja oon välil ollu sillee et hmm one way ticket juu se kyl vois liittyy siihenki Ja niinku eih ihan sama just don't- Rakastan yutoa niin paljon Okei mut anyway äsken vaihtu biisi jossa mainittiin taas sana "universe" ja saan sätkyn joka kerta ku kuulen ton sanan jossain MÄ EN OO HYVINVOIVA vittu oon niin shokissa vieläkin siitä one way ticketistä. Vielä kun olin JUST hetki sitten aatellu sitä biisiä. Ihan vähän aikaa sitten. Ja sit se vaan tulee??????????????????? kuka vittu täällä oikein pelleilee 🤷 en enää voi uskoa et nää on vittu sattumia alkaa olee hieman creepyä?? Niinku jotenki oli vaa niin outo ajotus. Okei mayday parade vihaan Vihaan tätä biisiä tä on niin ahdistava I mean rakastan sitä mut vihaan niim paljon Ofc it's terrible things. Mikä muu kuin terrible things. HEITÄN. PUHELIMEN. SEINÄÄN. jos tää kiusaaminen ei nyt lopu :DDDDDDDDD Oon kuunnellu tätä varmaan ylä- tai ala-asteelta saakka MITÄ VITTUA STOP THAT [I]Youll learn one day I hope and i'll pray That god shows you differently[/I] [B]kun en ees tiedä[/B] Sssssdks So don't fall in love theres just too much to lose If youre given a choice then i'm begging you choose To walk away walk away Don't let her get you I cant bare to see the same thing happen to you HAHA seuraava biisi: haru haru And i oop- Is this real [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja