Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 113851" data-attributes="member: 34"><p>Ei saatana voisin oikeesti melkein vaan satuttaa itteeni nyt tai jotain mutta ei</p><p></p><p>Idk voisin melkein i don't know</p><p></p><p>Siis</p><p></p><p>Ah ok Eric choun i see you everywhere. This is.... Disgusting.......</p><p></p><p>Yritän ymmärtää mutta en ymmärrä</p><p></p><p>Muistelen esim juhannusta ja yritän tajuta mitä vittua tapahtui</p><p></p><p>Ja mitä sitä ennen tapahtui jne</p><p></p><p>Olinko oikeesti jo sillon ihan sekasin yutosta, kyllä vaan. En oikeesti tiedä mitä täs on tapahtunu mun pää on pelkkää sumua.</p><p></p><p>Ei vittu mua KURISTAA se muisto ku katoin sitä ööm yhtä </p><p></p><p>Aaa mua kuristaa siis ajattelin todella paljon huita just sillon mut sit ku katoin sitä ni olin koko ajan sillee "mä en voi olla tykkäämättä yutosta mä en voi se on beyond täydellinen mä RAKASTAN SITÄ" mut si olin vaa jotenki sillee öö ENHÄN lmao ok. Siis mitä helv.</p><p></p><p>Ei SAATANA NYT EI ENÄÄ MITÄÄN ASIOITA PLIIS SAA TULLA MIELEEN</p><p></p><p>TÄÄ ONKIN JO AIKA VITUN CREEPY jälleen, tajusin siis äsken yhden.... Joo ei vittu oikeesti muuten</p><p></p><p>Oon miettinyt täs aina välil et miks yuto on niin kind of tutun olonen. Et ketä hittoo se muistuttaa. Mut en oo saanu mieleeni.</p><p></p><p>Ja nyt tajusin et se muistuttaa yhtä mun irl-ihastusta ehkä vähän (kyllä, siis ihastus jonka kanssa ihan jopa vietin aikaa, tosin en kyllä kahdestaan ainakaan paljoa) ja siis joo se oli aika järkyttävä case myös.</p><p></p><p>Ei hele muistuttaaks yuto oikeesti sitä.</p><p></p><p>Oon kyl näkevinäni niis jotai samaa tai jotain sellast emt.</p><p></p><p>Tai sit ei en mä tiiä jotenkin tuli vaa sellane outo olo</p><p></p><p>No joo miten vaan</p><p></p><p>I freaking love yuto</p><p></p><p><em>Ei haihdu eilinen</em></p><p><em>Vaik jälki, kuva sen</em></p><p><em>Pois katoaa, tuuleen noin hajoten</em></p><p><em>Vaik omaksein sua saanut en, en milloinkaan</em></p><p><em>sua saata kokonaan unohtaa</em></p><p><em></em></p><p>Tää on törkeyden huippu. Toi biisi ainakin. Rude. Ei tollasta saa tehdä.</p><p></p><p>Ahaha vaihtu biisi joka liittyy ehk villuun????? Jaa.</p><p></p><p>Pitkästä aikaa tää</p><p></p><p>I-</p><p></p><p>I don't know.</p><p></p><p>Tulee epämukavasti mieleen muistot. Villust.</p><p></p><p>Mut silti täst kyl tulee mieleen kinda yutokin</p><p></p><p>OH LORD HIRVEE DEJAVU MITÄ VITTUA</p><p></p><p>vai olikse ees dejavu kai se oli</p><p></p><p>Hyi helv-</p><p></p><p>Dejavut on aina sellasii et ne lowkey räjäyttää mun aivot....... Nsnsnsnnsn</p><p></p><p>Mitä aaaaaa eih </p><p></p><p>MITÄ HELV</p><p></p><p>byeeeee</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 113851, member: 34"] Ei saatana voisin oikeesti melkein vaan satuttaa itteeni nyt tai jotain mutta ei Idk voisin melkein i don't know Siis Ah ok Eric choun i see you everywhere. This is.... Disgusting....... Yritän ymmärtää mutta en ymmärrä Muistelen esim juhannusta ja yritän tajuta mitä vittua tapahtui Ja mitä sitä ennen tapahtui jne Olinko oikeesti jo sillon ihan sekasin yutosta, kyllä vaan. En oikeesti tiedä mitä täs on tapahtunu mun pää on pelkkää sumua. Ei vittu mua KURISTAA se muisto ku katoin sitä ööm yhtä Aaa mua kuristaa siis ajattelin todella paljon huita just sillon mut sit ku katoin sitä ni olin koko ajan sillee "mä en voi olla tykkäämättä yutosta mä en voi se on beyond täydellinen mä RAKASTAN SITÄ" mut si olin vaa jotenki sillee öö ENHÄN lmao ok. Siis mitä helv. Ei SAATANA NYT EI ENÄÄ MITÄÄN ASIOITA PLIIS SAA TULLA MIELEEN TÄÄ ONKIN JO AIKA VITUN CREEPY jälleen, tajusin siis äsken yhden.... Joo ei vittu oikeesti muuten Oon miettinyt täs aina välil et miks yuto on niin kind of tutun olonen. Et ketä hittoo se muistuttaa. Mut en oo saanu mieleeni. Ja nyt tajusin et se muistuttaa yhtä mun irl-ihastusta ehkä vähän (kyllä, siis ihastus jonka kanssa ihan jopa vietin aikaa, tosin en kyllä kahdestaan ainakaan paljoa) ja siis joo se oli aika järkyttävä case myös. Ei hele muistuttaaks yuto oikeesti sitä. Oon kyl näkevinäni niis jotai samaa tai jotain sellast emt. Tai sit ei en mä tiiä jotenkin tuli vaa sellane outo olo No joo miten vaan I freaking love yuto [I]Ei haihdu eilinen Vaik jälki, kuva sen Pois katoaa, tuuleen noin hajoten Vaik omaksein sua saanut en, en milloinkaan sua saata kokonaan unohtaa [/I] Tää on törkeyden huippu. Toi biisi ainakin. Rude. Ei tollasta saa tehdä. Ahaha vaihtu biisi joka liittyy ehk villuun????? Jaa. Pitkästä aikaa tää I- I don't know. Tulee epämukavasti mieleen muistot. Villust. Mut silti täst kyl tulee mieleen kinda yutokin OH LORD HIRVEE DEJAVU MITÄ VITTUA vai olikse ees dejavu kai se oli Hyi helv- Dejavut on aina sellasii et ne lowkey räjäyttää mun aivot....... Nsnsnsnnsn Mitä aaaaaa eih MITÄ HELV byeeeee [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja