Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 113857" data-attributes="member: 34"><p>SEIS</p><p></p><p>mitä HELVETTIÄ</p><p></p><p>SEIS</p><p></p><p>Olin kai taas algoritmin uhri</p><p></p><p>Ja todella pahasti i think</p><p></p><p>Noniin</p><p></p><p>Tämä:</p><p>[MEDIA=youtube]aCvhKdio36o[/MEDIA]</p><p></p><p>SHUT THE FUCK UP-</p><p>*shocked*</p><p></p><p>Niinkun tässä ei oo tarpeeks niin oli pakko alkaa tykätä eunkwangist..... Ja mitä mä sillon kerran taisin ajatella btob:ista..... Jotain että "alankohan tykkää niistäkin" VOI VITTU</p><p></p><p>sitä paitsi oon kuunnellu missing youta kyllä ihan rauhassa aiemmin mut nyt......</p><p></p><p>VITTU :D tää ei oo ok. Toi biisi ei oo ok enää....................sitä paitsi nyt se soi mun päässä. Siis missing youta tarkotan.</p><p></p><p>Tietty Daisy on järkyttävä myös. Also toi wooseokin erittäin passionate kohta :DDD se on MINÄ. actual footage of me letting it all out 🤷</p><p></p><p>Missing youn mv on myös actual footage of me ainakin nykyään........... Mate......... 🤦</p><p></p><p>Toi vitun daisy vidi oikeest nyt kun hui ei edes ole tossa mutta silti mun pitää kyylätä kahta äijää eli yutoo ja eunkwangii 🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦 sure bud.</p><p></p><p>What the HELL did i even do to deserve this :D ooksä TOSISSAS. aina vaan lisää ongelmia :D ongelmia ongelmien päälle. Mulla on tällä hetkellä kolme törkeen pahaa ongelmaa ja kohta varmaan ajattelen taas jo muitakin lisäks.</p><p></p><p>Vittu mää arvasin tän btob jutun jo kauan sitten. Mä näin sieluni silmin kuinka alan tykkää siitäkin. Siis oon kuunnellut just ehk parii biisii aiemmin mut niinku eih mä niin arvasin tän. Ja siis niinku varmaa just sen et mul tulee olee joku ihastus siitäkin. I just knew it.......... Vaikka silti varmaa ajattelin myös vähän et ei kai nyt sentään</p><p>.. pliis ei. Mut :DDDDDD ei vittu.</p><p></p><p>Oikeesti mitääääää</p><p></p><p>Ihan sama D:</p><p></p><p>Sinänsä tämä ei liity mutta muistin yhtäkkiä tän version psychosta ja muistan kuinka pidin sitä ehkä täydellisempänä ku alkuperäinen ja olin vaa jotenki iha ":OOOOO" siitä sillon:</p><p>[MEDIA=youtube]4YkNeeUIQPc[/MEDIA]</p><p></p><p>Skskkkkkkkkkk</p><p></p><p>What the hell</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 113857, member: 34"] SEIS mitä HELVETTIÄ SEIS Olin kai taas algoritmin uhri Ja todella pahasti i think Noniin Tämä: [MEDIA=youtube]aCvhKdio36o[/MEDIA] SHUT THE FUCK UP- *shocked* Niinkun tässä ei oo tarpeeks niin oli pakko alkaa tykätä eunkwangist..... Ja mitä mä sillon kerran taisin ajatella btob:ista..... Jotain että "alankohan tykkää niistäkin" VOI VITTU sitä paitsi oon kuunnellu missing youta kyllä ihan rauhassa aiemmin mut nyt...... VITTU :D tää ei oo ok. Toi biisi ei oo ok enää....................sitä paitsi nyt se soi mun päässä. Siis missing youta tarkotan. Tietty Daisy on järkyttävä myös. Also toi wooseokin erittäin passionate kohta :DDD se on MINÄ. actual footage of me letting it all out 🤷 Missing youn mv on myös actual footage of me ainakin nykyään........... Mate......... 🤦 Toi vitun daisy vidi oikeest nyt kun hui ei edes ole tossa mutta silti mun pitää kyylätä kahta äijää eli yutoo ja eunkwangii 🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦 sure bud. What the HELL did i even do to deserve this :D ooksä TOSISSAS. aina vaan lisää ongelmia :D ongelmia ongelmien päälle. Mulla on tällä hetkellä kolme törkeen pahaa ongelmaa ja kohta varmaan ajattelen taas jo muitakin lisäks. Vittu mää arvasin tän btob jutun jo kauan sitten. Mä näin sieluni silmin kuinka alan tykkää siitäkin. Siis oon kuunnellut just ehk parii biisii aiemmin mut niinku eih mä niin arvasin tän. Ja siis niinku varmaa just sen et mul tulee olee joku ihastus siitäkin. I just knew it.......... Vaikka silti varmaa ajattelin myös vähän et ei kai nyt sentään .. pliis ei. Mut :DDDDDD ei vittu. Oikeesti mitääääää Ihan sama D: Sinänsä tämä ei liity mutta muistin yhtäkkiä tän version psychosta ja muistan kuinka pidin sitä ehkä täydellisempänä ku alkuperäinen ja olin vaa jotenki iha ":OOOOO" siitä sillon: [MEDIA=youtube]4YkNeeUIQPc[/MEDIA] Skskkkkkkkkkk What the hell [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja