Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 114348" data-attributes="member: 34"><p>Oop mitä vittua näköjään oon alkanu taas lyömää itteeni :Ddddddd idk pitkästä aikaa. Täähän on tätä samaa ku sillon ku niko keissi oli pahana. Sillonki löin itteeni jatkuvasti+ napsauttelin kuminauhaa ranteeseen LIIAN kovaa. Don't ask i know it's so stupid. Mut kai mä sit vaa vihasin itteeni niin kovasti et halusin tuottaa itelleni paljon kipua. Nytkin en voi sille mitään et mun on pakko tehdä näin. Ouch.</p><p></p><p>No joo mutta anyway.</p><p></p><p>Huoh kuuntelin äsken The song. Ja en kestä tää tunne vaan vainoo mua kuinka aavistin tänki etukäteen. En pääse eroon siitä kuinka se häiritsee mua :D i freaking knew it. Siis en varmaan silleen täysin varmaks sitä tienny mut like i said niin sillon kun kuin feelin liken jotain ööömmm kommenttei nii siel jotku puhu btobist. Ja jotenkin se vaan tuntu silt et en tuu välttyy siltäkään. En mä sitä monesti ajatellu mut just kuten sanoinki nii muutamia kertoja tuli sellanen tunne aina välillä et hmm entä jos tääki tapahtuu viel jossai vaihees. Äh jotenki nii kohtalon ivaa kaikki :D</p><p></p><p>En vaa kestä sitä et tää tapahtu :D niin jotenkin outoo. Ihan sika outo tunne oikeesti.</p><p></p><p>Ja aatella et sillon aloin kattoo exon ja bts:n mv:it ja rakastuin hobiin sillon ja nyt oon vittu tässä</p><p></p><p>Niinku miten helvetissä päädyin ns. Stannaa pentagonia ja btob:t.</p><p></p><p>Kaikista huvittavinta on muistella kuinka kuuntelin yläasteella wedding dressiä paljon ja nyt oon tässä. I did NOT see it coming. Jossain vaiheessa jopa mietin et miten ihmiset jaksaa olla noin into kpop. Aattelin jossain vaiheessa jopa etten ihan ymmärrä sitä tai jotenkin ja alussa en saanu hevonhelvettiäkään kiinni mistään ja ihmettelin mitä vittua kaikki nää tarkottaa esim maknae ja bias jne ja olin ihan sillee ei saatana en ymmärrä. Mut nyt............ 😕 Well i regret my whole life :D tuntuu ettei must pitäny tulla tämmönen ja oon kadottanu sen kuka oon mut 🤷 life kills you so whatever. Mitä väliä millään ku kaikki tuhoo sut hitaasti joka tapauksessa ja et enää muista koskaan sitä ihmistä mikä joskus olit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 114348, member: 34"] Oop mitä vittua näköjään oon alkanu taas lyömää itteeni :Ddddddd idk pitkästä aikaa. Täähän on tätä samaa ku sillon ku niko keissi oli pahana. Sillonki löin itteeni jatkuvasti+ napsauttelin kuminauhaa ranteeseen LIIAN kovaa. Don't ask i know it's so stupid. Mut kai mä sit vaa vihasin itteeni niin kovasti et halusin tuottaa itelleni paljon kipua. Nytkin en voi sille mitään et mun on pakko tehdä näin. Ouch. No joo mutta anyway. Huoh kuuntelin äsken The song. Ja en kestä tää tunne vaan vainoo mua kuinka aavistin tänki etukäteen. En pääse eroon siitä kuinka se häiritsee mua :D i freaking knew it. Siis en varmaan silleen täysin varmaks sitä tienny mut like i said niin sillon kun kuin feelin liken jotain ööömmm kommenttei nii siel jotku puhu btobist. Ja jotenkin se vaan tuntu silt et en tuu välttyy siltäkään. En mä sitä monesti ajatellu mut just kuten sanoinki nii muutamia kertoja tuli sellanen tunne aina välillä et hmm entä jos tääki tapahtuu viel jossai vaihees. Äh jotenki nii kohtalon ivaa kaikki :D En vaa kestä sitä et tää tapahtu :D niin jotenkin outoo. Ihan sika outo tunne oikeesti. Ja aatella et sillon aloin kattoo exon ja bts:n mv:it ja rakastuin hobiin sillon ja nyt oon vittu tässä Niinku miten helvetissä päädyin ns. Stannaa pentagonia ja btob:t. Kaikista huvittavinta on muistella kuinka kuuntelin yläasteella wedding dressiä paljon ja nyt oon tässä. I did NOT see it coming. Jossain vaiheessa jopa mietin et miten ihmiset jaksaa olla noin into kpop. Aattelin jossain vaiheessa jopa etten ihan ymmärrä sitä tai jotenkin ja alussa en saanu hevonhelvettiäkään kiinni mistään ja ihmettelin mitä vittua kaikki nää tarkottaa esim maknae ja bias jne ja olin ihan sillee ei saatana en ymmärrä. Mut nyt............ 😕 Well i regret my whole life :D tuntuu ettei must pitäny tulla tämmönen ja oon kadottanu sen kuka oon mut 🤷 life kills you so whatever. Mitä väliä millään ku kaikki tuhoo sut hitaasti joka tapauksessa ja et enää muista koskaan sitä ihmistä mikä joskus olit. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja