Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 114363" data-attributes="member: 34"><p>Ah eräs kohta kans eräästä biisistä on niin ihana, kuuntelin sitä täs joku päivä:</p><p><em>And welcome home my child</em></p><p><em>I love who you are</em></p><p><em></em></p><p>😭😭😭😭😭 I'm not crying you're crying</p><p></p><p>En ymmärrä miks joku ei kaipaa jumalaa. En tuomitse kenenkään maailmankatsomusta millään tavalla tässä, mut en henkilökohtaisesti osaa jotenkin tajuta sitä et miten kukaan ihminen voi olla kaipaamatta jumalaa. Ei siin oo mitään pahaa. Mut mun aivot ei vaan tajua et miten. Koska eiks se oo ihan vitun lohduttava ajatus et ois olemassa oikeesti rakastava jumala joka tuntee sut ja rakastaa sua todella paljon. Et niiku. En mä tiedä.</p><p></p><p>Yh ja varsinkin nykyään ku oon kuunnellu juha tapion hei jumala niin mä itken joka ainut kerta sille. Aiemmin en itkeny must näin paljon mut nyt joka kerta vaa en voi MITÄÄN sille et vuodatan kyyneleitä niin vitusti ahahaha</p><p></p><p>Erityisesti kohta joka saa mut murtumaan:</p><p><em>Sanoisitko jo kaukaa</em></p><p><em>Mä huomasin sut</em></p><p><em>Älä murehdi mitään</em></p><p><em>en oo unohtanut.</em></p><p></p><p>Jos toi kohta ei saa murtumaan niin mikä saa. Tunnen jo nytkin kuinka kyyneleet nousee mun silmiin :D call me childish i don't fucking care. Snif muistan niin hyvin sen kun olin suht pieni vielä ja olin mun kaverin kanssa ja puhuttiin jotain Jumalasta ja jotenkin se oli niin ihana ajatus jo silloin. Ja luulen et uskoin lapsena jollain tasolla tai ainakin mul oli tollasia hetkiä kun ajattelin että ehkä Jumala on olemassa ja kuulee mut. Mut sinänsä tuntuu tosi oudolta et miks mul on taipumus uskoa kun mun vanhemmat on aika ateistin olosia tai et ne pitää uskontoo ehkä vähän outona. Hm. Ja mä taas oon niin herkkis ja pyörittelen kaiken maailman teorioita päässäni ja aina mietin et mistä on kyse. Tuntuu et mul on vieläkin tavallaan se sama lapsen mieli joka yrittää ymmärtää maailmaa ja olemista ja tuntuu et koskaan ei tiiä et jos vaikka onkin olemassa jumala. Mut sit kuitenki joskus must tuntuu et vajoon suruun kun ajattelen et ei ehkä kuitenkaan.</p><p></p><p>Siks tääkin kohta tossa biisissä vähän murtaa mut ehkä:</p><p><strong><em>Hei jumala tai joku</em></strong></p><p><strong><em>Pitkästä aikaa</em></strong></p><p><strong><em>musta ei oikein taida olla rukoilemaan</em></strong></p><p><strong><em>kato kun mä vähän luulen</em></strong></p><p><strong><em>et mua kuule ei kukaan</em></strong></p><p><strong>et mä oon ikävöiny jotain</strong></p><p><strong>Jota ei ollukaan</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p>😭😭😭😭😭😭 YOU'RE CRYING NOT ME</p><p></p><p>ah toi biisi on niin mood jos totta puhutaan. Ihan for real.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 114363, member: 34"] Ah eräs kohta kans eräästä biisistä on niin ihana, kuuntelin sitä täs joku päivä: [I]And welcome home my child I love who you are [/I] 😭😭😭😭😭 I'm not crying you're crying En ymmärrä miks joku ei kaipaa jumalaa. En tuomitse kenenkään maailmankatsomusta millään tavalla tässä, mut en henkilökohtaisesti osaa jotenkin tajuta sitä et miten kukaan ihminen voi olla kaipaamatta jumalaa. Ei siin oo mitään pahaa. Mut mun aivot ei vaan tajua et miten. Koska eiks se oo ihan vitun lohduttava ajatus et ois olemassa oikeesti rakastava jumala joka tuntee sut ja rakastaa sua todella paljon. Et niiku. En mä tiedä. Yh ja varsinkin nykyään ku oon kuunnellu juha tapion hei jumala niin mä itken joka ainut kerta sille. Aiemmin en itkeny must näin paljon mut nyt joka kerta vaa en voi MITÄÄN sille et vuodatan kyyneleitä niin vitusti ahahaha Erityisesti kohta joka saa mut murtumaan: [I]Sanoisitko jo kaukaa Mä huomasin sut Älä murehdi mitään en oo unohtanut.[/I] Jos toi kohta ei saa murtumaan niin mikä saa. Tunnen jo nytkin kuinka kyyneleet nousee mun silmiin :D call me childish i don't fucking care. Snif muistan niin hyvin sen kun olin suht pieni vielä ja olin mun kaverin kanssa ja puhuttiin jotain Jumalasta ja jotenkin se oli niin ihana ajatus jo silloin. Ja luulen et uskoin lapsena jollain tasolla tai ainakin mul oli tollasia hetkiä kun ajattelin että ehkä Jumala on olemassa ja kuulee mut. Mut sinänsä tuntuu tosi oudolta et miks mul on taipumus uskoa kun mun vanhemmat on aika ateistin olosia tai et ne pitää uskontoo ehkä vähän outona. Hm. Ja mä taas oon niin herkkis ja pyörittelen kaiken maailman teorioita päässäni ja aina mietin et mistä on kyse. Tuntuu et mul on vieläkin tavallaan se sama lapsen mieli joka yrittää ymmärtää maailmaa ja olemista ja tuntuu et koskaan ei tiiä et jos vaikka onkin olemassa jumala. Mut sit kuitenki joskus must tuntuu et vajoon suruun kun ajattelen et ei ehkä kuitenkaan. Siks tääkin kohta tossa biisissä vähän murtaa mut ehkä: [B][I]Hei jumala tai joku Pitkästä aikaa musta ei oikein taida olla rukoilemaan kato kun mä vähän luulen et mua kuule ei kukaan[/I] et mä oon ikävöiny jotain Jota ei ollukaan [/B] 😭😭😭😭😭😭 YOU'RE CRYING NOT ME ah toi biisi on niin mood jos totta puhutaan. Ihan for real. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja