Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 114393" data-attributes="member: 34"><p>TÄTÄ ANGSTIN MÄÄRÄÄ</p><p></p><p>niinku it's so overwhelming i-</p><p></p><p>God. How the HECK did this happen.</p><p></p><p>Uhhhhhhhh okay don't ever stan pentagon if you have a choice DON'T</p><p></p><p>Argh mä oon niin vitun dead inside</p><p></p><p>Oikeesti</p><p></p><p>So don't fall in love </p><p>Theres just too much to lose</p><p>If youre given a choice then i'm begging you choose</p><p>To walk away walk away</p><p>Don't let her get you</p><p>I cant bare to see the same thing happen to you</p><p></p><p>Huoh mun pitää alkaa kuunnella totakin biisii enemmän</p><p></p><p>Oh lord</p><p></p><p>Mä niin toivon et ois mahollista välttää rakastumista mut valitettavasti suurin osa ihmisistä ei pysy välttää sitä mitenkään. Vitun aromanttiset, lucky bitches. Ainakin niillä on yks huoli vähemmän jos ei koskaan rakastu kehenkään. Ei vittu että vituttaa :D ei mee tasan nallekarkit kyllä.</p><p></p><p>Ei helvetti miten julmaa elämä voi olla. Mä en yhtään ihmettele minkä takia ihmiset tappaa ittensä rakkauden takii. Ihmettelen ainoastaan sitä et miten ne uskaltaa periaatteessa mutta sinänsä en ihmettele sitä et miks niist tuntuu silt et mä en vaan kestä enää. Koska siltä mustakin tuntuu. En tuu ikinä enää olemaan ok..</p><p></p><p>Ah niin monta biisiä jotka liittyy 😭😭</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 114393, member: 34"] TÄTÄ ANGSTIN MÄÄRÄÄ niinku it's so overwhelming i- God. How the HECK did this happen. Uhhhhhhhh okay don't ever stan pentagon if you have a choice DON'T Argh mä oon niin vitun dead inside Oikeesti So don't fall in love Theres just too much to lose If youre given a choice then i'm begging you choose To walk away walk away Don't let her get you I cant bare to see the same thing happen to you Huoh mun pitää alkaa kuunnella totakin biisii enemmän Oh lord Mä niin toivon et ois mahollista välttää rakastumista mut valitettavasti suurin osa ihmisistä ei pysy välttää sitä mitenkään. Vitun aromanttiset, lucky bitches. Ainakin niillä on yks huoli vähemmän jos ei koskaan rakastu kehenkään. Ei vittu että vituttaa :D ei mee tasan nallekarkit kyllä. Ei helvetti miten julmaa elämä voi olla. Mä en yhtään ihmettele minkä takia ihmiset tappaa ittensä rakkauden takii. Ihmettelen ainoastaan sitä et miten ne uskaltaa periaatteessa mutta sinänsä en ihmettele sitä et miks niist tuntuu silt et mä en vaan kestä enää. Koska siltä mustakin tuntuu. En tuu ikinä enää olemaan ok.. Ah niin monta biisiä jotka liittyy 😭😭 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja