Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 114723" data-attributes="member: 34"><p>MITÄ HÄH </p><p></p><p>EXCUSE ME</p><p></p><p>i should be sleeping</p><p></p><p>HELP.</p><p></p><p>Help</p><p></p><p>I'm so curious</p><p></p><p>It's so disturbing</p><p></p><p>Very disturbing</p><p></p><p>Omg</p><p></p><p>Oikeesti mua häiritsee niin moni asia tällä hetkellä</p><p></p><p>Listataanpa kaikki (tai ainakin osa niistä) häiritsevät asiat:</p><p>- untitled 2014 ja se kuinka oon miettinyt sitä tässä tänään ja kuin se liittyy kaikkeen</p><p>- kaikki muutkin biisit jotka liittyy jne.</p><p>- eunkwang smut (seriously, help)</p><p>- muutenki oon jo niin rakastunut eunkwangiin että tää pelottaa</p><p>- mitä pidemmälle tää menee niin sitä vähemmän ymmärrän</p><p>- kirjotin lyriikkaa emt ja se oli fr eunkwangist vaikka periaatteessa ois voinu olla kenestä vaan rakkaasta mut se vaa oli nii vitusti eunkwangist D:</p><p>- mua sattuu ihan sikana emt rintaan???</p><p>- mua myös oksettaa jotenki todella paljon niin ihmettelen et mitä tää on ja toivon et se on vaa väsymystä tai jotain muuta vastaavaa, on vähän pelottava tunne ja siis ei ollenkaan hyvä olo fyysisesti:D toivottavasti ei mitään sen kummempaa</p><p>- ihan kun pääkin olis jotenkin kipee niin sekin häiritsee D:</p><p>- emmä tiiä muuta kun että mua häiritsee todella paljon se kuinka rakastunu oon tohon mutta oon kyllä edelleen huihin ja yutoonkin ja öööö jooh?? Om kyllä niin tuhoisaa nää kaikki caset</p><p>- sitten mua häiritsee se kuinka mulla on vaa nii outo fiilis wow:sta emt onkohan se vaa siks ku katoin sen sillon maaliskuussa?? Vai miks mul on sellanen ihan outo olo. Srsly viime yönä valvoin monta tuntia (tai ainakin luulen niin) ja en saanu unta ja mietin et mistä tää olo johtuu. Ja muutenki tuntuu et tää koko eunkwang case on ihan outo siis silleen et mul on niiiiiin outo fiilis siitä. Ihan ku se ois ollu aina tai jtn. Mikä siin on niin tuttua. + Se että kaikki tää mikä on tapahtunut tuntuu ihan oudolta :D oikeesti makasin vaa sängys niin hella confused ja kirjaimellisesti olin vaa silleee mitä ihmettä what the hell is going on.</p><p></p><p>Literally i-</p><p>What 😭</p><p></p><p>It's so bad</p><p></p><p>All of it is SO BAD. SO. SO. SO. BAD.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 114723, member: 34"] MITÄ HÄH EXCUSE ME i should be sleeping HELP. Help I'm so curious It's so disturbing Very disturbing Omg Oikeesti mua häiritsee niin moni asia tällä hetkellä Listataanpa kaikki (tai ainakin osa niistä) häiritsevät asiat: - untitled 2014 ja se kuinka oon miettinyt sitä tässä tänään ja kuin se liittyy kaikkeen - kaikki muutkin biisit jotka liittyy jne. - eunkwang smut (seriously, help) - muutenki oon jo niin rakastunut eunkwangiin että tää pelottaa - mitä pidemmälle tää menee niin sitä vähemmän ymmärrän - kirjotin lyriikkaa emt ja se oli fr eunkwangist vaikka periaatteessa ois voinu olla kenestä vaan rakkaasta mut se vaa oli nii vitusti eunkwangist D: - mua sattuu ihan sikana emt rintaan??? - mua myös oksettaa jotenki todella paljon niin ihmettelen et mitä tää on ja toivon et se on vaa väsymystä tai jotain muuta vastaavaa, on vähän pelottava tunne ja siis ei ollenkaan hyvä olo fyysisesti:D toivottavasti ei mitään sen kummempaa - ihan kun pääkin olis jotenkin kipee niin sekin häiritsee D: - emmä tiiä muuta kun että mua häiritsee todella paljon se kuinka rakastunu oon tohon mutta oon kyllä edelleen huihin ja yutoonkin ja öööö jooh?? Om kyllä niin tuhoisaa nää kaikki caset - sitten mua häiritsee se kuinka mulla on vaa nii outo fiilis wow:sta emt onkohan se vaa siks ku katoin sen sillon maaliskuussa?? Vai miks mul on sellanen ihan outo olo. Srsly viime yönä valvoin monta tuntia (tai ainakin luulen niin) ja en saanu unta ja mietin et mistä tää olo johtuu. Ja muutenki tuntuu et tää koko eunkwang case on ihan outo siis silleen et mul on niiiiiin outo fiilis siitä. Ihan ku se ois ollu aina tai jtn. Mikä siin on niin tuttua. + Se että kaikki tää mikä on tapahtunut tuntuu ihan oudolta :D oikeesti makasin vaa sängys niin hella confused ja kirjaimellisesti olin vaa silleee mitä ihmettä what the hell is going on. Literally i- What 😭 It's so bad All of it is SO BAD. SO. SO. SO. BAD. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja