Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 114773" data-attributes="member: 34"><p>Seriously my brain 😭 aaaaaaaaaaa</p><p></p><p>Look, i'm bisexual but in reality my bisexuality is: 1 woman vs. 100 guys and that's a FACT 😩😩😩😩😩😩😩</p><p></p><p>FOR REAL.</p><p></p><p>sen takii aina ajaudun miettii vakavissaan et mitäh oonko sittenkin hetero et ooks mä ees koskaa oikeesti ollu ihastunu naiseen. Mut oon, ainakin yhteen. Ei se niin lievä ihastus ollu fr. It was quite serious. Koska kaipasin sitä niin kauan ja ehkä vieläkin tavallaan, näin vuosienkin jälkeen.</p><p></p><p>Hehehe. Mut ku välillä oon vaa sillee what do you even see in girls like whats so amazing 😴😴😴😴 mut se nyt varmaan on just sitä et se on 1 woman versus 100 guys 🤷</p><p></p><p>No but actually my brain is messed up eräiden takia help MEEEEE 😭</p><p></p><p>oooof</p><p></p><p>Oikeest what are you doing to me 😩</p><p></p><p>I DON'T CAREEEEEE</p><p></p><p>Mut niiku mikä on hyvä tapa saada hermoromahdus: kato ensin jotain bts:ään liittyvää, sit btob:hen liittyvää, sit viel pentagoniin liittyvää ja boom (😂😭) hermoromahus on valmis.</p><p></p><p>THE WORST SIDE OF KPOP IS THIS 🥺</p><p></p><p>Also literally mitä hiton unta näin taas. Mun mielestä siin oli hobi????????? Mut mulla oli ehkä myös lapsi siinä unessa????? Vai olikse vaa niin et jollain muulla oli. Joka tapauksessa siin oli joku sellanen kohta and idk it was weird en tiiä olikse ees mun lapsi vai kenen. Mut se oli kieltämättä ahistavaa vähän. Sit siin SAATTOI olla myös taemin ja mietin et mitä vittua se siinä unessa teki :D yhtäkkii. Huoh. En muista sen kummempaa. Nii paitsi hobi saattoi olla jonku tytön kaa yhessä siinä ja olin kieltämättä ehk vähän vittuuntunut 🙄 ye it was a weird dream tho. Ihmettelen jos muka eunkwang ei ollu siin mut en nyt kyl muista enempää siit oikein 😭 huutis</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 114773, member: 34"] Seriously my brain 😭 aaaaaaaaaaa Look, i'm bisexual but in reality my bisexuality is: 1 woman vs. 100 guys and that's a FACT 😩😩😩😩😩😩😩 FOR REAL. sen takii aina ajaudun miettii vakavissaan et mitäh oonko sittenkin hetero et ooks mä ees koskaa oikeesti ollu ihastunu naiseen. Mut oon, ainakin yhteen. Ei se niin lievä ihastus ollu fr. It was quite serious. Koska kaipasin sitä niin kauan ja ehkä vieläkin tavallaan, näin vuosienkin jälkeen. Hehehe. Mut ku välillä oon vaa sillee what do you even see in girls like whats so amazing 😴😴😴😴 mut se nyt varmaan on just sitä et se on 1 woman versus 100 guys 🤷 No but actually my brain is messed up eräiden takia help MEEEEE 😭 oooof Oikeest what are you doing to me 😩 I DON'T CAREEEEEE Mut niiku mikä on hyvä tapa saada hermoromahdus: kato ensin jotain bts:ään liittyvää, sit btob:hen liittyvää, sit viel pentagoniin liittyvää ja boom (😂😭) hermoromahus on valmis. THE WORST SIDE OF KPOP IS THIS 🥺 Also literally mitä hiton unta näin taas. Mun mielestä siin oli hobi????????? Mut mulla oli ehkä myös lapsi siinä unessa????? Vai olikse vaa niin et jollain muulla oli. Joka tapauksessa siin oli joku sellanen kohta and idk it was weird en tiiä olikse ees mun lapsi vai kenen. Mut se oli kieltämättä ahistavaa vähän. Sit siin SAATTOI olla myös taemin ja mietin et mitä vittua se siinä unessa teki :D yhtäkkii. Huoh. En muista sen kummempaa. Nii paitsi hobi saattoi olla jonku tytön kaa yhessä siinä ja olin kieltämättä ehk vähän vittuuntunut 🙄 ye it was a weird dream tho. Ihmettelen jos muka eunkwang ei ollu siin mut en nyt kyl muista enempää siit oikein 😭 huutis [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja